MDLive توسط Cigna’s Evernorth خریداری خواهد شد



صبح امروز دو شرکت اعلام کردند که ارائه دهنده Telehealth MDLive توسط شرکت تابعه خدمات درمانی Cigna Evernorth خریداری شده است.

انتظار می رود معامله در سه ماهه دوم بسته شود. شرایط این معامله فاش نشده است ، اگرچه Cigna گفته است که اطلاعات اضافی در مورد خرید را در جریان رویداد روز سرمایه گذار خود که قرار است در 8 مارس باشد ، به اشتراک می گذارد.

چرا مهم است

MDLive یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات بهداشت از راه دور در ایالات متحده است و خدمات خود را از جمله مراقبت های اورژانس ، پوست ، درمان و روانپزشکی از طریق شبکه پزشکان معتبر خود ارائه می دهد. طی سالهای گذشته ، این سرویس خدمات مراقبت مجازی 24/7 خود را مستقیماً به مصرف کنندگان عرضه کرده است ، در حالی که با سیستم های بهداشتی ، کارفرمایان و پرداخت کنندگان (از جمله Cigna) برای گسترش مراقبت از بیمارستان یا ارائه خدمات مراقبت مجازی به نفع اعضای خود ، همکاری می کند.

در مورد سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری (به اضافه 25 میلیون دلار تأمین مالی بدهی) ، شرکت بهداشت و درمان اعلام کرد که بازدیدهای مجازی خود تقریباً در نیمه اول سال 2020 دو برابر شده است ، زیرا کل رزروها بیش از 300 میلیون دلار افزایش یافته است ، این شرکت همچنین برجسته رشد قابل توجه حجم در مناطق انتخاب شده مانند سلامت رفتاری (بیش از 500 growth رشد بازدید در سال) و پوست (350 growth رشد بازدید در طول سال) در ماه جولای.

تحلیلگران ارزیابی این شرکت را بیش از یک میلیارد دلار در زمان تأمین بودجه تخمین زده اند. تقریباً در همان زمان ، مدیریت شرکت با ایده عمومی کردن آن در ماههای اول سال 2021 نیز شناور بود.

به نظر می رسد اکنون این برنامه ها به نفع ادغام و ادغام متفاوت است ، اقدامی که Evernorth از Cigna امیدوار است بتواند ستون فقرات ارائه مراقبت های مجازی از انتهای دیگر برای مشتریان خود باشد. تیم Wentworth ، مدیر عامل شرکت Evernorth ، در بیانیه ای گفت که COVID-19 اشتهای مشتریان را برای ارائه مجازی افزایش داده است.

با تلفیق پلت فرم مجازی MDLive ، Evernorth معتقد است که می تواند یک مدل ارائه دهنده مراقبت متصل را ایجاد کند که نه تنها راحت تر است ، بلکه می تواند با سرعت بیشتری نیازهای بیمار را شناسایی کند ، توصیه های بهداشتی تخصصی یا رفتاری را با سهولت بیشتری تسهیل کند و به طور کلی هزینه ها را کاهش دهد.

ونتوورث در بیانیه ای گفت: “با توانایی سرویس دهی به میلیون ها نفر دیگر و با روش های شخصی تر برای مراقبت ، ما تأثیر بیشتری بر مشتریان ، مشتریان و شرکای خود خواهیم داشت.”

“با ترکیب پلت فرم MDLive و یک شبکه قوی از ارائه دهندگان مجازی با راه حل های جامع مراقبت های خود ، ما می توانیم موقعیت بهتری برای بهینه سازی سفر به مراقبت برای بهبود مقرون به صرفه بودن و دسترسی و ارائه پشتیبانی برتر از برنامه های بهداشتی با پیشرفت آنها داشته باشیم. مدل های خود را از ارائه مراقبت در آینده. “

برای MDLive ، راه چاره همچنین فرصتی برای گسترش تجارت شماست. چارلز جونز ، رئیس و مدیرعامل MDLive ، در بیانیه ای گفت كه این معامله به MDLive كمك خواهد كرد تا هنگام توسعه و اجرای خدمات جدید برای بازارهای هدف خود. علاوه بر این ، این معامله دسترسی به مشتریان آمریکایی Evernorth و Cigna را به عنوان فرصت های جدید رشد باز می کند.

چارلز جونز ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل MDLive گفت: “عضویت در نمونه کارهای اورنورث فرصتی برای پیوستن MDLive به سازمانی است که مکمل کار ما است و یک شریک طولانی مدت و سرمایه گذار در تجارت ما است.”

“با این معامله ، Evernorth یک پلت فرم پیشرو در صنعت و یک نیروی کار پرشور و مبتکر بدست خواهد آورد که مراقبت های مجازی را در طی همه گیری COVID-19 به واقعیت تبدیل کرده و یک سرویس ضروری و نجات دهنده زندگی است.”

گرایش بزرگتر

به گفته CrunchBase ، MDLive در سال 2009 تأسیس شده است و در طول سال ها چندین دوره بودجه برای جمع آوری عمر فقط 200 میلیون دلار جمع آوری کرده است. Cigna مدتی در میان سرمایه گذاران خود بوده است ، به ویژه به عنوان بخشی از دور در سال 2018 در میان مشاوران شرکت telehealth موقعیت پیدا کرده است.

معامله امروز آخرین نمونه از باز کردن پرداخت کنندگان بزرگ برای پرداخت مراقبت های بهداشتی متصل تحت پوشش خود است. رقیب Cigna UnitedHealth Group را انتخاب کنید ، که داروخانه دیجیتال DivvyDose را در ماه سپتامبر خریداری کرد ، در حالی که تجارت بهداشتی Optum شرکت مراقبت از رفتار مجازی AbleTo و سیستم مدیریت مراقبت های حاد naviHealth را در آوریل خریداری کرد.

جای تعجب نیست که پرداخت کنندگانی مانند Cigna نیز پس از COVID-19 در پرتو جدیدی به دنبال telehealth هستند. Teladoc Health ، یک ارائه دهنده مراقبت مجازی در بازارهای عمومی ، اخیراً یک سال رشد ناک اوت را در افزایش درآمد سه ماهه خود ترسیم کرده است.

Doctor On Demand ، یکی دیگر از مهمترین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، هنگام اعلام 75 میلیون سری D در تابستان ، تقریباً همان آهنگ را خواند ، در حالی که مارک های مراقبت های بهداشتی مانند Hims & Hers (و ظاهرا Ro) سعی در استفاده از شتاب خود در بازارهای عمومی داشتند.


منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>