[ad_1]

بنر سلامت یکی از بزرگترین سیستم های بهداشتی غیرانتفاعی در ایالات متحده است که بیش از 8 میلیون بیمار را در شش ایالت در جنوب غربی خدمت می کند. این ارائه دهندگان بی شماری دارد که همه آنها سطح استرس طبیعی را همراه با سطح استرس همه گیر جمع می کنند.

مشکل

بیش از هر زمان دیگر ، ارائه دهندگان در معرض فرسودگی شغلی هستند ، که می تواند بر مراقبت از بیمار و زندگی مراقبان تأثیر بگذارد. برای تمرکز بر ارائه دهندگان فرسودگی شغلی ، بنر بهداشت یک استراتژی چند ساله را برای حمایت از رفاه ارائه دهنده به نام کشت خوشبختی در پزشکی یا CHIM راه اندازی کرده است.

این استراتژی شامل یک رویکرد جامع است که فرسودگی را مورد توجه قرار می دهد و از نظر عملکرد ، رهبری ، سازمان ، بهداشت فردی ، جامعه و قربانی دوم رفاه را بهبود می بخشد.

دنیس اریکسون ، فارم دی ، مدیر ارشد داروخانه های بالینی در بنر بهداشت ، توضیح داد: “یکی از اولین اولویت های طرح CHIM مقابله با سنگ های ایجاد شده توسط پرونده الکترونیکی سلامت و به ویژه خستگی هشدار بود.” “پزشکان کلینیک ما تعداد قابل توجهی از اخطارها را در حمایت از راه حل های مربوط به دارو دریافت می کنند.”

قبل از همکاری با ارائه دهنده خدمات EHR Cerner خود ، پزشکان بنر بهداشت ماهانه بیش از 1.4 میلیون گزارش پشتیبانی بالینی دریافت می کردند که شامل هشدارهای دارویی ، آلرژی های دارویی و داروهای تکراری بود. میزان هشدار برای mCDS قبل از پروژه CHIM 0.79 (79 هشدار در هر 100 سفارش) با 6.2 هشدار در هر روز زنگ برای تأمین کنندگان و 128.5 هشدار در هر زنگ برای داروسازان بود.

وی گفت ، این میزان هشدار به دلیل نرخ هشدار زیاد همراه با 90 درصد بالای تعویض ، فرصتی برای بهبود است.

پیشنهاد

یکی از ناامیدی های رایجی که بنر هلث از پزشکان خود در سراسر سازمان می شنود این است که هشدارهای زیادی روی صفحه وجود دارد که بتواند آنها را قطع کند.

اریکسون گفت: “هشدار بیش از حد منجر به خستگی هشدار می شود که در نهایت حساسیت بالینی را برای پزشکان ایجاد می کند و از سودمندی سیگنال ها می کاهد.” “مانند سایر سازمان ها ، ما از چندین استراتژی با درجات مختلف موفقیت برای کاهش سیگنال های پریشانی و به حداقل رساندن اثرات خستگی هشدار استفاده کرده ایم. هدف قرار دادن سیگنال های تکثیر دارویی ، آلرژی و دارویی در گذشته یک چالش بوده است زیرا این یک فرآیند دستی فشرده و منابع ساز است که نگهداری آن دشوار است و محدودیت های عملکردی در EHR ها دارد. “

“برخی از سناریوهای فیلتر کردن که بیشترین تأثیر را داشته اند عبارتند از: توانایی سرکوب هشدارها در مجموعه سفارشات ، فیلتر هشدارها براساس جزئیات سفارش و فیلتر هشدارها بر اساس محل مراقبت.

دنیس اریکسون ، فارم دی ، بنر سلامت

هنگام کار با سرنر ، بنر هلث فرصتی را برای کاهش تعداد هشدارها با استفاده از فناوری جدیدی که برخی از چالش های سیستم مراقبت های بهداشتی در گذشته را برطرف کرده است ، شناسایی کرد.

فناوری جدید سرنر یکی از ملفه های اصلی این پروژه بود. به عنوان یک سازمان ، بنر هلث تلاش های چشمگیری را برای هدف قرار دادن خستگی هشدار انجام داده است ، اما محدودیت های EHR در تاریخ وجود داشته است که باعث شده سازمان نتواند مزایای کامل این کار را ببیند.

اریكسون توضیح داد: “یك مثال این است كه وقتی بین داروی A و داروی B تعامل وجود دارد.” “قبل از به روزرسانی فن آوری ، پزشك هشدار می دهد كه دارو A با داروی B تداخل می كند. سپس پزشك اخطار دوم را مشاهده می كند كه به آنها اطلاع می دهد كه دارو B با دارو تعامل دارد. رسیدگی به این مسئله یك روش سریع برای كاهش تعداد داروها است. سیگنالها و متراکم کردن اطلاعات نشان داده شده در سیگنالها به آنچه از نظر بالینی مربوط است. “

علاوه بر این ، در مورد اینکه سیگنالها به کاربران مختلف در سازمان نشان داده می شود ، ناسازگاری وجود دارد ، مانند سیگنالهایی که فقط برای داروسازان نشان داده می شوند. این ناسازگاری ایجاد کرد و منجر به هشدار بیش از حد برای برخی مواضع و سیگنال های ناکافی برای برخی دیگر شد.

اریکسون گفت: “همانطور که اطلاعات و گردش کار در هر زمینه بالینی – بیمارستان ، مرکز تحقیقات ، کلینیک – را بررسی کردیم ، تصمیم گرفتیم تنظیمات هشدار را تنظیم کنیم تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات مناسب ، در زمان مناسب و به کاربر نهایی نشان داده می شود.”

“در برخی موارد ، این به معنای حذف هشدارهای غیر ضروری برای داروسازان بود ، اما در موارد دیگر ، به معنای نشان دادن هشدارهای جدید به تامین کنندگان در هنگام سفارش بود. اگرچه افزودن هشدارهای جدید به نظر بیهوده است ، اما ما احساس کردیم که این امر در طولانی مدت با کاهش تعداد تماس های تلفنی از داروسازان با تأمین کنندگان در رابطه با تداخلات دارویی ، در ارائه دهندگان و داروسازان صرفه جویی می کند. “

با استفاده از رویکرد تیمی و استفاده از تابلوهای سیگنال mCDS مبتنی بر داده ، بنر سلامت توانست مناطق بهینه سازی را شناسایی کند. توانایی استفاده از تابلوهای بنر داخلی مبتنی بر داده همراه با فناوری Cerner برای از بین بردن این سیگنال ها از طریق ابزار Cerner به سازمان اجازه داده است تا نه تنها بر کاهش تعداد کل سیگنال ها بلکه بر افزایش کارایی کلی و رضایت تأمین کننده

اریکسون گفت: “همه اینها از هدف ما در کاهش تعداد هشدارها ، بهبود پذیرش هشدارها و کاهش فرسودگی شغلی ارائه دهندگان پشتیبانی کرده است.”

بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان سیستم های ثبت الکترونیکی سلامت در بازار اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند ، از جمله Allscripts، athenahealth، Cerner، DrChrono، eClinicalWorks، Epic، Greenway Health، HCS، Meditech و NextGen Healthcare.

دیدار با چالش

تصمیم سرنر چندین م componentsلفه تکنولوژیکی داشت که برای این پروژه مهم بودند. اولین مورد ایجاد داشبورد تعاملی بود که مشخصات سیگنال های mCDS را توصیف می کند.

اریکسون گفت: “از گزارش های متعدد Cerner برای جمع آوری اطلاعات اساسی در مورد سیگنال های mCDS استفاده شده است ، مانند تعداد و فرکانس سیگنال ها ، نقش ها / موقعیت ها سیگنال ها را دریافت می کنند ، هنگام نمایش سیگنال ها و تعداد دفعات جایگزینی سیگنال ها.”

“داده های این گزارش ها در داشبورد ادغام شده است ، که به تیم ما اجازه می دهد تأثیر فناوری Cerner بر تعداد سیگنال ها را پیش بینی کند. داشبورد ابزاری برای وارد کردن تیم برای تصمیم گیری در مورد چگونگی و میزان استفاده از فناوری جدید بود. “

م componentلفه اصلی دیگر این پروژه معرفی ابزارهای جدید در EHR برای فیلتر کردن سیگنال های غیرضروری برای کاربران نهایی بود. از نظر تاریخی ، توانایی Banner Health در اصلاح تداخلات دارویی و دارویی محدود به اصلاح شدت تداخل ها بوده و توانایی بسیار محدودی در تنظیم فعل و انفعالات نسخه برداری دارو داشته است.

وی توضیح داد: “راه حل سرنر 14 روش جدید برای سرکوب سیگنال های مشکل به ما داده است.” “برخی از سناریوهای فیلتر کردن که بیشترین تأثیر را داشته اند عبارتند از: توانایی سرکوب هشدارها در مجموعه سفارشات ، فیلتر هشدارها براساس جزئیات سفارش و فیلتر هشدارها بر اساس محل مراقبت. به عنوان مثال ، سفارش PACU ما با طراحی تعیین شده از تکرار در درمان جلوگیری می کند. با این حال ، به دلیل محدودیت در عملکرد تاریخی سیگنالهای تکثیر دارو ، سیگنالهای تکراری زیادی تولید می کند. “

کارکنان موفق شدند با سرکوب هشدارهای موجود در این مجموعه سفارشات ، بیش از 88000 هشدار اضطراب را از بین ببرند. در مثالی دیگر ، کارکنان هنگام سفارش دو داروی ضد درد با علائم مختلف ، هشدارهای تکراری غیرضروری بسیاری را مشاهده می کنند (به عنوان مثال ، یک سفارش برای درد متوسط ​​و دیگری برای درد شدید).

فناوری Cerner به کارمندان این امکان را می دهد تا هشدارها را هنگام سفارشات دارای نشانه های منحصر به فرد حذف کنند ، در حالی که در صورت وجود نسخه های اصلی ، هشدارها را حفظ می کنند.

اریکسون گفت: “اگرچه ما از پشتیبانی فنی و تحلیلی قوی برخوردار بودیم ، اما کارهای دستی و بررسی های زیادی در مورد این پروژه صورت گرفت.” “این تیم هر یک از سناریوهای جدید فیلتر را با جزئیات بررسی می کند و از داشبورد استفاده می کند تا مطمئن شود که ما از هر سناریوی فیلتر کردن حداکثر مقدار را دریافت می کنیم. این شامل بحث های مفصلی است ، از بررسی مجموعه سفارشات ما گرفته تا بحث در مورد واکنش متقابل آلرژی. “

کارکنان همچنین ارتباط بالینی چندین تداخل دارویی را ارزیابی کردند و از طریق گروه اجماع بالینی P&T در مورد تغییرات پیشنهادی به یک توافق بالینی رسیدند. در حالی که آنها این کار را در گذشته انجام داده اند ، اما داشبورد برای تعیین اولویت ها و جهت دادن به تلاش آنها بسیار مفید بوده است. مانند هر تغییر عمده ای در EHR ، این پروژه شامل آزمایش و اعتبارسنجی زیادی است.

نتایج

با استفاده از سناریوهای مختلف فیلتر کردن mCDS ، بنر سلامت توانست کاهش زیر را در ایجاد هشدار نشان دهد:

  • کاهش فرکانس هشدار برای mCDS از 0.79 به 0.54 (کاهش 32 درصدی).
  • کاهش سیگنال های mCDS داروسازان برای روز زنگ خطر از 128.5 به 85.2 (کاهش 34 درصدی).
  • سیگنالهای هشدار mCDS پزشکان را از 6.2 به 4.7 کاهش می دهد (کاهش 24 درصدی).
  • 500000 هشدار را در یک ماه کاهش داد ، که با کاهش بیش از 6.2 میلیون هشدار به مدت یک سال حفظ شد.

نکاتی برای دیگران

اریکسون توصیه کرد: “قبل از هر چیز ، مسئله ای را که می خواهید حل کنید درک کنید.” “تفاوتی بین کاهش ساده تعداد سیگنال ها و ساده سازی اثربخشی بالینی و مراقبت از بیمار وجود دارد. بدیهی است که بین این دو تداخل وجود دارد ، اما اطمینان حاصل کنید که تمام تیم روی همان هدف نهایی متمرکز شده اند. “

وی افزود ، در مورد بررسی داده ها نیز همین امر وجود دارد.

اریكسون گفت: “آسان است كه در” فلج آنالیز “گیر بیفتید و داده ها را تا جایی تقسیم كنید كه كار بسیار حیرت انگیز به نظر برسد. “با هدف نهایی ، بهبود مراقبت از بیمار و کارایی ارائه دهنده ، به اطلاعات مربوط به روندها یا میوه های کم ارتفاع نگاه کنید. یک نقطه شروع انتخاب کنید و چند قدم به جلو بردارید. حتی اگر اولین قدم در نظر گرفتن تداخل دارویی است ، این مرحله را انجام دهید و این روند را بهبود ببخشید. “

او گفت ، سپس یک قدم دیگر بردار.

وی در پایان گفت: “ما سیگنال های زیادی داریم که سالهاست وجود دارد و برای ما بسیار آسان است که به فراوانی داده ها پی ببریم و تشخیص دهیم که زمان یا منابع لازم برای کار روی چنین پروژه بزرگی را نداریم.”

“با این حال ، با تمرکز بر بهبود کارایی ، هر کمی کمک می کند ، و بسیار آسان تر بود که به جای تلاش برای تعریف هر مرحله از راه ، قبل از شروع کار ، یک گام به جلو با پیشرفت های کوچک برداشته شود.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir