Shore Quality Partners از طریق پاداش Medicare ACO با یک بستر سلامت پاپ میلیون ها درآمد کسب می کند


Shore Quality Partners ، یک شبکه یکپارچه بالینی مستقر در سامرز پوینت ، نیوجرسی ، که همچنین بخشی از سازمان مراقبت از وفاداری است ، با یک مشکل روبرو شد: تعداد زیادی از بیماران و داده های ادعا می کنند ، اما هیچ راهی موثر برای مدیریت یا جمع آوری این داده ها وجود ندارد.

مشکل

از طریق یک فرایند دستی ، کارکنان توانستند روندها و کاربردها را بررسی کنند. اما این تنها یک راه حل کوتاه مدت بود. پایدار نبود.

کارکنان همچنین در تلاش برای محاسبه میزان استفاده از حجم عظیم داده های دریافت شده ، به مشکل برخوردند. آنها به راه حلی نیاز داشتند که داده های آنها را بگیرد ، پاک کند و به طور خودکار داده ها و بینش های مربوطه را در یک سیستم واحد قرار دهد تا با تیم های مدیریت ، تأمین کنندگان و مراقبت ها به اشتراک بگذارد.

پیشنهاد

بنابراین ، شرکای با کیفیت در ساحل به HealthEC ، ارائه دهنده یک بستر تجمیع داده ها و بهداشت عمومی ، متوسل شدند.

شی ویستلر ، مدیر بهداشت عمومی در Shore Quality Partners گفت: “سیستم بهداشت پاپ هر آنچه را که بدنبال آن بودیم ارائه می دهد.” “این قادر است داده ها را مستقیماً از پرداخت کنندگان بگیرد ، داده ها را خراشیده و سپس در سیستم عامل خود بارگذاری کند. این داده ها به صورت خودکار و بدون دردسر بود. از این طریق می توانیم گزارش های استاندارد زیادی را بدست آوریم که HealthEC از قبل ساخته است.”

م componentلفه مهم دیگری که این پلتفرم به آن پرداخته بود ، ارائه داده ها در سطح شماره شناسایی مالیاتی و همچنین در سطح ملی شناسایی تأمین کننده بود.

“ما در سال 2017 ، 2018 و 2019 پس انداز مشترکی برای Medicare ACO خود به دست آوردیم. 2019 بزرگترین پاداش ما بود ، به ارزش 2،046،871 دلار. “

شی ویستلر ، شرکای کیفیت ساحلی

چلسی هوپ ، LPN ، هماهنگ کننده مراقبت از LPN در Shore Quality Partners ، گفت: “ارائه دهندگان ما از عملکرد آنها در مقایسه با سایر پزشکان س askedال کردند و می خواستند ایده بهتری از عادات خود داشته باشند.” “با ردیابی داده ها تا سطح NPI ، می توانیم داده های مربوط به بیماران خود را به ارائه دهندگان نشان دهیم. این اطلاعات مهمی در مورد الگوها و رفتارهای بالینی آنها فراهم می کند.”

شرکای با کیفیت در خشکی در ابتدا همه داده ها را کور کردند. ارائه دهندگان می توانند داده های خود و همچنین اطلاعات افراد دیگر را ببینند ، اما نام تأمین کنندگان را نمی بینند. این به آنها استقلال می دهد در حالی که آنها هنوز هم می توانند داده های خود را مشاهده کنند.

هوپ نشان داد: “سرانجام ، ارائه دهندگان در داده ها و با یکدیگر اطمینان کافی داشتند تا داده ها را باز کنند و همه را در برابر یکدیگر مقایسه کنند.” “این یک گام مهم بود ، زیرا ارائه دهندگان می توانند همدیگر را مسئول بدانند و برای بهبود روش ارائه خدمات خود به داده های داده محور دسترسی دارند.”

بازار

امروزه ارائه دهندگان خدمات بهداشتی IT مختلفی در بازار وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی گزارش مفصلی در مورد بسیاری از این شرکت ها منتشر کرد. برای خواندن این گزارش ویژه اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

کارمندان تقریباً هر روز از بستر سلامت پاپ استفاده می کنند.

ویستلر گفت: “ما روندها ، کاربردها و هزینه های فعلی را بررسی می کنیم.” “ما آنها را در سطح TIN ، NPI و عضو مطالعه می کنیم. ما یک مدیر اجرایی ، یک مدیر بهداشت عمومی و دو هماهنگ کننده مراقبت داریم که از این فناوری استفاده می کنند. این فناوری در حال حاضر با هیچ سیستمی یکپارچه نیست. با این حال ، ما در حال ادغام آن هستیم HealthEC با EHR ما برای سلامت آتنا “.

هوپ توضیح داد: هنگامی که این سازمان HealthEC را با athenahealth ادغام کرد ، پزشکان علاوه بر داده هایی که سازمان در حال حاضر دریافت می کند ، در زمان واقعی به اطلاعات به روز نیز دسترسی خواهند داشت.

“با پیگیری داده ها به سطح ملی شناسایی ارائه دهنده ، می توانیم اطلاعات ارائه دهندگان را درباره بیماران خود به ارائه دهندگان ارائه دهیم. این اطلاعات مهمی در مورد الگوها و رفتارهای بالینی آنها فراهم می کند.”

چلسی امید ، LPN ، شرکای کیفیت ساحلی

وی گفت: “این به شما کمک می کند تا شکافها با کیفیت به طور خودکار کاهش یابد.” “ما همچنین می توانیم از ماژول برنامه ریزی EHR برای شناسایی – از طریق ادعاها و EHR – بیمارانی که امسال تاکنون ویزیت نشده اند ، همراه با بسیاری از گزینه ها استفاده کنیم.”

کارکنان برای هر یک از اعضا “تابلوی مراقبت” ایجاد می کنند که ارائه دهندگان می توانند در هنگام ویزیت بیمار از آن استفاده کنند. آنها اطلاعات مناسبی مانند شاخص های کیفیت ، استفاده از ER و تاریخ ها ، استفاده ثابت و تاریخ های استفاده شده توسط سایر ارائه دهندگان ، داده های داروخانه ، ارزیابی ریسک و موارد دیگر را خواهند داشت.

نتایج

“ما در سال 2017 ، 2018 و 2019 پس انداز مشترکی برای Medicare ACO خود به دست آوردیم. 2019 بزرگترین پاداش ما 2،046،871 دلار بود. ” “ما همچنین در سال های 2015 ، 2017 ، 2018 و 2019 پس انداز مشترکی برای یک بازرگان به دست آوردیم. 2019 همچنین بزرگترین پاداش ما بود ، که به 2،473،654 دلار رسید. در سال 2019 ، ما همچنین به شاخص های کیفیت 6/8 90- 92٪ امتیاز تجاری و کیفیت کلی دست یافتیم در مدیکر. “

فناوری سلامت پاپ ، نتیجه متریک کیفیت را پیگیری می کند تا عملکرد سازمان را نشان دهد. به عنوان بخشی از این پیگیری ، همچنین نشان می دهد که کدام شکاف کیفیت ، توسط مقاله ها ، هنوز هم استثنایی است. از آنجا ، هماهنگ كنندگان مراقبت ها و هماهنگ كنندگان مراقبت عملي براي ترتيب جلسه يا كمك به برطرف كردن فاصله كيفي لازم با اعضا تماس مي گيرند.

ویستلر افزود: “بستر سلامت پاپ” برای مدیریت ، فروشندگان و سایر پزشکان ما بسیار ساده و موثر است که می دانند چه کاری باید انجام دهیم. ” “این بستر همچنین برای ردیابی هزینه های ما در طول زمان استفاده می شود. با انجام این کار ، می توانیم هزینه های خود را در مقایسه با سایر سالها مقایسه کنیم ، همچنین روند فعلی امسال. ما می توانیم تعیین کنیم که کجا می توانیم پول بیشتری را نسبت به سال گذشته هزینه کنیم و علت اصلی را بررسی کنید. “

به عنوان مثال ، شرکای با کیفیت در خشکی ممکن است امسال بیش از سال گذشته در خدمات قلب و عروق هزینه کنند. آیا به این دلیل است که اعضا به خدمات بیشتری احتیاج دارند یا به این دلیل که اعضا از عمل قلبی یا تسهیلات قلبی جدید یا متفاوت استفاده می کنند که گران تر است؟

نکاتی برای دیگران

ویستلر توصیه می کند: “هنگام اجرای یک بستر جدید مدیریت بهداشت عمومی ، در حین اجرا از هیچ میانبری استفاده نکنید و وقت خود را صرف بررسی داده ها و همچنین تنظیم صحیح فناوری خود کنید.” “پیاده سازی ممکن است مدتی طول بکشد ، اما می تواند برای یکپارچگی داده ها و اعتماد ارائه دهنده مفید باشد.”

وی افزود: مهم است که داده ها در طی این فرآیند به درستی بررسی شود ، بنابراین اطمینان وجود دارد که داده های بدست آمده از این فناوری صحیح هستند ، وی گفت: بدترین کاری که می تواند انجام دهد داشتن اطلاعات غلط است که اعتماد مدیریت و پزشکان را از بین می برد.

وی در پایان گفت: “وقتی این اعتماد به نفس از بین رفت ، بازگرداندن آن دشوار است.” “و مطمئن شوید که شبکه ارائه دهندگان شبکه شما صحیح است. اطمینان حاصل کنید که نقشه برداری داده ها صحیح و دقیق است. همه چیز در صحت داده های شما نقش دارد. این ممکن است زمان ببرد و ممکن است لازم باشد موارد مختلفی را تغییر دهید اما این تلاش ها به نتیجه می رسد دراز مدت برای همه ذینفعان ، به ویژه تامین کنندگان شما. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>