KLAS می گوید ، حماسه در همکاری با EHR پیشگام است



گزارش KLAS ، که در این هفته منتشر شد ، به چگونگی درک سازمان های مراقبت های بهداشتی از نقش ارائه دهندگان سوابق سلامت الکترونیکی و کمک به آنها برای دستیابی به قابلیت همکاری قابل توجه پرداخت.

در حالی که همه فروشندگان فرصت پیشرفت دارند ، این گزارش نشان می دهد Epic به عنوان یک رهبر برجسته است ، تقریباً همه مشتریان می گویند که آنها به داده های خارجی دسترسی دارند.

محققان KLAS نوشتند: “مشتریان حماسی و غیر حماسی معتقدند که تعهد ارائه دهنده خدمات به اشتراک گذاری خارجی افزایش یافته است.”

چرا مهم است

KLAS “قابلیت همکاری عمیق” را توانایی ارائه دهندگان برای دسترسی مداوم به داده های خارجی تعریف می کند. یافتن آسان سوابق بیمار ؛ بررسی داده های خارجی در گردش کار EHR آنها. و تأثیرات مکرر مثبت بر مراقبت از بیمار را تجربه کنید.

با استفاده از این معیارها ، KLAS دریافت که تقریباً دو سوم مشتریان Epic قادر به دستیابی به قابلیت همکاری عمیق هستند و پس از آن Cerner در جایگاه دوم با 28٪ از مشتریان ، NextGen Health (19٪) ، Allscripts Sunrise با 18٪ و eClinicalWorks با 14٪

نویسندگان این گزارش خاطر نشان کردند که سرنر مشتریان خود را چهار برابر کرده و از سال 2017 با قابلیت همکاری عمیق ، با پیشرفت های حاصل از “پیشرفت های چشمگیر” در نحوه ارائه سوابق بالینی روان و افزایش استفاده از CommonWell ، گزارش داده است.

“از نظر اتصالات اولیه به EMR های خارجی یا شبکه های ملی ، مشتریان شاهد فعالیت بیشتری نسبت به Cerner هستند ؛ در گذشته ، سازمان ها بدون سرمایه گذاری داخلی قابل توجهی پیشرفت نکرده اند.”

در همین حال ، در گزارش ، پیشرفت در زمینه همکاری بین مشتریان Greenway Health ، Meditech و Allscripts راکد است.

اگرچه مهاجرت Meditech به Expanse تا حد زیادی مثبت بوده است ، KLAS گفت ، “مشتریان تنها وظیفه خود را دارند كه بتوانند قابلیت تعامل را مدیریت كنند و در حال حاضر عمدتاً بر روی راه اندازی و راه اندازی سیستم عامل جدید و یادگیری نحوه استفاده از گردش كار محصولات تمركز دارند. “

پیشرفت Greenway Health همچنان ادامه دارد که به دلیل تبادل مکرر کیفیت رهبری و اولویت بندی مناطقی غیر از قابلیت همکاری ، با مشکل روبرو می شود.

در این گزارش آمده است ، و برای مشتریان Allscripts ، “دستیابی اولیه به سوابق الکترونیکی یک چالش است ، اما با تلاش داخلی کافی امکان پذیر است.”

گرایش بزرگتر

بر اساس اطلاعات منتشر شده در اوایل ماه جاری توسط غول EHR ، اعداد به اشتراک گذاشته شده در Epic در بستر Care Everyways جهش بزرگی را نشان دادند.

اپیک گفت که این افزایش نشان دهنده تمایل به تحرک و افزایش تقاضا برای خدمات بهداشتی در میان بیماری همه گیر COVID-19 است.

“با COVID-19 ، ما باید مقداری از ارزش آن را ببینیم [interoperability] دیو فارمن ، معاون ارشد رئیس جمهور برای همکاری با شرکت ، گفت:

در همین حال ، سرنر از ابزارهای جدید قابلیت همکاری در ماه اکتبر رونمایی کرد ، مدیر عامل شرکت برنت شفر گفت که COVID-19 “الهام بخش طغیان نوآوری است.”

در حال ضبط

در این گزارش آمده است: “گزارش های قبلی KLAS نشان داده است كه بیشتر ارائه دهندگان در مورد مشتریانی كه با سازمان هایی با استفاده از EMR مشابه تبادل داده می كنند ، به درجه بالایی از قابلیت همکاری عمیق دست می یابند.”

“امسال مشتریان Epic و athenahealth همچنان میزان رضایت بالایی را گزارش کردند. مشتریان Cerner ، NextGen Healthcare و Meditech شروع به مشاهده پیشرفت بیشتر می کنند. مشتریان سرنر دوست دارند تأمین کننده فعالیت بیشتری داشته باشد. مشتریان Allscripts ، eClinicalWorks و Greenway Health معتقدند که ارائه دهنده آنها هنوز راهی برای پیش بردن دارد. “

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>