[ad_1]

بخشی از سیستم مراقبت های بهداشتی منطقه ای آپالاچی ، مرکز پزشکی Vautaga در بون ، کارولینای شمالی ، قبل از اعتصاب COVID-19 قبلاً اشغال شده بود و مدیریت می دانست که کارکنان بیمارستان فعلی آنها نمی توانند از پس حمله به بیمارانی که از بیماری همه گیر زنده مانده اند ، برآیند. .

مشکل

این مرکز پزشکی به دنبال راه حلی برای کمک به تأمین کارکنان در شیفت 12 ساعته بود. ووتاگا پیش از این سه تیم بستری داشت و به دنبال یک شرکت پزشکی از راه دور برای مقابله با تیم چهارم بود.

نزدیکترین بیمارستان برای توصیه ها 90 دقیقه فاصله دارد و نیمی از زمان هلی کوپترها به دلیل آب و هوای زیاد نمی توانند در آنجا پرواز کنند. مرکز پزشکی واتاگا یک بیمارستان پنج ستاره مدیکر است و یک شرکت بهداشت از طریق سلامتی می خواست که بتواند خدمات درمانی با کیفیت بالا را ارائه دهد.

در یادداشتی مرتبط ، بیمارستان Cannon Memorial در Lynnville ، کارولینای شمالی نیز بخشی از سیستم بهداشت منطقه ای آپالاچی است و به مدت سه سال از ارائه دهنده خدمات پزشکی از راه دور Telehealth Solution استفاده کرده است ، هر دو به عنوان یک سرویس گردشی روزانه ، با دستیار پزشک یا پرستار. و پوشش کامل لاک ناخن.

در Cannon ، ما هم نظارت روزمره ACP و هم پوشش MD را در شب فراهم می كنیم ، هم برای تماسهای تحت پوشش و هم برای پذیرش. ” . “این کمک کرده است در حالی که بیماران به تجربه پزشکی دسترسی دارند هزینه کلی کارکنان واتاگا کاهش می یابد.”

“یافتن پزشکان با کیفیت عالی با لذت ترکیبی بسیار دشوار است – تصمیم ما برای استفاده از محلول پزشکی از راه دور بیشتر برای نجات جان بیماران بود تا صرفه جویی در هزینه.”

دکتر لیزا کافمن ، سیستم بهداشت منطقه ای آپالاچی

مرکز پزشکی Watauga ، بیمارستان اصلی ، تا زمانی که با COVID-19 سخت برخورد نکرد ، از خدمات Telehealth Solution استفاده نکرد. کافمن گفت: “آنها به عنوان یک سرویس PRN شروع به کار کردند و اکنون هر روز یک سرویس بهداشت از راه دور دارند.”

پیشنهاد

این پیشنهاد برای کمک به افزایش حجم بیماران و کاهش مواجهه پزشکان (MD و ACP) با عفونت COVID-19 بود ، تا اطمینان حاصل شود که مراقبت / پوشش بالینی برای بیماران پایدار و قابل پیش بینی است.

کافمن توضیح داد: “ارائه دهنده فرصت فراهم آوردن پروتکل های بالینی ایجاد شده توسط مدیریت بالینی واتاگا را فراهم کرد.” “ما مجبور شدیم با شرکتی کار کنیم که فرآیند یکپارچه نقشه برداری مستقیم در EHR بیماران ما را انجام می دهد ، درست مثل اینکه آنها در سایت باشند. ما نمی خواستیم که یک سیستم / روش نقشه برداری کاملاً جدید را یاد بگیریم و باید پرونده ها را به صورت دستی وارد کنیم. در سیستم نمودار خودمان. “

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

کافمن درباره تقاضا برای ارائه دهندگان خدمات بهداشتی گفت: “ما چند شرکت ملی را بررسی کردیم ، اما آنها بسیار گران و سخت گیرانه بودند.” “آنها از سوابق پزشکی بیمارستان ما استفاده نمی کردند و می خواستند سند خاصی را برای ما بفرستند که ما باید خودمان را پیکربندی کنیم تا بتوانیم آن را در پرونده خود وارد کنیم.

“طولانی تر از آن چیزی بود که ارزش آن طول می کشید ، زیرا ما در تلاش بودیم شرکتی برای کار با بیمارستان خود به طور یکپارچه و سریع پیدا کنیم و به خصوص در هنگام شیوع بیماری قادر به ماندن نیستیم.”

وی افزود: وقتی واتاگا با راه حل Telehealth ملاقات کرد ، همه چیز ساده و ساده بود. وی گفت ، این شرکت تمام سفارشات و برنامه های خود را در EHR موجود انجام می دهد و نیازی به رابط نیست.

وی گفت: “این ایمنی بیمار و همچنین روند کار در منطقه ما را بهبود می بخشد.” “این خیلی بهتر از دادن سندی به ما است که باید در پرونده های الکترونیکی بیمارستان ارسال و پیگرد قانونی شود. هیچ کار اضافی در منطقه ما وجود نداشت ، که واقعاً بازی را تغییر می داد. این تصمیم ما را آسان تر کرد.”

راه حل Telehealth با بیمارستان های شهرهای روستایی سراسر کشور کار می کند. وی گفت: با وجود پرسنل سبک ، بیمارستان های روستایی به چیزی احتیاج دارند که نیاز به حداقل ساخت رابط فناوری اطلاعات داشته باشد.

وی توضیح داد: “آنها فناوری شخصی و آموزش کارکنان را ارائه می دهند بنابراین در صورت نیاز به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مجازی دسترسی داریم.”

“با فشار دادن یک دکمه بر روی واگن برقی پزشکی از راه دور ، یک ارائه دهنده بر روی صفحه ظاهر می شود که بیمار را با کمک پرستار ارزیابی می کند. پزشک مجازی می تواند از راه دور سابقه پزشکی و نمودار بیمار را مشاهده کند ، روش های درمان را سفارش دهد ، برای شرکت در محافل چند رشته ای ، تشکیل جلسات خانوادگی و آزادی بیماران ما. “

نتایج

در Watauga ، موفقیت با بیماران اضافی بود که سازمان می توانست از آنها در طی همه گیری مراقبت کند. به طور متوسط ​​، از زمان شروع پوشش بالینی واتاگا ، مرکز پزشکی روزانه بین 12 تا 18 قرار ملاقات تلفنی داشته است.

کافمن توضیح داد: “ارائه دهنده یک تیم مجازی روزانه از پرستاران یا دستیارهای پزشک ، تحت نظارت یک پزشک بیمارستان که هر بیمار را در خدمت می بیند ، فراهم می کند.” “سبد تلگراف شامل یک دوربین با وضوح بالا و یک استتوسکوپ الکترونیکی است که امکان معاینه فیزیکی بیمار را نسبت به قرص فراهم می کند.

“آنچه telehealth برای ما انجام داده است بسیار مهمتر از صرفه جویی در هزینه مجبور شدن برای استخدام یک پزشک بیمارستان اضافی است. آنها این امکان را برای کارکنان Cannon Memorial فراهم کرده اند که بیمارستان را برای بیماران پزشکی باز نگه دارند. که نیاز به مراقبت در این منطقه روستایی دارند ، معامله بسیار بزرگی است. “

به همین ترتیب ، در مرکز پزشکی واتاگا ، کارکنان راهی برای یافتن سریع پزشکان اضافی در این منطقه روستایی نداشتند. Telehealth به شما کمک می کند تا مراقبت از بیمارانی که به زودی دو برابر تعداد طبیعی بیماران در مرکز پزشکی خواهد بود ، امکان پذیر باشد.

کافمن گفت: “فقط این نیست که استخدام telehealth از مقرون به صرفه اقتصادی مقرون به صرفه است.” “علاوه بر این ، یافتن پزشکان با کیفیت بالا با لذت ترکیبی بسیار دشوار است – تصمیم ما برای استفاده از محلول پزشکی از راه دور برای نجات جان بیماران بود تا صرفه جویی در هزینه. در جریان جزر و مد فعلی جایی در کارولینای شمالی وجود ندارد تا بتوانید انتقال ها را بپذیرید. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir