[ad_1]

در Ochsner Health مستقر در نیواورلئان ، بیماران اولویت شماره یک هستند و آنها به عنوان قطب نمای برای کارکنان عمل می کنند. برنامه های بهداشت دیجیتالی اوچنر به عنوان راه حل هایی برای خود سیستم بهداشت و جوامع آن آغاز شد. با این حال ، سیستم بهداشت برنامه ها را به سرعت در اختیار مصرف کنندگان ، کارفرمایان و پرداخت کنندگان قرار داده است تا بتواند شکاف های مراقبت های بهداشتی را در دسترسی به مراقبت و تخصص نوآوری دهد.

Telehealth در اوچنر بیش از یک دهه پیش با برنامه اکوکاردیوگرام کودکان برای کمک به رفع اختلاف بین اختلافات جغرافیایی و ویژه در لوئیزیانا آغاز شد. متخصص قلب کودکان برای درمان جمعیت روستایی به سادگی وجود نداشت.

طی 10 سال آینده ، برنامه های بهداشتی بیمارستان برای سکته ، روانپزشکی و بخش مراقبت های ویژه با مشارکت در چندین کشور توسعه یافته است. و اوچنر طی چهار سال گذشته سرمایه گذاری های قابل توجهی در ساخت خدمات مستقیم پزشکی از راه دور مصرف کننده انجام داده است

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

توانمند سازی بیماران برای مدیریت سلامت خود

دکتر دیوید هوتون ، مدیر پزشکی پزشکی از راه دور و پزشکی دیجیتال در Ochsner Health. “تجربه بیمار دسترسی راحت به محصولات و خدمات مراقبت را فراهم می کند که بیماران را قادر می سازد سلامت خود را مدیریت کنند.”

تشخیص میزان بالای مرگ و میر در سراسر کشور و به ویژه در لوئیزیانا منجر به افزودن داروی دیجیتال شده است. پزشکی دیجیتال Ochsner یک برنامه بالینی است که ثابت می شود ، پیشگام در زمینه درمان بیماری های مزمن مانند فشار خون بالا و دیابت نوع 2 است.

هوتون توضیح داد: “پزشکی دیجیتال به افراد کمک می کند تا شرایط مزمن خود را از خانه مدیریت کنند در حالی که به یک تیم مراقبت اختصاصی متصل هستند که هنگام کنترل نتایج شخصی سازی شده از طریق مربیگری در شیوه زندگی و مدیریت دارو ، میزان خواندن دستگاه های دیجیتال آنها را کنترل می کند.”

وی ادامه داد: “اوچنر با تهیه كنندگانی كه با بالاترین كیفیت و آسان ترین محصول را در بازار ارائه می دهند مشاركت داشته است.” “بیماران در حال سرمایه گذاری در دستگاه های متصل هستند تا تجربه مجازی و مدیریت خود را بیشتر ارتقا دهند. دستگاه ها و نرم افزارهای انتخاب شده به خوبی با سیستم عامل های اوچنر در سیستم مراقبت های بهداشتی ما ادغام می شوند. هدف ما ارائه چیزی ارزان قیمت ، در دسترس ، در دسترس و مناسب برای سطح بالای بیمار است. مراقبت “

این ارائه دهندگان شامل Epic ، TytoCare ، Philips ، Apple Health Kit ، Amwell ، iHealth ، Vidyo ، AvaSys و دیگران هستند.

مراقبت های مجازی رضایت تامین کننده را بهبود می بخشد

وی گفت: “در حالی که برنامه های مراقبت مجازی ما مراقبت از بیمار را بهبود می بخشد ، تجربه لذت بخشی را به ارمغان می آورد و هزینه ها را کاهش می دهد ، اما همچنین می تواند رضایت ارائه دهنده را بهبود بخشد.” “با درک فرسودگی شغلی در بین کارگران خط مقدم سیستم بیمارستانی ما طی چند سال گذشته ، فرصت” اشتباه “و دیدن بیماران در محیط های مختلف هم برای ارائه دهنده و هم برای بیمار بسیار مورد استقبال قرار گرفت.”

به طور قابل توجهی ، آرایه فناوری اکسنر کانالی است که به سیستم مراقبت های بهداشتی امکان می دهد به سرعت در طی بیماری همه گیر COVID-19 به مراقبت از بیمار پاسخ دهند.

هوتون گفت: “به دلیل برنامه های تله سلامت ما ، ما زیرساختی در اختیار داشتیم كه به سرعت به ما اجازه می داد بیماران را در خانه های خود با تأمین كنندگان در مراكز خود بدون مشكل متصل كنیم.” “اوچنر در سال 2020 بیش از 300،000 ویزیت مجازی انجام داده است ؛ 90،000 جلسات بین ارائه دهندگان و ارائه دهندگان در مراکز درمانی و مشارکت های ما.”

برنامه پزشکی دیجیتال در طول سال رشد سه رقمی را تجربه کرده و اکنون به بیش از 15000 بیمار ثبت نام شده و ثبت نام شده رسیده است.

افزایش نتیجه خالص سازمان دهنده

هوتون به رضایت بیمار از خدمات بهداشت پزشکی و پزشکی دیجیتالی Ochsner Health اشاره کرد که نمره خالص 87.5 از 100 را کسب کرده است. برای مقایسه ، وی خاطرنشان کرد ، آمازون 62 و Netflix 68 دریافت کرده است.

وی توضیح داد: “اگرچه فناوری و دستگاه های دیجیتال از نتایج پشتیبانی می كنند ، اما نمی توان مستقیماً آنها را جداگانه نسبت داد.” “این زیرساخت سلامت دیجیتال ما است که ارزش ایجاد می کند – رضایت بالینی ، مالی و بیمار – و منجر به نتیجه می شود.”

در بهار سال 2020 ، Ochsner Health برای خدمات بیماران با خطر بالا و جمعیت آسیب پذیر در لوئیزیانا و می سی سی پی برای درمان بیماران مبتلا به COVID-19 و کند کردن شیوع ویروس در سایر بیماران ، 1،000،000 دلار برای خدمات و دستگاه های بهداشت از راه دور دریافت کرد.

“بودجه برنامه های سلامت دیجیتال ما مانع دیگری را برای بیمار برطرف می کند یا به حداقل می رساند. تعهد مالی برای شرکت در برنامه “، هاوتون گفت. “این بودجه به اوچنر این امکان را می دهد تا پیشنهاد خود را برای برنامه نظارت آنلاین بارداری متصل یا MOM متصل فراهم کند. این برنامه به مادران باردار کمک می کند تا به مراقبت و درمان دسترسی پیدا کنند و علائم حیاتی را خارج از شرایط بالینی کنترل کنند.”

کمک اضطراری با دسترسی تقریباً فوری

اوچنر همچنین از Ochsner’s Ochsner Anywhere Care Distributed TytoCare Connected Diagnostic Devices برای مراقبت های مستقیم و اولیه استفاده خواهد کرد. این برنامه برای از بین بردن موانع مراقبت از بیماران و ارائه دهندگان با اجازه دادن به ویزیت های پزشکی پزشکی با دسترسی فوری طراحی شده است.

از طریق این برنامه ، بیماران می توانند یک برنامه تلفن همراه را بر روی دستگاه های تلفن همراه خود بارگیری کنند و از طریق کنفرانس ویدیویی با متخصصان مراقبت های بهداشتی ملاقات کنند. به پزشکان این امکان را می دهد تا نسخه های الکترونیکی داروخانه مورد نظر بیمار را ارسال کرده و گزارش ویزیت را به صورت قابل حمل به بیمار ارائه دهند.

هوتون گفت: “بودجه دستگاه های تشخیصی متصل ، مانند کاف فشار خون بی سیم و گلوکومتر و خدمات نظارت از راه دور تحت برنامه پزشکی دیجیتال ، توانایی آکسنر را برای خدمات رسانی به بیماران افزایش می دهد.” “این برنامه کاملاً ثابت الگوی مراقبت مداوم را برای مدیریت مجازی بیماریهای مزمن با استفاده از ابزارهای دیجیتالی متصل ارائه می دهد.”

بیماران قرائت های دیجیتال خانگی منظم را از دستگاه متصل شده از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی متصل می کنند و این قرائت ها به طور خودکار به پرونده الکترونیکی سلامت بیمار منتقل می شود. وی با استفاده از راهنمایی های مبتنی بر شواهد به این نتیجه رسید که تیم مراقبت می تواند برای هر بیمار مداخلات پیشگیرانه و پیشگیرانه ای برای مدیریت بیماری مزمن آنها فراهم کند.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir