[ad_1]

روز چهارشنبه ، Salesforce از راه اندازی یک ابزار اتوماسیون اسناد هوشمند خبر داد که هدف آن این است که شرکت های بهداشتی و علوم زندگی بتوانند فرایندهای مدیریت اسناد را دیجیتالی کنند.

ابزاری که می تواند در ترکیب با متن آماری آمازون با استفاده از سرویس وب آمازون با استفاده از متن هوشمند Intelligent Form Reader مورد استفاده قرار گیرد ، برای افزایش کارایی و دقت گردش کار اسناد بهداشتی طراحی شده است.

چرا مهم است

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

این شرکت خاطرنشان کرد که سیستم های قدیمی مانند اسناد کاغذی و نمابر می توانند منجر به چالش های عملیاتی از جمله نیاز به ورود دستی اطلاعات به سوابق الکترونیکی سلامت شوند.

Salesforce گفت ، IDA برای Health Cloud ساده سازی روند مدیریت اسناد است.

طبق گفته این شرکت ، این ابزار جدید می تواند به تأمین کنندگان ، پرداخت کنندگان ، سازمان های دارویی و پزشکی کمک کند:

  • چرخه حیات سند نهایی را در یک سیستم عامل تلفیق کنید
  • دریافت اسناد را با مسیریابی هوشمند ساده کنید
  • به مشتریان اجازه دهید تا چک لیست از پیش تعیین شده را برای اسناد دریافتی اعمال کنند
  • ورود اطلاعات دستی را کاهش دهید

“یک هماهنگ کننده پذیرش آژانس بهداشت در خانه می تواند برای بارگیری فرم توصیه بیمار از صف وی ، ویرایش یا حذف هرگونه صفحه نامناسب یا غیر ضروری ، ضمیمه سند به پرونده صحیح بیمار ، و تأیید اینکه بیمار مربوطه در Cloud Health وارد شود. داده ها به طور خودکار در قسمت های مناسب در Health Cloud پر می شوند. »، معاون رئیس Cloud Health ، در یک پست وبلاگ همراه با پیام توضیح داد.

وی افزود: بعداً ، نه تنها هماهنگ کننده پذیرش می تواند با سند مشورت کند ، بلکه اگر هر یک از داده های بیمار که از فرم یا سند استخراج شده نادرست باشد ، هماهنگ کننده پذیرش می تواند در صورت لزوم زمینه را نیز ویرایش و به روز کند.

این شرکت Nizhoni Health ، یک آژانس بهداشت خانگی مستقر در ماساچوست ، را به عنوان نمونه ای از چگونگی استفاده سازمان های مراقبت های بهداشتی از اتوماسیون مستندات هوشمند برجسته کرد.

“Nizhoni Health شروع به راه اندازی IDA می کند تا به کارمندان خود کمک کند تا اسناد ارجاع ورودی از منابع مختلف مانند نمابر و ایمیل را به سوابق بیمار در Salesforce اختصاص دهند. از قابلیت های IDA برای کمک به Nizhoni در بهبود مدیریت دستی و ارائه صحیح استفاده خواهد شد. مراقبت های بهداشتی در منزل برای بیماران مناسب سریعتر انجام می شود. ”

گرایش بزرگتر

ابزار IDA به مجموعه دیگری از خدمات Cloud Health ارائه شده توسط Salesforce می پیوندد ، از جمله ویژگی های همکاری مراقبت ، عوامل تعیین کننده اجتماعی فرصت های بهداشتی و ابزارهای مدیریت ارتباط با ارائه دهنده

همچنین توسط سازمان های بهداشتی برای راه اندازی سیستم عامل های خود از جمله هومانا در سال 2020 از این غول فناوری اطلاعات استفاده شده است.

دکتر آشوینی زنوز ، مدیر ارشد پزشکی و SVP برای علوم بهداشتی و بهداشتی در Salesforce گفت: “ما از همکاری با هومانا برای تأمین تحول دیجیتالی آن و اتصال اکوسیستم مراقبت های بهداشتی بین اعضا ، ارائه دهندگان و مراقبان بسیار هیجان زده هستیم.” .

در حال ضبط

خانا گفت: “Salesforce با قابلیت های جدید Automation Document Automation Automated (IDA) دید خود را اصلاح می کند تا به مشتریان کمک کند مراقبت و تعامل با بیمار را ساده کنند ، به طور موثرتری با هم کار کنند و روابط یک به یک را در طول سفر سلامت ایجاد کنند.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir