[ad_1]

مرکز بهداشت گارفیلد ، واقع در پارک مونتری ، کالیفرنیا ، قبل از همه گیری COVID-19 برنامه پزشکی از راه دور نداشت.

مشکل

با شیوع COVID-19 در شهرستان لس آنجلس ، هدف اصلی مرکز بهداشت کاهش تعداد بیمارانی بود که برای کاهش سرعت انتشار ویروس مجبور به مراجعه فیزیکی به این مرکز و اطمینان از برخورداری از کارکنان و منابع کافی در مراکز درمانی بودند. مراقبت از بیماران

به منظور انجام مأموریت GHC برای خدمت به افراد و خانواده های کم درآمد و ادامه دادن ارزش های دسترسی ، سازگاری و پاسخگویی به نیازهای جامعه ، مدیریت ارشد و هیئت مدیره GHC تصمیم گرفتند خدمات تله بهداشت را اجرا کنند

پس از صدور دستور خانوار ایمن توسط شهرستان لس آنجلس ، مرکز بهداشت فکر کرد که معرفی پزشکی از راه دور و در نتیجه کاهش مراجعه به کلینیک ها تنها راهی است که می تواند با خیال راحت به درمان بیماران با نیازهای کم ادامه دهد.

پیشنهاد

لیونل یو ، مدیر عامل مرکز بهداشت گارفیلد ، گفت که GHC تصمیم گرفته است از پلتفرم telehealth Health OTTO استفاده کند ، که به طور یکپارچه در سیستم بهداشت الکترونیکی NextGen سازمان ادغام می شود و به GHC اجازه می دهد تا خدمات سلامتی از راه دور را به سرعت و به طور موثر راه اندازی کند.

“مستندات دوگانه لازم نیست. در عوض ، یک لینک رابط برنامه نویسی برنامه ، OTTO را با EHR ، مدیریت تمرین و پورتال بیمار ادغام می کند و یک تجربه کاربری ساده ایجاد می کند. “

“این پلت فرم به راحتی برای بیماران ما قابل دسترسی است ، زیرا به برنامه یا سخت افزار تخصصی نیاز ندارد. فقط یک تلفن هوشمند که به شبکه متصل باشد لازم است تا بیماران بتوانند از این سرویس استفاده کنند و به یک ارائه دهنده خصوصی مراجعه کنند. “

بیماران می توانند از طریق اتصال ایمن در ایمیل یا اتصال ایمن در پیام متنی که به تلفن آنها ارسال می شود ، به بازدید مجازی خود از هر دستگاهی بپیوندند. این سیستم به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا به عنوان بخشی از گردش طبیعی کارشان ، از بیماران بازدید ویدیویی کنند. ارائه دهندگان می توانند صفحه خود را به اشتراک بگذارند ، اسناد را منتقل کرده و با بیماران گفتگو کنند ، همه اینها در یک ویزیت مجازی است.

“این گسترش هیجان انگیز ظرفیت telehealth ما به هدف GHC در ارائه مراقبت با درآمد کم برای بیماران ما از کارآمدترین ، با کیفیت بالا ، راحت و کارآمد کمک می کند.”

لیونل یو ، مرکز بهداشت گارفیلد

Y گفت: “OTTO از رمزگذاری سازگار با HIPAA استفاده می کند ، بنابراین داده های بیمار ایمن و محرمانه است.” به همین دلایل ، ما اطمینان داشتیم که بیماران با سازگاری با مراجعه به پزشکان در عمل احساس راحتی می کنند. تأمین کنندگان و کارمندان پشتیبانی ما می توانند به راحتی برای بازدیدهای مجازی آموزش ببینند ، در حالی که ما همچنان می توانیم با رعایت دستورالعمل های دقیق تعداد زیادی از بیماران را شخصاً ببینیم تا اطمینان حاصل کنیم که این کار را با خیال راحت انجام می دهیم. “

وی افزود ، کارکنان همچنین می دانند که داشتن فناوری پزشکی از راه دور برای بیمارانی که قرار ملاقات مجازی برای آنها ترجیح داده می شود ، می تواند ایده آل باشد.

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی لیست کاملی از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

برای راه اندازی خدمات اولیه بهداشت از راه دور ، GHC از بودجه کمیسیون ارتباطات فدرال استفاده کرد که برای مراقبت های مجازی برای خرید زیرساخت های بهداشت و خدمات اینترنتی اختصاص داده شد. بخش IT GHC نياز را ارزيابي كرد ، تاثير برنامه پيشنهادي telehealth را تعيين كرد و تماس با OTTO Health را براي توسعه پروژه و برنامه هاي اجرايي آغاز كرد.

“طرح پروژه شامل وظایف لازم برای ساخت ، آزمایش ، اجرا و بهره برداری از برنامه بود. کارکنان مورد نیاز برای انجام وظایف. ساعتهای مورد نیاز و یک جدول زمانی ، “گفت Y. برنامه اجرایی برنامه ها ، تصمیمات و رویکردهای مشخص شده در برنامه پروژه و همچنین برنامه های پیش بینی شده برای نظارت بر برنامه را اجرا می کند.”

تا به امروز ، GHC شیوع خفیفی از OTTO Health دارد. ارائه دهندگان GHC و دستیاران پزشکی کاربران OTTO Health هستند. یو گفت ، OTTO Health ارائه دهندگان GHC را قادر می سازد دسترسی مطمئن و راحت به مراقبت ، به ویژه در هنگام شیوع همه گیر ، فراهم کنند ، این پلتفرم به کارمندان اجازه می دهد برای بازدیدهای مجازی از جمله دستورالعمل های بازدید ، یادآوری ارسال کرده و تأیید جلسه را دریافت کنند.

نتایج

کارکنان فناوری اطلاعات و عملیات همه حساب ها و برنامه های ارائه دهندگان و دستیاران پزشکی را برای اهداف پزشکی از راه دور اصلاح کرده و الگوهای صورتحساب خدمات موجود را بازیابی کردند. کارکنان سخت افزار کاملاً جدیدی نصب کردند ، اتاق های آزمون را برای رفع نیازهای ظرفیت پزشکی از راه دور ارتقا دادند و آموزش استفاده از نرم افزار را برای همه ارائه دهندگان و دستیاران پزشکی ارائه دادند.

تا به امروز ، GHC با موفقیت قابلیت های آنلاین خود را ارتقا داده و توزیع نرم OTTO Health را در دو هفته اول اکتبر 2020 انجام داده است. در مجموع 680 بازدید از راه دور بهداشت انجام داده است. قبل از همه گیری ، میزان غیبت GHC 15-20٪ بود. داده های اکتبر 2020 هیچ بازدید کمتر از 5٪ برای بازدیدهای از راه دور را نشان نمی دهد.

“بسیاری از بیماران ما در حمل و نقل مشکل دارند و به سختی می توانند از محل کار مرخصی بگیرند و یا مراقبت از کودکان را می یابند تا از نظر جسمی به جلسه بیایند. Telehealth به مسافرتهای ممنوع و ممنوع کمک می کند. “

بزرگترین مشکلی که کارکنان هنگام شروع نرم با آن روبرو هستند ، اتصال به دستورالعمل های کنفرانس ویدیویی است که به زبان انگلیسی است. GHC بخش زیادی از بیماران چینی یک زبانه را ارائه می دهد ، برخی از آنها با چالش های تکنولوژیکی روبرو هستند. GHC مجبور شد با تمام بیمارانی که برای ویزیت از راه دور از طریق سلامتی برنامه ریزی شده اند تماس بگیرد و نحوه دسترسی به پزشکی از راه دور را به آنها بگوید و همچنین تصاویر صفحه ای برای آنها ارسال کند.

“برای بهبود ارتباطات ، GHC تصمیم گرفته است یک بستر ارتباطی قوی ، Well ، که با OTTO Health و NextGen ادغام شده و GHC را قادر می سازد از طریق کانال ترجیحی بیمار – از جمله پیام کوتاه ، ایمیل ، تلفن و گفتگوی زنده – به زبان دلخواه آنها ، “توضیح داد یو.” از این طریق ما می توانیم به راحتی دستورالعمل نحوه دسترسی به پزشکی از راه دور را به زبان چینی با بیماران خود برقرار کنیم. “

بستر Well از قابلیت دو طرفه برخوردار است ، بنابراین بیماران می توانند به راحتی از طریق متن س orال یا نگرانی ارسال کنند. چاه در این ماه تکمیل خواهد شد. به دلیل مشکلات اتصال بین سیستم عامل های NextGen و Well تاخیری وجود دارد.

بنابراین ، GHC تصمیم گرفت که راه اندازی بیشتر OTTO Health را به تعویق بیندازد ، زیرا مشکل ارتباطی مانع بسیاری از بیماران است.

استفاده از صندوق های جایزه FCC

مرکز بهداشتی گارفیلد 130،217 دلار برای مراقبت از راه دور از بیماران آسیب پذیر کم درآمد و / یا مزمن در معرض خطر بالای COVID-19 دریافت کرد در حالی که بیماران مبتلا به COVID-19 را در دره سن تریاژ می کرد. جبرئیل

یو گفت: “جایزه FCC GHC را قادر ساخته است تا خدمات بهداشت از راه دور – تلفن های همراه ، لپ تاپ ، مانیتور ، بلندگوهای وب کم ، تجهیزات نظارت از راه دور و موارد دیگر را پیاده سازی کند.” این گسترش هیجان انگیز ظرفیت سلامتی ما به GHC کمک می کند تا از کارآمدترین ، با کیفیت ترین ، راحت ترین و کارآمدترین روش مراقبت از بیماران کم درآمد ما. “

این بودجه در خدمت توسعه و حفظ زیرساخت های پزشکی از راه دور قوی است که در آن بیماران می توانند در خانه ایمن بمانند و بتوانند از راه دور مراقبت کنند – و به طور انتقادی ، ارتباط بین بیماران و ارائه دهندگان کلینیک / کارکنان پشتیبانی را کاهش می دهد ، وی افزود که اطمینان حاصل شود که نیروی کار سالم است و می تواند به مراقبت ادامه دهد.

“با استفاده از بودجه FCC ، از طریق مراقبت از بیمار از راه دور ، کارکنان GHC قادر به غربالگری COVID-19 ، ارجاع بیماران به مرکز بهداشت ما برای آزمایش هستند که مطابق با الزامات بخش بهداشت عمومی لس آنجلس است ، ارائه درمان ، هماهنگی مراقبت ، درمان سایر بیماریهای حاد و مقابله با مشکلات مزمن پزشکی ، اطمینان از سلامت رفتاری ، اطمینان از نظارت مداوم و پیگیری مدیریت موارد و جلوگیری از مراجعه غیر ضروری به بخش اورژانس. “

وی افزود: Telehealth با کاهش موانع ملاقات حتی در مواقع بدون ایجاد بحران قابل توجه در تأمین مراقبت ، دسترسی به مراقبت از بیماران آسیب پذیر را افزایش می دهد. وی نتیجه گیری كرد كه نیاز به تداوم و مراقبت گسترده از طریق بازدیدهای ویدئویی امری حیاتی است. این سرویسی است که GHC برنامه ریزی کرده و انتظار دارد پس از یک بیماری همه گیر همچنان به توسعه ، بهبود و پیاده سازی خود ادامه دهد.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir