MultiCare با سیستم برنامه ریزی جدید OR به کارایی بالایی دست می یابد


در حالی که ایالات متحده به مبارزه با ویروس کرونا ویرانگر ادامه می دهد ، یکی از بزرگترین تصمیمات بیمارستان ها تهیه طرحی برای نحوه برخورد با جراحی های انتخابی است. برای کمک به بیمارستانها در هنگام تعلیق احتمالی دیگر یک عملیات برنامه ریزی شده ، بیمارستانها باید برای بهبودی یا آماده سازی آماده شوند

زمینه های کلیدی که بیمارستانها باید از آنها آگاه شوند شامل ارزیابی مناسب تاخیر و شناسایی ظرفیت واقعی جراحی است.

مشکل

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا یاد بگیرید ، اعتبار کسب کنید ، محصولات و راه حل پیدا کنید. شروع کنید >>

MultiCare ، مستقر در تاكوما ، واشنگتن ، در این زمینه با دو چالش اساسی روبرو است:

بزرگ شدن یا دسترسی به جراحان. برنامه ها ، سرپرستان و صندلی های بخش های MultiCare وظیفه داشتند نیازهای دسترسی بیشتر یا محدودیت های روزمره را که رضایت جراح را محدود می کنند ، تنظیم کنند.

تنظیم برای رشد. مدیریت همچنین آگاه بود که پیش شرط های جذب جراح جدید و اسکان افرادی که در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه هستند ، به نقطه بحرانی رسیده است. رهبری برای مقابله با این چالش ها ، حفظ نام تجاری خود و بازدهی قوی از سرمایه گذاری به یک راه حل مقیاس پذیر و مقرون به صرفه نیاز داشت.

پیشنهاد

MultiCare به ارائه دهنده فناوری اطلاعات سلامت LeanTaaS متوسل شد. دکتر مایک مایر ، جراح قلب و عروق در MultiCare ، گفت: IQueue برای اتاق های عمل این شرکت یک راه حل مقیاس پذیر و مقرون به صرفه ارائه می دهد که بسیاری از ظرفیت ها و چالش های دسترسی پیش روی MultiCare را برطرف می کند. وی توضیح داد ، راه حل این خواهد بود:

دسترسی OR را با وجود محدودیت ها ، به ویژه برای جراحان جدید ، افزایش دهید. LeanTaaS این توانایی را دارد که هر زمان استفاده نشده بر روی واحد را به طور فعال به جراحان اطلاع دهد ، بنابراین آنها می توانند زمان را آزاد کرده و آن را به سایر جراحان برای درخواست و پر کردن باز کنند.

درگیری جراح را افزایش دهید. ابزارهای تحت وب همراه و ابری ارائه دهید که شفافیت عملکرد و عملکرد جراحان را فراهم می کند. نتیجه دسترسی آنها به اتاق های عمل را افزایش می دهد تا بتوانند تعداد عقب مانده رو به رشد را کاهش ، به حداقل برسانند یا از بین ببرند.

“این نه تنها به جراحان موجود ما کمک می کند پرونده های پرونده خود را ببندند ، بلکه به جراحانی که می خواهند موارد جدید یا بیشتری را در MultiCare ثبت کنند دسترسی آسان به زمان آزاد را فراهم می کند.”

دکتر مایک مایر ، MultiCare

یک روش کارآمد تر برای مدیریت زمان بلوک ارائه دهید. مانند اکثر بیمارستان ها ، واحدهای مدیریتی در یک سازمان وقت گیر و اغلب منبع ناامیدی برای جراح است ، زیرا درک داده ها دشوار است و بسیار گذشته نگر است. راه حل ارائه یک روش آسان تر و سازنده تر برای نظارت بر استفاده از بلوک در زمان واقعی ، و همچنین یک روش بسیار بحث برانگیز برای جمع آوری و تخصیص زمان بلوک.

دیدار با چالش

کار با متخصصان LeanTaaS ، مدیران MultiCare و مدیریت پزشکان در ابتدا یک برنامه آزمایشی را برای افزایش ظرفیت و دسترسی بدون ایجاد اتاق های عمل اضافی و افزایش شفافیت و تعامل جراح با سازمان اجرا کردند.

iQueue برای اتاق عمل در کلیه امکانات MultiCare توسط برنامه ریزان IL ، کلینیک های برنامه ریزی ، مدیریت بعد از عمل و جراحان استفاده می شود. مایر گفت: این یک محصول IT سبک است که به راحتی با Epic EHR سازمان ادغام می شود و دسترسی ابری را به هر مرورگری اعم از تلفن همراه یا وب فراهم می کند.

“این ابزار توانایی جراحان و مطب های آنها در یافتن زمان باز و نحوه تبلیغ زمان باز را ساده می کند و باعث می شود جراحان آزادانه فعالانه هر زمان برای بلوک هایی را که ممکن است به اندازه کافی لازم نباشند تا توسط دیگری انجام شود ، آزاد کنند. جراح ، “او گفت.

“این نه تنها به جراحان موجود ما کمک می کند پرونده های پرونده خود را ببندند ، بلکه به جراحانی که می خواهند موارد جدید یا بیشتری را در MultiCare تشکیل دهند دسترسی آسان به زمان باز را فراهم می کند.”

وی افزود: MultiCare حتی توانسته است به برنامه ریزان خود اجازه دهد از راه دور کار کنند ، که این به دلیل همه بازگشتها و تماسهای تلفنی بعدی و ارتباطات نمابر که باید به صورت موردی ادامه پیدا می کرد ، سابقه نداشته است.

مایر گفت: “و دستیابی به مجموعه ای جامع از معیارهای اندازه گیری روزانه به ما کمک می کند تا به سرعت روندها را شناسایی کرده و فرصت های پیشرفت را برطرف کنیم.”

“این ابزار امکان به اشتراک گذاری بسیار آسان بین دانشگاه ها ، بهبود شفافیت و قابلیت اطمینان داده ها در همه ذینفعان را فراهم می کند. علاوه بر این ، جراحان متون هفتگی شخصی و پیام هایی را که برای آنها ارسال می شود دریافت می کنند ، شاخص های استفاده و اثربخشی آنها را نشان می دهد ، که به تسهیل گفتگوهای معنی دار کمک می کند. “

مایر گفت ، علاوه بر این ، با دسترسی به زمان واقعی به عملکرد اتاق عمل در سراسر سازمان و با جراحان ، گفتگوهای چالش برانگیز ، وقت گیر و اغلب دشوار در مورد استفاده از یک واحد یا گروهی از واحدها ، بهره وری بیشتری می یابد.

وی افزود: “به جای مجازات جراحان برای استفاده از بلوک ، ما می توانیم در مورد زمان جمع آوری شده صحبت های شفاف داشته باشیم ، با استفاده از تجسم و ایجاد تغییرات فوری ، استفاده واقعی و عملی آنها را به جراحان نشان دهیم.”

طی چند سال گذشته ، MultiCare رابطه قوی با LeanTaaS ایجاد کرده است. تأمین کننده فقط محصول را اعمال نمی کند و دور نمی شود. مایر گفت: این برنامه به نیازهای در حال تغییر MultiCare گوش می دهد و بهبود محصولاتی را برای افزایش دید چالش های پیش روی سازمان بهداشت و درمان فراهم می کند.

نتایج

طی دو سال پس از اجرای ابزارها و قبل از اولین موج COVID-19 ، MultiCare 15.2٪ افزایش حجم موارد و 12.4٪ افزایش استفاده در زمان اصلی را تجربه کرده است. استفاده از زمان اولیه از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نشان می دهد موارد بیشتری در اتاق عمل در ساعات کاری عادی با منابع موجود در حال انجام است.

مایر خاطرنشان کرد: آنچه در مورد این اعداد قابل توجه است نیز این است که این افزایش ها در ظرفیت مهیج و علی رغم محدودیت های دسترسی قبلی که MultiCare تجربه کرده است ، اتفاق افتاده است.

وی گفت: “بلوك ها به طور فعال از قبل و به طور متوسط ​​20 روز قبل ترشح می شوند ، به جای اینكه فقط در چند روز آزاد شوند ، كه این باعث می شود بیمارستان وقت بیشتری برای پر كردن زمان به طور مثر و م fillثر داشته باشد.” “ما همچنین این رقم را نشانگر تعهد پزشکان می دانیم و بسته به زمان سال ، متوجه شده ایم که یک زمان آزاد سازی تا 27 روز است.”

در این دوره زمانی ، بیش از 844،000 دقیقه آزاد شده و 669،000 دقیقه درخواست و تکمیل شده است. قابل ذکر است که 50٪ از ذینفعان جراحان بدون وقت بلوک هستند ، که به طور چشمگیری تعداد کل برنامه ها و حجم کل موارد را افزایش داده است. علاوه بر این ، 35٪ واحد بسیار کم استفاده کمتر وجود دارد که استفاده بیشتر از OR را تشویق می کند.

مایر افزود: “در نتیجه همه اینها ، ما توانسته ایم در سراسر سیستم مراقبت های بهداشتی برای اتخاذ یک سیاست بلوک در کل سیستم با اهداف انعطاف پذیر همکاری کنیم.”

نکاتی برای دیگران

مایر توصیه کرد: “از فناوری نترسید.” “سیستم های بهداشتی به ویژه در فرآیند های جدید کند عمل می کنند ، حتی زمانی که سیستم های قدیمی دیگر با محیط فعلی مطابقت ندارند.

وی افزود: “همچنین ، به داده های جراحی به همان روشی که داده های بالینی ارزیابی می شود ، فکر کنید.” “ما از نظر کیفیت مراقبت از مشاهده شاخص ها کاملاً راحت هستیم ، اما چنین شاخص های عملیاتی را کنار می گذاریم. فرصتی عالی برای استفاده از فناوری به نفع خودمان وجود دارد و با دستیابی به کارآیی که آشکار نیست ، هزینه مراقبت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهیم.”

وی همچنین افزود ، در نظر بگیرید که یک فناوری خاص چه چیزی را ارائه می دهد.

مایر گفت: “این باید یک آسانسور IT سبک باشد و درک و دسترسی آن برای هر نوع کاربر آسان باشد.” “همچنین باید یک منبع واحد از اطلاعات قابل اعتماد برای پزشکان و مدیران فراهم کند و همچنین مبتنی بر ابر و تلفن همراه باشد.

وی افزود: “و مطمئن باشید كه فروشنده واقعاً علاقه مند به مشاركت است.” “مشکلات عملیاتی دشواری وجود دارد که باید برطرف شوند و تجربه ارائه دهنده اغلب برای پشتیبانی براساس فناوری و قرار گرفتن در معرض نهادهای دیگر بسیار مهم است.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>