Astrata ، جدیدترین فعالیت UPMC ، NLP را برای بهبود کیفیت تلاش می کند



UPMC Enterprises این هفته از راه اندازی Astrata ، جدیدترین شرکت مستقر در UPMC Enterprises ، بال نوآوری و تجاری سازی بهداشتی پیتسبورگ خبر داد.

چرا مهم است
Astrata از تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی – به ویژه پردازش زبان طبیعی – استفاده می کند تا به بیمه گران سلامتی کمک کند تا یادداشت های بالینی بدون ساختار را به طور موثرتری تجزیه و تحلیل کنند.

UPMC می گوید هدف Astrata کمک به صنعت بیمه برای استفاده بهتر از برنامه های بهبود کیفیت اندازه گیری شده است زیرا فشار برای مراقبت های مبتنی بر ارزش ادامه دارد.

دانشمندان داده های شرکت جدید از NLP مبتنی بر ابر برای ایجاد ابزاری استفاده می کنند که پرداخت کنندگان را قادر می سازد درک بهتری از داده های غیر ساختاری EHR داشته باشند – و زمینه را برای ارزیابی دقیق تر کیفیت و سلامت مردم در برابر داده ها و مجموعه اطلاعات عملکرد مراقبت های بهداشتی فراهم می کند.

UPMC خاطرنشان می کند ، برای بسیاری از اقدامات کلیدی HEDIS ، سازمانهای بهداشتی قادر به تعیین درصد کیفیت به صورت دستی و فقط یک بار در پایان سال هستند.

فناوری Astrata – ساخته شده و با مشارکت برنامه عضویت در بخش بهداشت و درمان UPMC – اعتبارسنجی شده – می تواند نظارت در طول سال و تلاش برای بهبود کیفیت را در سطح گسترده امکان پذیر کند.

دکتر ربکا جاکوبسون ، رئیس Astrata گفت: “به طور سنتی ، بیمه های سلامت از اطلاعات ادعا برای ارزیابی کیفیت مراقبت های بهداشتی در برابر اقدامات HEDIS استفاده می کنند.” در پرونده های پزشکی تعداد زیادی اطلاعات اضافی وجود دارد ، اما هنوز دستگیر نشده است ، زیرا روند استخراج آن برای کل جمعیت کاری سخت ، گران است و مقیاس پذیر نیست. “

گرایش بزرگتر
مقامات می گویند ، spinoff جدید همچنین یک پلت فرم نظارت بر NLP در زمان واقعی را با UPMC و برنامه بهداشتی آن آزمایش می کند. تمرکز اولیه آن روی معیار مشخصی برای HEDIS خواهد بود که زنان مسن تر دارای شکستگی استخوان را مشخص می کند و هنوز تصویربرداری و مداخلات مناسبی را برای پوکی استخوان دریافت نکرده اند.

شناسایی نامزدها برای نمایش هایی از این دست اغلب به طور قابل توجهی به تأخیر می افتد زیرا به داده های ادعا متکی است. اما ابزارهای NLP Astrata می توانستند یادداشت های بالینی را بخوانند و اعضای طرح را که نیاز دارند خیلی زودتر شناسایی کنند.

یک خلبان UPMC که قبل از همه گیری شروع به کار کرده بود نشان داد که اعضای برنامه بهداشت UPMC پس از معرفی فناوری Astrata با سرعت بیشتری در غربالگری ثبت نام می کنند – احتمالاً به این دلیل که به نمایندگان برنامه اجازه می دهد سریعتر با اعضا ارتباط برقرار کنند.

Astrata ، که قصد دارد سال آینده 30٪ نیروی کار خود را افزایش دهد ، به طیف وسیعی از سایر فعالیت های انحصاری در UPMC در سال های اخیر پیوست ، از جمله شرکت راه اندازی Abridge telehealth با تمرکز بر LTPAC Curavi (که در سال گذشته با دو شرکت دیگر ادغام شد) شرکتهایی برای تشکیل Arkos Health) و از طریق آنکولوژی ، که در سال 2018 توسط الزویر خریداری شد.

UPMC همچنین با ساخت مدل های جدید و جدید ماشین برای کاربردهای بالینی متعدد به همکاری با اتحاد سلامت داده های پیتسبورگ ادامه می دهد.

در حال ضبط

دایان هولدر ، رئیس و مدیرعامل برنامه بهداشت UPMC گفت: “طی دو سال گذشته ، محققان برنامه بهداشت UPMC دریافته اند که با اجرای ابزارهای NLP Astrata می توانند تا 38 برابر سریعتر کار کنند.” “این مشارکت جریان سریعتر و دقیق تری از اطلاعات عمیق و معنی دار را بین تیم کیفیت ما و تأمین کنندگان فراهم می کند.”

تامی مینیر ، مدیر ارشد کیفیت افزود: “به عنوان یک سیستم مراقبت بهداشتی 40 بیمارستانی که به میلیون ها بیمار در سه ایالت خدمت می کند ، UPMC همیشه به دنبال راه هایی برای همکاری با ارائه دهندگان ما و برنامه بهداشت UPMC برای بهبود کیفیت مراقبت از بیماران است. در UPMC. “کار ما تاکنون با Astrata تازه آغاز درک این مسئله است که NLP چگونه می تواند به ما در رسیدن به این هدف کمک کند.”

توییتر: MikeMiliardHITN
برای نویسنده ایمیل ارسال کنید: [email protected]

Health IT News نشریه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>