[ad_1]

NYU Langone Health نیویورک چندین سال قبل از بیماری همه گیر COVID-19 در پزشکی از راه دور سرمایه گذاری کرده بود و همیشه از نقش مهمی که فناوری در آینده مراقبت های بهداشتی ایفا می کند آگاه بود.

چندین سال است که این سازمان خدماتی از قبیل مراقبت های اورژانسی مجازی ، تله روانپزشکی و قرارهای مجازی را پس از جراحی برای تأمین نیازهای بیماران ارائه داده است. پزشکی از راه دور نه تنها برای بیمار و هم برای بیمارستان مقرون به صرفه نیست ، بلکه می تواند خطر قرار گرفتن در معرض بیماری را برای همه کشورها به ویژه در هنگام شیوع بیماری همه گیر کاهش دهد.

مشکل

دکتر پل تستا ، افسر ارشد پزشکی در NYU Langone Health و استادیار در گروه پزشکی اورژانس رونالد او. پرلمن در دانشکده پزشکی در نیویورک گروسمن.

تستا گفت: “با این وجود ما به چالش کشیده شدیم که در چنین مقیاسی بیمار مدار باقی بمانیم و در تمام دانشگاه های خود یکپارچه بمانیم.” “برنامه NYU Langone Health ما به بیماران امکان می دهد تا به سوابق بهداشتی خود دسترسی پیدا کنند ، با پزشکان ارتباط برقرار کنند و قرار ملاقات های مجازی را در کلیه امکانات NYU Langone ترتیب دهند و تجربه آنها را ساده کنند.”

این سازمان همچنین در فناوری هایی سرمایه گذاری كرده است كه به پزشكان اجازه می دهد بیماران مبتلا به COVID-19 را كاملاً تحت نظر بگیرند تا در معرض ویروس قرار بگیرند و استفاده از تجهیزات محافظ شخصی (PPE) را نیز كاهش دهند.

پیشنهاد

هنگامی که NYU Langone سالها پیش برنامه پزشکی از راه دور خود را تاسیس کرد ، بدنبال راه حلی برای یک مشکل فوری نبود. بلکه فرد به این فکر می کند که آینده مراقبت چگونه خواهد بود.

تستا توضیح داد: “چشم انداز پزشکی شروع به تغییر می کرد و واضح بود که بیماران نمی خواهند مسافرت های طولانی را طی کنند یا ساعت ها منتظر می مانند تا به پزشک مراجعه کنند تا مشکلی را که می توان با ویزیت ویدئویی برطرف کرد.” “ما در راه حل پزشکی از راه دور خود – که در کارت سلامت الکترونیکی شرکت ما ادغام شده است – سرمایه گذاری کرده ایم تا علاوه بر راحت و مقرون به صرفه در ویزیت های شخصی و ساده سازی مراقبت از بیمار ،”

چالش این بود که کسانی که به دنبال مراقبت از سازمان هستند بهترین تجربه دیجیتالی را برای بیماران فراهم کنند – بصری و یکپارچه و قدردانی از اطلاعات بهداشتی آنها.

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

در اوایل سال گذشته ، NYU Langone اتاقهای کنفرانس و عمل در کلیه دانشگاههای خود (از جمله لانگ آیلند و بروکلین و همچنین منهتن) را به واحدهای مراقبت ویژه برای بیماران مبتلا به COVID-19 تبدیل کرد.

تستا یادآوری کرد: “ما با Epic ، Cisco و Apple به عنوان شریک همکاری کردیم ، فیلم هایی را بین پزشک و کلینیک ایجاد کردیم تا پزشکان در مورد مراقبت از بیمار بحث کنند و پیشنهادات درمانی را به اشتراک بگذارند.” “ما همچنین کارت های ویدئویی سیار شب ایجاد کردیم که به پزشکان امکان می داد با خیال راحت با بیماران صحبت کنند و علائم آنها را در MyChart Epic ثبت کنند.”

“با همکاری Epic ، Cisco و Apple به عنوان شریک ، ما فیلم هایی بین پزشک و کلینیک ایجاد کردیم تا پزشکان بتوانند در مورد مراقبت از بیمار بحث کنند و پیشنهادات درمانی را به اشتراک بگذارند. ما همچنین کارت گرافیک های شبانه ویدئویی ایجاد کردیم که به پزشکان اجازه می داد در یک عمل از بیماران با بیمار صحبت کنند علائم آنها را در MyChart Epic ثبت کنید. “

دکتر پل تستا ، نیویورک سلامتی Langone

این دستگاه ها دارای یک سیستم وانت خودکار داخلی هستند که به پزشکان امکان می دهد بیمارانی را که در لوله گذاری یا در غیر این صورت قادر به پاسخگویی و نظارت واقعی بر وضعیت آنها نیستند ، استخدام کنند. پزشکان نیویورک لانگون بدون نیاز به اسکراب هر بار که وارد اتاق بیمار می شدند ، می توانستند از PPE کمتری استفاده کنند و بیماران را بیشتر بررسی کنند.

نتایج

از آنجا که NYU Langone دارای زیرساخت موجود در زمینه بهداشت از راه دور بود ، سیستم های برنامه ریزی خود را برای جبران افزایش قرارهای مجازی و ویزیت های سرپایی افزایش داد. قبل از COVID-19 ، این سازمان روزانه حدود 25 تا 50 بازدید مجازی انجام می داد. در اواسط بیماری همه گیر ، که در یک روز به نزدیک به 8000 جلسه مجازی افزایش یافت.

تستا گفت: “NYU Langone همچنین موفق شده است اتاق های كنفرانس و مطب ها را به مراقبت های ویژه بیماران مبتلا به COVID-19 تبدیل كند.” “این به مقابله با مشکل کمبود تخت کمک کرد و به پزشکان این امکان را داد تا بیماران را از واحد مراقبت ویژه از فاصله ایمن تحت کنترل قرار دهند ، در نتیجه قرار گرفتن در معرض آنها و رزرو کردن PPE.

وی ادامه داد: “سازمان ما همچنین بیش از 1000 قرص شبانه و گاری های پزشکی از راه دور ایجاد کرده است که امکان تماس تصویری و صوتی بین بیماران و پزشکان و خانواده های آنها را فراهم می کند.” “پزشکان می توانند با بیماران در مورد علائم آنها به صورت ویدیویی صحبت کنند ، به نتایج آزمایش MyChart آنها دسترسی پیدا کنند و در دستگاه های سازگار با HIPAA یادداشت های مراقبت خود را یادداشت کنند.”

وی افزود: همچنین از اهمیت زیادی ، این قرص ها به بیماران امکان می دهد تا در میان بیماری همه گیر با عزیزانشان ارتباط برقرار کنند. و در بعضی موارد ، به آنها این امکان را می داد تا هنگامی که از بیماران COVID-19 در بخش مراقبت های ویژه رنج می بردند و بیماران نمی توانستند از نظر جسمی خانواده های خود را ببینند ، از این فن آوری برای خداحافظی از عزیزانشان استفاده کنند.

استفاده از صندوق های جایزه FCC

سال گذشته ، برنامه مالی بودجه FCH FCC 983.772 دلار NYU Langone Health را برای استفاده از سلامت در اتاق های عمل و اتاق های کنفرانس که به واحد مراقبت های ویژه تبدیل شده اند اختصاص داد تا پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی بتوانند بیماران بخش را از نزدیک تحت نظر بگیرند. بنابراین تعداد نهایی متخصصان موجود در بخش مراقبت های ویژه افزایش می یابد ، قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا و حداکثر میزان عرضه محدود تجهیزات محافظ شخصی.

تستا گفت: “NYU Langone از منابع FCC برای گسترش سریع ، مقیاس گذاری و بهبود خدمات پزشکی پزشکی ثابت ، موجود و ثابت ما در کل دانشگاه ها و همچنین بیش از 350 مکان سرپایی استفاده می کند.” “ما به سرعت برنامه های جدید را از طریق توسعه برای حل چالش های ناشی از COVID-19 بیمارانمان و چگونگی ارائه مراقبت از طریق آوردن فیلم به تخت های بیماران ، اتاق های معاینه و خانه ها و ارتباط دیجیتال خانواده و مراقبان آنها ، چرخه زدیم.”

علاوه بر این ، پشتیبانی FCC با حفظ نظارت غیر همزمان بر داده های بیمار ، کمک به تسریع تخلیه ایمن در حالی که بیمار پسند است ، به تسریع در نظارت از راه دور بیمار ، که عمیقاً در EHR سازمان نیز ادغام شده است ، کمک می کند.

وی در پایان گفت: “اساساً کمک مالی FCC به ما این امکان را داده است تا به سرعت تجربه دیجیتالی بیماران و پزشکی از راه دور را برای ساختن یک مدل زایمان جدید ، یکپارچه ، راحت و با بالاترین کیفیت ببینیم.”

[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir