[ad_1]

حتی قبل از مرکز کودکان و خانواده های St. جان ولز در لس آنجلس از منابع لازم برای انجام آزمایش بزرگ COVID-19 برخوردار بود ، واضح بود که منطقه سرویس دهی جنوب لس آنجلس و کامپتون در معرض خطر عفونت و عوارض COVID-19 به مراتب بیشتر از سایرین است. مناطق شهرستان لس آنجلس.

مشکل

این منطقه پرجمعیت است. فقر بالایی دارد ، جمعیت مهاجر زیادی دارد ، بیشتر مردم لاتین و سیاه پوست هستند و در مشاغل کلیدی که از راه دور قابل انجام نیستند بیش از حد نمایان است. این جمعیت ها بیماری های زیادی از جمله فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری های قلبی ، آسم و مشکلات بهداشتی رفتاری را تجربه می کنند.

جیم مانگا ، رئیس و مدیرعامل مرکز کودک و خانواده St.

“علاوه بر این ، بیشتر برنامه های بهداشت از راه دور در تأمین نیازهای ویژه مراقبت از جوامع روستایی متمرکز بوده اند ، که زمینه بسیار متفاوتی با ما است.”

بیماری همه گیر COVID-19 به دلیل دستور سختگیرانه “خانه امن” از طرف مقامات محلی و همچنین نیاز به تأمین نیازهای بهداشتی ساکنان ضمن محافظت از ایمنی ، تسریع در ارائه telehealth برای مرکز کودک و خانواده سنت جان خوب است. هم ارائه دهندگان و هم بیماران.

مانگا گفت: “بازپرداخت هزینه خدمات خدمات بهداشتی از راه دور نیز مشكلی بود ، زیرا دولت فدرال هیچ راهنمایی در ابتدای همه گیری صادر نكرد ، اگرچه از آن زمان مجاز به شارژ خدمات اولیه بهداشتی است.” “ما امیدواریم که دولت فدرال از این سیاست حمایت کند ، زیرا نیاز به این خدمات هیچ نشانه ای از کندی ندارد.”

پیشنهاد

پروژه پیشنهادی ایجاد یک سیستم telehealth قوی برای خدمات COVID-19 و غیر COVID-19 بود. با این حال ، کارکنان سنت جان باید تعیین کنند که سیستم باید به چه شکلی باشد ، باید به نیازهای بهداشتی مداوم بیمارانشان به روشی مطابق با دستور دولت محلی برای “خانه امن” پاسخ دهند.

مانگا توضیح داد: “به همین دلیل ما به عنوان یک توقف به فناوری موجود روی آوردیم.” “با استفاده از تلفن ها و برنامه های ویدئویی قابل دسترسی مانند WhatsApp و FaceTime ، سنت جان شروع به اجرای خدمات بهداشت از راه دور کرد. بیشتر مشاوره ها روی مسائل و آموزش در مورد COVID-19 متمرکز بود.”

در حین ارزیابی زیرساخت های فناوری اطلاعات موجود ، کارکنان خلا gapهایی را شناسایی می کنند که باید قبل از اجرای کامل خدمات پزشکی از راه دور برطرف شوند. این موارد شامل بروزرسانی نرم افزار ، نصب سرورهای اضافی ، نصب تجهیزات Wi-Fi اضافی و خرید رایانه بیشتر برای فروشندگان است.

“افزودن پزشکی از راه دور به فهرست گزینه های مراقبت ما ، تعداد بیماران جدیدی را که می توانیم به آنها خدمت کنیم افزایش داده است ، در حالی که دسترسی به بیماران موجود که نیازی به ویزیت شخصی ندارند افزایش یافته است.”

جیم مانگا ، مرکز کودکان و خانواده St. John’s Well

به عنوان مثال ، برنامه های سنت جان برای پیاده سازی telehealth از طریق فناوری ارائه دهنده خدمات ، که با نرم افزار eClinicalWorks از جمله EHR در تعامل است ، پیاده سازی می شود. با این حال ، کارکنان آموخته اند که قبل از اینکه بتوانند با Hello کار کنند ، ابتدا باید سیستم eCW خود را ارتقا دهند.

مانگا گفت: “به عنوان یک راه حل موقتی ، همزمان با ارتقا ، به دلیل رابط کاربری ساده ، از Doxy.me برای telehealth استفاده کردیم.” “بیماران لازم نیست برنامه ای را بارگیری کنند و فقط می توانند از تلفن های خود استفاده کنند. بیماران اکنون به برخی از خدمات کمک های اولیه – پزشکی ، دندانپزشکی و رفتاری – بدون حضور فیزیکی در کلینیک های ما دسترسی دارند.”

این امر به ویژه با توجه به اینکه اکثر بیماران کارگران نیمه وقت هستند که استراحت برای ویزیت شخصی را دشوار می دانند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی افزود که این باعث می شود افراد فاقد اتومبیل در هنگام شیوع همه گیر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی گفت: “به عنوان بخشی از اجرا ، سنت جان دستگاه هایی را برای نظارت از راه دور بر بیماران فراهم کرده است تا بیماران مبتلا به بیماری های قبلی مانند دیابت و فشار خون را تحت نظر داشته باشد.” “با این حال ، همه گیری تاکنون تمرکز ما را تغییر داده است ؛ ما از آنها برای کنترل بیماران COVID مثبت با شرایط قبلی استفاده می کنیم. هنگامی که همه گیری کنترل شود ، سنت جان تمرکز RPM را تغییر می دهد تا نتایج را برای افراد مبتلا بهبود بخشد. شرایط از پیش موجود.”

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

برای پیاده سازی telehealth ، حتی فقط با استفاده از فن آوری های متوسط ​​فوق الذکر ، St. جان مجبور شد از طریق مراجعه مجدد گردش کار بیمار را که قبل از استفاده آزمایش و آزمایش شده بود ، انجام دهد.

مانگا به یاد می آورد: “ما تجهیزات و مجوزهای اضافی خریداری کردیم و همه کارکنان خود را آموزش دادیم.” “وقتی بیمار با آژانس ما تماس می گیرد ، مرکز تماس فرصتی را برای ویزیت از راه دور و برنامه ریزی بر اساس آن فراهم می کند. قرار ملاقات بعدی را به طور خودکار از طریق پیامک و ایمیل به بیمار یادآوری می کنیم. همچنین بیماران در روند دسترسی به داکسی آموزش می بینند. من از طریق شرکت های وابسته آنها. اغلب تلفن های همراه شما. “

علاوه بر کاربرد telehealth ، تکثیر تجهیزات RPM ، از جمله دماسنج ، پالس اکسی متر و قرص ها ، برای تسهیل اندازه گیری علائم حیاتی بیمار بود. RPM برای نظارت بر بیماران مبتلا به COVID-19 مثبت با شرایط قبلی مانند دیابت ، فشار خون بالا و بیماری تنفسی استفاده می شود.

“فناوری RPM در بین بیمارانی که در زمینه استفاده صحیح و دفعات استفاده آموزش دیده اند در حال گسترش است ، [which is] “سه بار در روز ،” مانگا گفت. هنگامی که قرائت های غیر عادی ثبت می شود ، بیمار برای پیگیری به VitaCare RPM متصل می شود ، یا با انجام خواندن دوم با استفاده از فناوری RPM ، یا [by] ارائه مشاوره در مورد کمک پزشکی در بیمارستان یا اورژانس. “

متاسفانه ، هر دو راه حل Doxy.me و RPM با eClinicalWorks یکپارچه نیستند. با این حال ، RPM از طریق فناوری بلوتوث با VitaCare تلفیق می شود که کارکنان برای مشاهده علائم حیاتی بیماران دسترسی دارند.

نتایج

مرکز کودکان و خانواده های سنت جان خوب می داند که مردم در سراسر کشور از مراجعه به مراقبت های بهداشتی مزمن در طی COVID-19 اجتناب کرده اند. مانگا گفت ، بدون برنامه پزشکی از راه دور برای مراقبت های اولیه ، بیماران ارائه دهنده خدمات – به ویژه بیماران مبتلا به بیماری های مزمن – مطمئناً با اختلاف سلامتی حتی بیشتر از قبل روبرو خواهند شد.

وی گفت: “افزودن پزشکی از راه دور به فهرست گزینه های مراقبت ، تعداد بیماران جدیدی را که می توانیم به آنها خدمت کنیم افزایش داده و در عین حال دسترسی بیماران فعلی را که نیازی به ویزیت شخصی ندارند افزایش داده است.”

“این ده ها هزار نفر از ساکنان جنوب لس آنجلس و کامپتون را قادر به دریافت مراقبت و آموزش مربوط به COVID-19 ، و همچنین مراقبت از سایر مسائل بهداشتی کرده است. از آوریل 2020 ، سنت جان تقریبا 93،000 بازدید از طریق سلامتی انجام داده است. بیش از 56000 بیمار بدون کپی. “

وی افزود: RPM ، که به 400 بیمار توزیع شد ، همچنین وسیله بهتری برای نظارت بر بیماران در معرض خطر که از نظر COVID-19 مثبت بودند ، فراهم می کند.

استفاده از صندوق های جایزه FCC

در اواسط سال 2020 ، برنامه بودجه FCH از طریق FCC مرکز کودکان و خانواده سنت لوئیس را آزاد کرد. جان خوب برای درمان بیماران در جنوب لس آنجلس و شهر کامپتون از طریق نظارت از راه دور بیمار ، مشاوره ویدیویی و مشاوره صوتی.

مانگا گفت: “کمک های مالی FCC برای انتقال خدمات بهداشت از راه دور از برنامه های کنفرانس تلفنی و ویدئویی به راه حل های تخصصی نرم افزار مراقبت های بهداشتی استفاده شده است.” “این کمک هزینه زیرساخت های IT مورد نیاز برای حفظ سلامت از جمله سرورها ، نقاط اتصال Wi-Fi ، رایانه ها ، نرم افزار سرور و مجوزهای نرم افزار برای 17 کلینیک در لس آنجلس جنوبی و کامپتون را تأمین می کند.”

St. جان همچنین 400 واحد دور در دقیقه برای بیماران خریداری کرده است.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir