[ad_1]

اورتو اورژانسی در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا ، یک هدف اساسی داشت: ایجاد یک مرکز اورژانس ارتوپدی فناوری که تجربه یکپارچه بیمار را با استفاده از فناوری که می تواند جاه طلبی های رشد را مقیاس کند ، تضمین کند.

مشکل

لیو چنگ ، ​​یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل اورژانس اورتو گفت که فناوری اطلاعات باید برای فروشندگان یادداشت برداری سریع و کارآمد باشد و استفاده از آن برای کارکنان کلینیک آسان باشد. مدیریت با علم به اینکه یافتن یک راه حل واحد برای پاسخگویی به همه چالش های عملیاتی دشوار است ، مدیریت در جستجوی راه حلی برای سازگاری توسعه دهندگان شخص ثالث در صورت نیاز به گسترش بیش از نیازهای اساسی است.

وی توضیح داد: “ما می خواستیم یک سیستم مدیریت عمل یکپارچه و یک سیستم الکترونیکی سوابق سلامت برای مدیریت کل تجربه بیمار داشته باشیم.” “به طور خاص ، ما می خواستیم یک سیستم ثبت نام الکترونیکی و یک پورتال بیمار با کاربرد آسان برای کمک به حذف مقاله از روند کار ما و بهبود تجربه بیمار داشته باشیم. یادآوری برای قرار ملاقات ها ، زمانبندی ، بررسی صحیح بیمه و مدیریت وظایف لازم است تا اطمینان حاصل شود که می توانیم بهترین مراقبت را از بیماران خود ارائه دهیم.

بیشتر EHR های بستری تجربه فوق العاده ای را برای بیماران فراهم نمی کنند. او افزود ، فوراً ، ارتو به دنبال یک راه حل مدرن بود که با مارکی که می خواست ایجاد کند مطابقت داشته باشد. این شامل سازگاری با اپل و سیستم های مبتنی بر cloud است که به سرور متصل نیستند و برای استقرار یا نگهداری نیازی به اعتماد به بخش IT ندارند.

در یادداشت IT دیگر ، با ظهور COVID-19 ، ضروری است که سریع یک راه حل telehealth را پیاده سازی کنیم که می تواند به طور یکپارچه با سیستم IT فعلی ادغام شود و به کلینیک کمک کند تا نیازهای مراقبت از بیمار از راه دور را برآورده کند.

“ترس ما از استقرار و پذیرش فروشندگان با چنین ادغام ساده و یکپارچه ای به راحتی برطرف شد. فروشندگان ما با سیستم بسیار راحت بودند و در کمتر از یک هفته با هر دو سیستم عامل آشنا بودیم.”

لیو چنگ ، ​​اورتو فوری

چنگ گفت: “قفل سانفرانسیسکو باعث کاهش 60 درصدی بازدیدهای شبانه شد.” “قبل از همه گیری ، به دلیل ترس از فرزندخواندگی پایین بیمار ، نرخ بهبودی کمتری در هزینه و کارایی مشکوک در سیستم اسکلتی عضلانی ، از آزمایش تله سلامت تمایلی نداشتیم – زیرا معاینات فیزیکی و اشعه ایکس باید به صورت حضوری انجام شود.”

پیشنهاد

چنگ گفت ، در مورد مدیریت عملی و EHR ، جایی که سایر فروشندگان این محصولات را به اشتراک می گذارند ، پلت فرم DrChrono یکپارچه سازی یکپارچه را در هر دو ارائه می دهد.

وی یادآور شد: ما قبل از تصمیم گیری در مورد پلت فرم DrChrono ، 15 محصول EHR را ارزیابی کردیم. “پورتال بیمار بسیار بهتر از محصولات موجود در آن زمان به نظر می رسید. DrChrono تنها شرکتی بود که یک برنامه iPad را برای فروشنده ایجاد کرد که برای حفظ ارائه دهندگان تلفن همراه ما بسیار مناسب است و به ایستگاه کاری خاصی متصل نیست. “

ارائه دهنده به تمام نگرانی های ارتو اورتو پاسخ داد و مدیریت قبل از اجرا اطمینان داشت كه راه حل مبتنی بر ابر ارائه دهنده قادر خواهد بود تا گردش كار بیماران را در كلینیك برطرف كند.

برای پاسخگویی به نیازهای سلامت از راه دور ، کلینیک تصمیم گرفت برنامه NextPatient telehealth ، که همراه با پلت فرم DrChrono برای مدیریت داده های بیمار و ویزیت های مجازی مورد استفاده قرار می گیرد ، که پس از همه گیری به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

چنگ گفت: “NextPatient مانند یک دفتر پیشخوان دیجیتال است که کاملاً با قابلیت های پیشرفته تلفن همراه DrChrono سازگار است و مدیریت اطلاعات بیمار ، اعلام حضور در بیمارستان ، برنامه ریزی ، برنامه ، صورتحساب پزشکی ، پزشکی از راه دور و مدیریت کلی EHR را ارائه می دهد.” “این به کارکنان ما کمک می کند تا از راه دور با بیماران ما ارتباط بهتری برقرار کنند و به طور م practiceثر اقدامات ما را با وضعیت همه گیر در حال تغییر مدیریت کنند.”

بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

و بسیاری از ارائه دهندگان سیستم های سلامت الکترونیکی در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند ، از جمله Allscripts، athenahealth، Cerner، DrChrono، eClinicalWorks، Epic، Greenway Health، HCS، Meditech و NextGen Healthcare.

دیدار با چالش

معرفی پزشکی از راه دور به سرعت گذشت. بیماران یادآوری خودکار و دستورالعمل های سفارشی برای ورود به قرار ملاقات های telehealth خود را دریافت می کنند.

چنگ گفت: “NextPatient یک راه ساده و آسان برای ارائه دهندگان برای برقراری ارتباط با بیماران جدید و موجود در حالی که در طی بیماری همه گیر ایمن هستند فراهم می کند.” “بیماران پیوندی را دریافت می کنند که برای شروع تماس تصویری با ارائه دهنده دسک تاپ خود به سادگی کلیک می کنند ، یا در صورت تمایل بیمار می توان تماس ویدیویی را از طریق برنامه NextPatient برقرار کرد که برای هر دو تلفن هوشمند Apple و Android در دسترس است.”

با توجه به جمعیت متنوع بیماران در ارتو ، ضروری است که دسترسی به بازدیدهای ویدئویی آسان باشد ، بنابراین بیماران برای دستیابی ایمن به مراقبت ها مجبور نیستند وقت خود را برای ایجاد چندین حساب آنلاین تلف کنند. چنگ گفت که NextPatient ، همراه با امکان ثبت نام آنلاین بیماران با DrChrono ، برای توانایی کلینیک برای ادامه خدمات به بیماران در این زمان دشوار ضروری است.

“ترس ما از استقرار و پذیرش تأمین کنندگان با چنین ادغام ساده و یکپارچه ای به راحتی برطرف شد. تامین کنندگان ما با سیستم بسیار راحت بودند و در کمتر از یک هفته با هر دو سیستم عامل آشنا بودیم “.

نتایج

حجم بیمار یکی از مهمترین شاخص های هر عمل پزشکی است. در روزهای ابتدایی همه گیری ، بازدیدهای مجازی حدود 30٪ از کل اورژانس اورژانس را تشکیل می دادند. بدون ظرفیت بازدید مجازی ، مشاغل در وضعیت بسیار بدتری قرار خواهند گرفت.

چنگ توضیح داد: “با توجه به اینکه همه گیری به هنجار جدید ما تبدیل می شود ، ما دیده ایم که بسیاری از بیماران ابتدا ارزیابی مجازی از آسیب اسکلتی عضلانی خود را انتخاب می کنند و سپس تصمیم می گیرند که آیا بازدید از معاینه فیزیکی یا مطب اشعه ایکس ضروری است”. “راه حلی که ما برای بیمارانمان فراهم می کند در صورت نیاز ویزیت مجازی داشته باشند.”

علاوه بر این ، این کلینیک متوجه شده است که ویزیت های مجازی این امکان را برای شما فراهم می کند تا طبق برنامه کار کند.

“ما افتخار می کنیم که به موقع می دویم. با این حال ، ترافیک ، باران و “My Uber مرا لغو می کند” [contribute] تا اواخر ورود بیماران ، که باعث می شود برنامه ما عقب بماند – گفت چنگ. “ما متوجه شده ایم که بازدیدهای مجازی معمولاً به موقع شروع و پایان می یابند زیرا افراد وقت بیشتری را در خانه می گذرانند. مراقبت های مجازی همچنین به ما امکان می دهد تا با بیماران در حالی که بیماران به طور موقت سفر می کنند یا به طور دائمی حرکت می کنند ، روابط خود را حفظ کنیم. “

چند مثال دیگر از چگونگی کمک راه حل اورژانس telehealth اورثو به درمان واقعی بیماران:

  • ویزیت های Telehealth با یک متخصص ارتوپدی برای ارزیابی آسیب هایی که معمولاً در ابتدا به عنوان ویزیت مطب انجام می شد ، افزایش یافته است.
  • اهمیت دادن به بیماران در مورد مزایای ویزیت از راه دور بهداشت به منظور ارزیابی یک ضربه خاص و سپس تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بازدید از مطب برای معاینه فیزیکی و / یا اشعه ایکس ضروری است ، مهم بود. راه حل telehealth باعث می شود بیماران در صورت لزوم ویزیت مجازی کنند.

نکاتی برای دیگران

چنگ توصیه کرد: “در محیط مراقبت های بهداشتی امروز ، اقدامات پزشکی برای انجام پزشکی در سال های آینده به یک EHR موثر و قابل اعتماد نیاز دارد.” “پلت فرم EHR ، که نه تنها نیازهای اساسی شما را برطرف می کند ، بلکه یک اکوسیستم را برای توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث پرورش می دهد ، به شما کمک می کند تا توانایی های پزشکی فن آوری شما را در آینده نشان دهد.”

وی افزود: هنگام بررسی راه حل telehealth ، نیاز به سهولت استفاده و ادغام یکپارچه با سیستم های فعلی وجود دارد. وی گفت که در مورد دیدگاه های مختلف در مورد چگونگی تعامل بیماران ، تأمین کنندگان و کارکنان مطب جلو با سیستم فکر کنید.

وی در پایان گفت: “در حالی که خود محصول مهم است ، اما یک م componentلفه مهم دیگر برای موفقیت در عمل شما پیاده سازی و نگهداری مداوم و پاسخگو است.” “هنگام ارزیابی فن آوری های جدید ، بخش بزرگی از تیم پشت این فناوری نیز می تواند تصمیم شما را در نظر بگیرد.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir