[ad_1]

با ادامه تلاش های واکسیناسیون علیه COVID-19 در ایالات متحده ، بیمارستان ها و سیستم های مراقبت های بهداشتی اغلب در صف مقدم برنامه ریزی و توزیع تلقیح هستند ، هم برای کارمندان و هم برای شهروندان واجد شرایط.

تعدادی از ارائه دهندگان به همکاری های ابتکاری جدید پیوسته اند ، ابزارهای جدیدی را راه اندازی کرده اند و یا ابزارهای موجود را اصلاح کرده اند تا به گسترش موثر واکسن کمک کنند.

اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی از افسران اصلی اطلاعات در سراسر کشور در مورد فن آوری هایی که برای تعیین قرار ملاقات ها ، پیگیری دوزها و حفظ تعامل بیمار استفاده می کنند ، پرسید. و ما س askedال کردیم که چه پیشرفتهایی مفید خواهد بود ، زیرا تلاشهای واکسیناسیون در حال افزایش است.

مایک میسترتا ، مدیر فناوری اطلاعات در یک مرکز بیمارستانی در ویرجینیا گفت: “این همه گیری بی سابقه است و باید پاسخ ما را تشدید کند.” “ما همچنان شرکای ارائه دهنده خود را به چالش می کشیم تا در جریان کارهای پویا قرار بگیریم زیرا آنها دست در دست هم برای بهبود توانایی های ما و بهبود دسترسی و خدمات به بیمار با ما کار می کنند.”

میسترتا توضیح داد که فناوری دیجیتال در پاسخگویی به سیستم مراقبت های بهداشتی COVID-19 ، از جمله کلینیک های واکسیناسیون بدون کاغذ ، نقش داشته است.

میسترتا گفت: “ما هزاران واکسن را چه در داخل و چه در جامعه با استفاده از یک برنامه آنلاین برنامه ریزی و تجویز کردیم. دوزهای اول و دوم به طور خودکار براساس اسلات انتخاب شده و تولید کننده واکسن برنامه ریزی شدند.”

“این وب سایت به بیماران این امکان را داده است که برای کمک به حفظ جریان و کارایی سایت واکسیناسیون ، اسناد و مدارک لازم را از قبل به صورت دیجیتالی پر کنند” ، با تیم VHC ، با استفاده از تبلت و لپ تاپ برای بررسی افراد و ثبت نام کامل.

“استفاده از فن آوری دیجیتال به طور قابل توجهی جریان بیماران و تجارب را در کلینیک واکسن به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است و به ما امکان می دهد تا به راحتی حجم را در زمان واقعی اندازه گیری کنیم. میسترتا با اشاره به اینکه بیمارستان همچنین به chatbots برای ارسال یادآوری برای ملاقات با بیماران متکی است ، گفت: “اسلات جلسات در وب سایت برای تغذیه برنامه”.

وی گفت: “در حالی که یاد گرفتیم و با محیط جدید سازگار شدیم ، چند دست انداز و دست انداز وجود داشت ، اما تقویت حضور دیجیتالی ما کلید ارائه خدمات اجتماعی موثر و بیمار محور بود.”

“استفاده از فناوری دیجیتال جریان بیماران و تجربیات یک بار در کلینیک واکسن را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است و به ما امکان می دهد تا به راحتی حجم را در زمان واقعی اندازه گیری کنیم.”

مایک میسترتا ، یک مرکز بیمارستانی در ویرجینیا

لورا اسمیت ، CIO در UnityPoint Health مستقر در آیووا ، محل اقامت ، ارتباطات و اتوماسیون را به عنوان اصول اصلی ابزار واکسیناسیون COVID-19 شناسایی کرد.

اسمیت گفت: “به عنوان مثال ، ما در استفاده از فناوری پیام متنی برای دستیابی به معیارهای واجد شرایط بودن بیماران برای واکسن COVID ، هدایت آنها به یک برنامه ریزی دیجیتالی یکپارچه ، موفقیت بزرگی یافته ایم.”

وی افزود: “این فناوری برای ما حیاتی است زیرا ما با توجه به هدف ما از ارائه تجربه عالی بیمار ، به كاركردن واكسن ها در جوامع خود تا حد ممكن ادامه می دهیم.”

برخی از سیستم های بیمارستان ارائه دهندگان خاص را به ویژه مفید ذکر می کنند.

“من فوق العاده افتخار می کنم از متخصصان فن آوری اطلاعات ما در HCA Healthcare به خاطر تلاش هایشان در ساخت یک بستر از فن آوری های استاندارد صنعت (در درجه اول Pegasystems) ، همراه با قابلیت توسعه داخلی داخلی ما برای ساده سازی ارتباطات ، هماهنگی و اداره. واکسن ها برای همه افراد درگیر ، “گفت: مارتی Paslick ، ​​مدیر ارشد فنی در HCA بهداشت.

“ابزار ردیابی واکسن COVID-19 ما تاکنون به نزدیک به 200000 مراقب خط اول واکسن COVID-19 کمک کرده است. ما سپاسگزاریم که می توانیم به کسانی که از شما مراقبت می کنند کمک کنیم و به آنها بازگردیم و امیدواریم که ابزار ردیابی واکسن ساخته باشد. زندگی برای آنها کمی آسان تر است. ”

“Epic EHR ما ابزاری مهم برای حفظ عملکرد روان کلینیک های واکسن است.”

پام مکنت ، سیستم بهداشت متدیست

“برای سیستم بهداشت روشمند ، Epic EHR ما ابزاری مهم برای حفظ عملکرد روان کلینیک های واکسن است ، گفت پم مک نات ، مدیر دیرین فناوری اطلاعات در یک متدیست مستقر در دالاس. “این به ما این امکان را داده است که برای کمک به برنامه ریزی دوز اول و برنامه ریزی دوز دوم به صورت خودکار ثبت نام کارمندان ، پزشکان و سایر دریافت کنندگان واکسن را ایجاد کنیم. ما می توانیم تشخیص دهیم چه کسی هنوز واکسینه نشده است تا بتواند با آنها تماس بگیرد.

مک نات گفت: “استفاده بیشتر از توانایی اپیک در نقشه برداری از واکسن ، انتقال الکترونیکی به سیستم ردیابی ایمن سازی دولت و ایجاد تابلوهای واکسیناسیون به ما در تأمین نیازهای گزارشگری اجباری کمک کرده است.”

رنه فوسبرگ ، مدیر فناوری اطلاعات در بیمارستان امرسون در كنكورد ، ماساچوست ، گفت: “اگر من مجبور باشم یك فناوری را انتخاب كنم كه مهمترین شیوع آن همه گیر باشد ، این REDCap است.”

وی گفت: “این بیمارستان به” پایگاه اینترنتی و بستر مدیریت تحقیقات “آنلاین متكی است ،” به كارمندان ما اجازه می دهد تا علائم COVID-19 را خود تأیید كنند و نشان دهند كه كارهایشان به تلفن ها و دستگاه هایشان می رسد. که آنها می توانند به کار در بیمارستان و به تمام مکانهای خارج از سایت ما دسترسی داشته باشند. “

فوسبرگ خاطرنشان كرد كه وقتي واكسن در دسامبر در دسترس كاركنان قرار گرفت ، اين سيستم مجدداً به REDCap روي آورد.

وی توضیح داد: “کارکنان به طور مستقل قرار ملاقات های واکسن خود را از طریق REDCap برنامه ریزی می کنند ، که این امر یک فرایند کارآمد و راحت را برای همه کارکنان ما ایجاد می کند و پشتوانه برنامه حساس ، پیچیده و حساس به زمان است.

“با استفاده از REDCap ، ما بیش از 75٪ نیروی کار را با موفقیت واکسینه کرده ایم ، هزاران دوز واکسن را کنترل کرده و قرار ملاقات ها را تعیین کرده ایم. ما الگوریتم هایی را برنامه ریزی کرده ایم تا برنامه صحیحی را برای کارمندان دریافت کنیم تا دوز دوم واکسن خود را بر اساس دستورالعمل های خاص واکسن دریافت کنند.

“به بیان ساده ، REDCap ابزاری مهم است كه ما به آن 24/7 برای مدیریت تداركات پاسخ خود به COVID-19 متكی هستیم. ما همچنان به ارزیابی روشهای استفاده از REDCap برای سایر فرآیندهای اصلی داخلی در سیستم مراقبت های بهداشتی خود ادامه می دهیم.” .

“REDCap همچنان ابزاری اساسی است که ما به آن 24/7 برای مدیریت تدارکات پاسخ خود به COVID-19 اعتماد می کنیم.”

رنه فوسبرگ ، بیمارستان امرسون

بسیاری از مدیران اهمیت فناوری را در مورد اطلاع رساندن ، تعامل و اعتماد به نفس بیماران تا حد ممکن مورد توجه قرار داده اند.

ویلیام شولتر ، مدیر سازمان باپتیست Wake Forest می گوید: “در طی COVID-19 و در حال حاضر ، با انجام واکسیناسیون های گسترده ، مهمترین ابزار موجود ما اینترنت و Web-RTC ما است.”

“در این دوره از انزوای فردی و سازمانی ، اینترنت همان چیزی بود که بود [a] ستون فقرات برای بازگرداندن اتصال انسانی و Web-RTC ، ظاهر انسانی را به اتصال می دهد ، “Showalter ادامه داد.” این میزان تبادل انرژی اضطرابی را که مردم هنگام تلاش برای دسترسی به خدمات ، زمان و خدمات بهداشتی (واکسیناسیون و ویزیت) داشتند ، کاهش داد.

“تماسی را که به ما کمک می کند تا با استرس و تغییرات بزرگ زندگی ناشی از انزوا مقابله کنیم ، بازیابی کنید. بگذارید بیماران و کارکنان ما بدانند که ما از آنها مراقبت می کنیم ، از آنها قدردانی می کنیم و آنها می توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. “

البته ، با تغییر چشم انداز COVID-19 ، بسیاری از استراتژی های بیمارستان نیز تغییر می کنند.

کریستین مایرز ، مدیر ارشد اطلاعات و رئیس فناوری اطلاعات ، گفت: “پلت فرم پرونده الکترونیکی پزشکی و موجودی ما در جمع آوری و ارسال داده ها به آژانس ها ، ردیابی اطلاعات واکسن برای بیماران و ارائه دهندگان و ردیابی موجودی داروسازان ما نقش مهمی دارد.” در سیستم بهداشت کوه سینا. “یکی از ابزاری که در واکسیناسیون مردم مفید خواهد بود شماره / سیستم شناسایی ملی بیمار است.”

“یکی از ابزاری که در واکسیناسیون مردم مفید خواهد بود شماره / سیستم شناسایی ملی بیمار است.”

کریستین مایرز ، سیستم بهداشتی کوه سینا

“ترزا اسپرینگمن” گفت: “ما تصمیم گرفتیم از برخی از فن آوری های موقت فقط برای فرم وب برای فرآیند درخواست استفاده كنیم. ما 36000 نفر داشتیم كه واكسن می خواهند و هر روز بسته به دوزهایی كه دریافت می كنیم ، كمیته اخلاقی وجود دارد كه آنها را تأیید می كند.” CIO در LifeBridge Health.

“این هفته ما به تازگی سن 65 سال به بالا را افتتاح کرده ایم. همانطور که می دانید ، بیشتر این امر ناشی از تصمیمات دولت است. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که از توانایی تنظیم جلسات دیوانه نشویم ، اما اجازه دهیم مردم س askال کنند. .. ما از برخی از فن آوری های موقت و همچنین برخی از برنامه های زمان بندی برای استفاده در محیط اصلی EHR استفاده کردیم. “

اسپرینگمن ادامه داد: “اگر نوآوری و چابکی تیم IT و تیم بیمارستان مجازی ما در اینجا نبود ، مطمئناً با سرعت بسیار کندتری پیش خواهیم رفت. سیستم های اصلی ما کاملاً در حال پیشرفت هستند.”

مایک میلیاردر ، سردبیر اجرایی HITN ، در این داستان سهیم بوده است.

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir