[ad_1]

مرکز پزشکی LA Downtown (LADMC) یک بیمارستان 212 تختخوابی است که به بیماران متنوع فرهنگی در مرکز شهر لس آنجلس خدمت می کند.

مشکل

پزشکان از تجربه کاربری دشوار EHR خود که باعث ایجاد کلیک های بی پایان و مستندات زمانبر شده است ، ناامید شدند. بسیاری احساس کردند که EHR بیشتر برای رعایت الزامات نظارتی و فاکتور طراحی شده تا بهبود مراقبت از بیمار.

مدیران گفتند ، EHR نیز بسیار گران بود ، به ویژه برای بیمارستان کوچکتری مانند LADMC. همچنین این یک راه حل محلی بود ، بنابراین هزینه های قابل توجهی برای فناوری اطلاعات ، نگهداری و مشاوره وجود داشت.

Dilip Niranjana Jay ، رئیس اداره فناوری اطلاعات در LADMC گفت: “مشکل دیگر این بود که EHR ما با سیستم های EHR دیگر سازگار نیست.” “به عنوان یک بیمارستان داخلی شهر ، بسیاری از بیماران بیمارستان ما را به طور انحصاری نمی بینند. اگر اطلاعات پزشکی یک بیمار در بیمارستانی باشد که EHR با ما قابل تطبیق نیست ، تهیه یک تصویر کامل از سابقه پزشکی آنها که مانع توانایی ما می شود ، دشوار است. برای اطمینان از تداوم مراقبت. “

سرانجام ، گردش کار در EHR قدیمی ثابت و دشوار بود بدون تغییرات کدگذاری پیچیده یا درخواست خدمات گران قیمت ، شخصی سازی آن دشوار بود. این سیستم های قطع ارتباطی ایجاد می کند که مانع جریان داده های بیمار بین بخش ها و تنظیمات مراقبت می شود.

وی خاطرنشان كرد: “تأثیر این داده های بسته بیش از همه در سلامت رفتاری احساس می شود.” “LADMC یک پردیس کامل به سلامت رفتاری اختصاص داده است ، اما EHR ما را از استفاده از این منابع در جمعیت بیمار ما منصرف کرده است. سلامت رفتاری بیماران بر سایر جنبه های سلامتی آنها تأثیر می گذارد ، بنابراین برنامه های مراقبتی آنها باید شامل بهداشت رفتاری آنها باشد. ما به تأمین کنندگان تمام تخصص ها احتیاج داشتیم تا بتوانیم در یک پرونده در یک زمان در یک سیستم همکاری کنیم. “

پیشنهاد

جی یادآوری کرد ، در سال 2019 ، Azalea Health به LADMC پیشنهاد ارائه یک پیشنهاد EHR را داده است که به راحتی قابل اجرا و انطباق ، سبک و آسان برای ادغام با سایر فناوری ها است. اسناد و نمودارهای بیمار با توجه به گردش کار ، نوع ارائه دهنده و جمعیت بیمار قابل تنظیم هستند – بدون تغییر در کدگذاری یا درگیری منابع IT.

وی گفت: “این امر باعث كاهش اتكا به درخواست های تغییر و خدمات مشاوره ای گران قیمت برای شخصی سازی گردش كار و كاهش هزینه های نگهداری می شود.” “زمینه ها را می توان بسته به تخصص و نیاز گسترش داد ، پنهان یا سفارشی کرد ، با اطمینان از مناسب بودن داده ها برای ارائه دهندگانی که از آنها استفاده می کنند.”

EZA Azalea همچنین قول داد که به ارائه دهندگان LADMC زمان بیشتری را با بیماران بدهد.

جی گفت: “بیش از 80٪ کارهای یک پزشک می تواند در یک صفحه انجام شود و کلیک ها کاهش یابد.” “طرح سازگار در برنامه ، پیمایش ساده شده است. این باعث کاهش بار شناختی تأمین کنندگان ما برای کاهش فرسودگی شد. و از آنجا که استفاده از آن بصری بود ، می توانستیم زمان کمتری را برای آزمایش و آموزش صرف کنیم.”

“اگر ارائه دهنده هنوز راه حلی ندارد که بتواند از تبادل داده و اطلاعات مورد نیاز در این واقعیت جدید پشتیبانی کند ، آنها باید با دقت و دقت به EHR خود نگاه کنند.”

Dilip Niranjana Jay ، مرکز پزشکی LA Downtown

وی توضیح داد: یکی از بزرگترین جذابیت های EHR این است که کاملاً مبتنی بر ابر است که در واقع باعث کاهش زیرساخت ها و هزینه های نگهداری LADMC و کاهش تقاضا برای منابع داخلی IT می شود. وی افزود که از آنجا که این شبکه مبتنی بر شبکه بود ، ادغام بین بخش ها نیز آسان تر خواهد بود.

وی گفت: “این راه حل همچنین شامل تبادل اطلاعات بهداشتی خودمان است که باعث بهبود جریان داده ها در مراکز مراقبت ، کاهش شکاف در پرونده های بیماران و بهبود هماهنگی و ایمنی مراقبت از بیمار خواهد شد.” “EHR در اطراف یک API باز ساخته شده است تا امکان ادغام و تبادل داده را فراهم کند.”

مکان بازار

بسیاری از ارائه دهندگان سیستم های الکترونیکی سوابق سلامت در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند ، از جمله Allscripts، athenahealth، Cerner، DrChrono، eClinicalWorks، Epic، Greenway Health، HCS، Meditech و NextGen Healthcare.

دیدار با چالش

LADMC در فوریه 2019 Azalea Health را به عنوان تأمین کننده EHR جدید خود انتخاب کرد. در عرض پنج ماه ، پلت فرم EHR کاملاً عملیاتی بود و کارکنان از این راه حل برای مدیریت چندین کار بین بخش ها استفاده کردند.

جی گفت ، یکی از بزرگترین پیشرفتهایی که کارکنان مشاهده کردند این بود که می توان فاصله بین سلامت رفتاری و سایر خدمات بستری و سرپایی را از طریق فراهم کردن امکان ارائه خدمات در سایر رشته ها برای همکاری و هماهنگی برنامه های مراقبت از بین رفتاری ، از بین برد. .

وی گفت: “هنگامی که همه گیری در اوایل سال 2020 آغاز شد ، LADMC شاهد افزایش بیماران بهداشت رفتاری جدید بود.” “در آن زمان ، مطالعات نشان داد که بیش از 57٪ از مردم در شهرستان لس آنجلس دچار فشار روانی خفیف تا شدید شده اند. موقعیت LADMC در وسط چندین محله طبقه کارگر است ، به این معنی که بسیاری از بیماران ما به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند رکود همه گیر یا افزایش خطر قرار گرفتن در معرض کارگران اصلی که عوامل فشار روانی را تشدید می کنند. “

وی افزود: روند کار کاملاً سفارشی EHR جدید به کارکنان اجازه داده است که نیازهای بیماران را به سرعت تغییر دهند. وی گفت ، EHR همچنین به کارکنان در ساخت رابط COVID-19 برای تأمین نیازهای گزارش دولت و به اشتراک گذاشتن داده های مهم برای ردیابی بیماری همه گیر کمک کرد.

جی به یاد می آورد: “به دلیل محدودیت های COVID-19 ، ما مجبور بودیم تعداد بیماران را در بیمارستان خود محدود كنیم ، بنابراین تقاضا به سرعت افزایش می یابد تا از تختخواب بیشتر شود.” “در همان زمان ، LADMC از بیمارستانهای دیگر در منطقه ارجاع می گرفت که نمی توانستند تقاضا را برآورده کنند و ظرفیت بیشتری را تحت فشار قرار می دهد. ما برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد خدمات بهداشتی رفتاری ، علاوه بر سایر خدمات بهداشتی ، به telehealth اعتماد کردیم. خدمات در حالی که بیماران و ارائه دهندگان ما را ایمن نگه می دارد. “

وی افزود: سیستم مبتنی بر ابر دسترسی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی رفتاری را برای دسترسی آسان به سوابق بیماران خود در جلسات دور بهداشت ، در هر کجا که باشد ، آسان کرده است.

نتایج

جی گفت ، LADMC یکی از تنها دو بیمارستان در شهر لس آنجلس است که در ژانویه سال 2020 از مراکز خدمات Medicare & Medicaid دارای رتبه پنج ستاره است.

وی گفت: “این سفر توسط EZA Azalea پشتیبانی شد ، كه مقیاس پذیری و انعطاف پذیری را برای حمایت از رشد و عملکرد بالینی ما در كیفیت فراهم می آورد.” “این رشد شامل 24٪ افزایش درآمد ، 25٪ افزایش تختخوابها و 77٪ افزایش حجم بیماران بین اکتبر 2019 تا اکتبر 2020 است.”

وی افزود: ستون فقرات ابر EHR کارکنان را قادر می سازد تا برای حمایت از رشد مقیاس بندی کنند در حالی که انعطاف پذیری لازم برای سازگاری با تغییر حجم و نیازهای بیمار را فراهم می کند.

جی گفت: “COVID-19 به عنوان یك سایت آزمایش واقعی برای EHR شناخته شد.” “ما سریعاً بدون ارائه کد یا درخواست تغییر ، نیازهای ارائه دهنده را برآورده کردیم ، از طریق دسترسی سریع و آسان به داده های خود ، به گزارشات و نیازهای انطباق پاسخ دادیم و از تداوم بیمار در جامعه ارائه دهنده در منطقه لس آنجلس اطمینان حاصل کردیم.”

وی افزود: همچنان كه LADMC به گسترش و رشد خود ادامه می دهد ، خصوصیات ذاتی EHR كه شخصی سازی و سازگاری را تسهیل می كند ، به تضمین تداوم درآمد ، كیفیت مراقبت و شفافیت داده ها كمك می كند.

نکاتی برای دیگران

جی به همسالان خود توصیه می کند که به سیستم EHR مبتنی بر ابر روی بیاورند.

جی توصیه می کند: “کمبود میزبانی زیرساخت های محلی تفاوت زیادی در هزینه های تعمیر و نگهداری ایجاد می کند و به تیم فناوری اطلاعات ما اجازه می دهد تا روی تجارت تمرکز کنند.” “بیمارستانها از نظر اقتصادی ، خصوصاً بیمارستانهای کوچک و متوسط ​​مانند ما ، ضربه بزرگی را متحمل می شوند. در دسترس بودن EHR مبتنی بر ابر ، بسیاری از هزینه های بالقوه را در زمان مناسب از بین می برد. همچنین دسترسی بیماران به داده های آنها را آسان تر می کند و به آنها امکان می دهد بیشتر شوند درگیر مراقبت از آنها شد. “

توصیه دیگری که جی پیشنهاد می کند این است که بیمارستان ها نباید از ارائه دهندگان کوچکتر فناوری اطلاعات سلامت غافل شوند.

“آنچه ما دریافتیم این است که فروشندگان بزرگ فناوری اطلاعات مانند Epic ، Cerner ، Allscripts و Meditech نیازهای سیستم های بهداشتی بزرگتر با بودجه بیشتر و منابع IT بیشتر را برآورده می کنند و بیمارستان های کوچکتری را پشت سر می گذارند.” گفت جی. “این ارائه دهندگان همچنین به اشتراک گذاری داده ها با سیستم های غیر EHR را دشوار می کنند. قوانین جدید قابلیت همکاری مطمئناً آن را تغییر خواهد داد ، اما همانطور که در مورد آزالیا مشاهده کردیم ، برای در دسترس قرار دادن داده های بهداشتی نیازی نیست منتظر اعمال این قوانین باشید. “

سرانجام ، جی بر اهمیت قابلیت همکاری و در دسترس بودن داده ها تأکید می کند. COVID-19 ، مفاهیم مبهم مانند قابلیت همکاری و نقدینگی داده ها را ملموس کرد. در حالی که کشور با همه گیری مبارزه می کرد ، LADMC به راحتی و تقریباً بلافاصله داده ها و داده های گزارش مورد نیاز سایر ارائه دهندگان و ارگان های دولتی را ارائه می داد.

وی در پایان گفت: “و ما این کار را با درگیری بسیار اندک از منابع داخلی و منابع تامین کننده انجام دادیم.” “COVID-19 به طور دائمی نیازها و انتظارات بهداشتی را از IT در سطح جمعیت تغییر داده است. اگر ارائه دهنده هنوز راه حلی ندارد که بتواند از تبادل داده و اطلاعات لازم در این واقعیت جدید پشتیبانی کند ، آنها باید EHR خود را جدی و مداوم بگیرند. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir