KLAS: ارائه دهندگان بیشتر از ارائه دهندگان فناوری اطلاعات برای پذیرش بیمار راضی هستند – به استثنای یک مورد



[Note: This story has been updated to include comments from CareCloud representatives.]

راه حل های مدیریت بیمار در بحران COVID-19 برای کمک به بیماران و پزشکان در امنیت بیشتر بسیار مهم است.

گزارش جدید KLAS که این هفته منتشر شد نشان داد که ، به طور کلی ، اکثر ارائه دهندگان خدمات از ارائه دهندگان مدیریت بیمار انتخاب شده خود راضی هستند ، با یک استثنا exception واضح.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

در این گزارش آمده است: “بازخورد از یک نمونه محدود از مشتریان CareCloud نشان می دهد که رضایت آنها در دو سال گذشته بیشتر کاهش یافته است.”

چرا مهم است

ابزارهای مدیریت پذیرش بیمار برای پاسخگویی به نیازهای سازمانها ، از جمله با پاسخ دادن به COVID-19 ، ایجاد شده است.

به عنوان مثال ، Freesia فرم های غربالگری را در فرم های قبل از ثبت نام وارد کرده است. پاسخ دهندگان در گزارش KLAS همچنین به توانایی فروشنده در اجازه دادن به بیماران برای تکمیل پرسشنامه از طریق دستگاه تلفن همراه خود اشاره کردند.

به طور کلی ، مشتریان Phreesia گزارش گسترده ترین و عمیق ترین درک از عملکرد ، با بیش از سه چهارم از مشتریان با استفاده از جمعیت شناسی. امضای الکترونیکی پیش ثبت نام صندوقدار الکترونیکی؛ واجد شرایط بودن و مزایا گزارش و تجزیه و تحلیل و ویژگی های پرداخت.

در این گزارش آمده است: “پاسخ دهندگان Freesia می گویند ، ضمن اینکه برای بهبود روابط با مشتری تلاش می کند ، ارائه دهنده به نوآوری و ارائه فن آوری های جدید مرتبط و مفید برای اقدامات آنها ادامه داده است.”

کاربران ابزار Epic (که فقط توسط مشتریان Epic برای سوابق الکترونیکی سلامت استفاده می شود) و Epion Health (که توسط مشتریان EHE athenahealth استفاده می شود) نیز بازخورد مثبتی در مورد پشتیبانی همه گیری داشتند.

مشتریان Epion Health همچنین ادغام قوی با پلتفرم athenahealth را برجسته و از این ابزار که به آنها کمک می کند کاغذ را حذف کرده و کارایی را افزایش دهند ، ستایش کردند.

کاربران Epic می گویند که آنها به روزرسانی منظم محصولات با قابلیت جدید مرتبط با COVID را دریافت کرده اند و Epion Health ارتباطات را افزایش داده است تا “پیشرفت های مربوط به COVID را به سرعت انجام دهد.”

در این گزارش آمده است: “قابل ذکر است که مشتریان هر سه ارائه دهنده برجسته در بالا می گویند که بابت ویژگی های جدید مربوط به COVID هزینه اضافی از آنها دریافت نمی شود”. در مورد CareCloud ، این گزارش می گوید که ابزار آن برای مدیریت مصرف بیمار “به طور مداوم و به طور قابل توجهی کم عملکرد” ​​است.

اگرچه بازخورد از یک نمونه محدود است ، اما نویسندگان گزارش می گویند “بسیار سازگار است” ، با بیش از سه چهارم نظرات درباره CareCloud و ابزار آن منفی است.

محققان KLAS نوشتند: “سازمان ها همچنین ناامید شده اند كه به جای كمك به آنها در بحران COVID-19 ، CareCloud سعی كرد ویژگی های اضافی مانند telehealth را به آنها بفروشد كه در نهایت پاسخگوی نیازهای آنها نیست.”

پس از انتشار ، CareCloud خاطرنشان كرد كه پلتفرم تجربه بیمار در این شركت ، Breeze و راه حل telehealth ، Live ، محصولات جداگانه ای هستند و از راه دور سلامتی از ویژگی های بستر مدیریت تجربه / پذیرش بیمار نیست.

“از آن زمان ، ما بهبودهای زیادی در رابطه با COVID-19 ایجاد کرده ایم ، که هیچ یک از آنها هزینه اضافی دریافت نکرده اند. اینها شامل: پیام های جمعی بیمار ؛ پذیرش آنلاین و موارد غربالگری مربوط به COVID-19 ؛ پذیرش کامل بیماران بدون تماس. برای کارآموزی در حالی که آنها دفاتر خود را بازگشایی کردند و آموزش و پشتیبانی جامع برای استفاده کامل از این ابزارها را در دوره کارآموزی “، گفتند.

آنها ادامه دادند: “ما با توسعه بیماری همه گیر COVID-19 ، رویكردی پیشگیرانه و جامع در مورد حمایت از مشتری در پیش گرفته ایم.”

گرایش بزرگتر

سیستم های بهداشتی Freesia را در پاسخ به همه گیری شنود می کنند تا به بیماران در ثبت نام قبلی و ساده سازی روند کمک کنند.

در گروه بهداشت و درمان اول بهداشت در فلوریدا ، تیم خدمات بهداشت و درمان جامعه اول به ارائه دهنده خدمات مراجعه کردند تا زمان صرف شده برای قرار ملاقات را به حداقل برسانند.

“Freesia پیشنهاد كرد كه با ادغام كامل با ثبت سلامت الکترونیكی ما برای آتنا و دیجیتالی كردن بیمار برای فرم های اداری و بالینی پذیرش ، از جمله جمع آوری مقادیر و ترازوها و برنامه ریزی ها ، تمام گلوگاه ها و نقاط درد را تسكین دهد. برای پرداخت – قبل از اینکه بیمار حتی وارد کلینیک شود ، “فرانک لتربی ، مدیرعامل Health Health Community Health Services گفت اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی ویرایشگر عملکرد بیل سیویک.

سال گذشته وزارت بهداشت و خدمات انسانی کارولینای شمالی نیز از Freesia استراق سمع کرده است تا در مورد عوامل اجتماعی سلامت بیماران بیشتر بیاموزد.

در حال ضبط

“پذیرش بیمار بخش مهمی از هر عمل سرپایی است. در دوره COVID-19 ، راه حل های فن آوری در این زمینه بیش از هر زمان دیگری برای کمک به حفظ پروتکل های فاصله اجتماعی ، برای بررسی بیماران از نظر عوامل خطر خود گزارش شده ، مهم تر شده است. COVID-19 و علائم ، ارتباط بیمار / کارکنان را کاهش می دهد و تجربه ای راحت و راحت را برای بیماران فراهم می کند. ”محققان در گزارش KLAS نوشتند.

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>