[ad_1]

سال گذشته ، Aspire Health Partners در اورلاندو ، فلوریدا ، با دو مشکل روبرو شد: نیاز به نظارت از راه دور بر بیماران در بخش های بستری و نیاز به ارتقا infrastructure زیرساخت سوئیچینگ شبکه برای کنار آمدن بهتر با بار منابع شبکه مرتبط با افزایش خدمات از راه دور بهداشت توسط بیماری همه گیر COVID-19.

مشکل

هر دو پروژه چالشهای مهمی را برای Aspire Health برطرف خواهند کرد: یکی مربوط به نظارت ایمن ، از راه دور اجتماعی و نظارت بر مشتری است و دیگری مربوط به مدیریت منابع شبکه با کارایی و ایمن تر است.

پیشنهاد

برای نظارت از راه دور بر روی بیماران ، سیستم مراقبت های بهداشتی محصول ObservSmart را از InvisAlert Solutions خریداری کرد. به روزرسانی های سوئیچ ، سوئیچ های Cisco Meraki بود که به سفارش اتصال از طرف ارائه دهنده خدمات بهداشتی انجام شده است.

زاخاری هیوز ، معاون رئیس نوآوری و فناوری Aspire Health Partners ، گفت: “با استفاده از ObservSmart ، ما توانسته ایم ایمنی بیمار را بهبود بخشیم ، کیفیت مراقبت را بهبود بخشیده و مطابقت بیشتری داشته باشیم.”

“ObservSmart به سرپرستان این امکان را می دهد تا از قبل در مورد هرگونه مشکلات احتمالی مطلع شوند تا بتوانند بلافاصله به موقع کمک کرده و مشکل را اصلاح کنند.”

این فناوری آستانه هشدار قابل تنظیم برای مشتری خاص را امکان پذیر می کند. فرآیند تشدید هماهنگ و نظارت شده درخواست کمک / پاسخ کد سازمان یافته ؛ مشاهدات از دست رفته ، اعلان های تأخیر 1: 1 خارج از محدوده و خارج از محدوده ؛ هیئت مدیره پرستاران و پرچم های خطر و شدت بیمار.

“این پیشرفت ها در سیستم به ما این امکان را داده است که با حجم گسترده ای از پزشکی از راه دور از کمتر از 500 جلسه در ماه قبل از همه گیری تا بیش از 20،000 در ماه در حال حاضر مقابله کنیم.”

زاکاری هیوز ، همکاران سلامت آسپایر

هیوز گفت: “این سیستم به طور كامل از پیچیدگی ها و ظرایف فرآیندهای كاری بهداشت رفتاری پشتیبانی می كند و ارتباط بین كارمندان را بهبود می بخشد.” “این سیستم Aspire Health را در خارج از واحد ، هماهنگ سازی بیمار بدون مراقبت فراهم می کند. فعالیتهای خارج از بیمار برای هماهنگی بیمار / برنامه ؛ بازخورد با کیفیت در زمان واقعی ؛ و سیگنالهای اولویت بندی نظارت. “

وی افزود: این سیستم مراقبت از بیمار با کیفیت بهتر و خطاهای انسانی را کاهش می دهد و گردش کار ساده ای را ایجاد می کند که یک محیط بهبود یافته از سلامت را ایجاد می کند.

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

برای نظارت بر بیمار از راه دور ، سیستم ObservSmart از یک چراغ مچی بلوتوثی مجهز به یک iPad برای نظارت از راه دور ، ایمن و بیمار از طریق بیمارستان در یک بخش بستری استفاده می کند. هنگامی که نرم افزار ObservSmart در iPad قرار گرفت ، به کارمندان اجازه می دهد تا موقعیت بیمار را در دستگاه ، وضعیت و فعالیت خود ثبت کنند.

این یک ابزار حیاتی برای انجام مشاهدات 15 دقیقه ای در بیماران است در زمانی که فاصله جسمی تشویق می شود.

هیوز توضیح داد: “ارتقا of سوئیچ شبکه در یک زمان حساس انجام شد که نیازهای شبکه به طور چشمگیری افزایش یافت.” “Aspire Health از کمتر از 500 جلسه telehealth در هر ماه به بیش از 20،000 جلسه در طول همه گیر شدن بیماری تبدیل شد. این تغییر نیاز به جایگزینی زیرساخت های مهم و پیر داشت تا از ثبات ، قابلیت اطمینان و دسترسی به منابع شرکت از راه دور و در محل اطمینان حاصل شود.”

راه حل کنترل از راه دور بیمار توسط تکنسین های بهداشت رفتاری و پرسنل اورژانس بیمارستان استفاده می شود.

به روزرسانی های شبکه ، همه جنبه های سازمان را تحت تأثیر قرار داده است ، از جمله جلسات روان سلامت از راه دور ، دسترسی مطمئن تر به کارت سلامت الکترونیکی و دسترسی به سایر منابع سازمانی هم در سایت و هم در سایت.

نتایج

هیوز گفت: “چندین زمینه وجود دارد که از نظر پیاده سازی فناوری ObservSmart اندازه گیری شده است.” “شاخص های کلیدی عبارتند از: کاهش خطاهای کارکنان ، افزایش انطباق ، کاهش حوادث خطر ، افزایش تعامل کارکنان و افزایش دسترسی در زمان واقعی به داده ها برای تأمین کنندگان.

“تا آنجا که به اندازه گیری ارتقا شبکه مربوط می شود ، شاخص ها عبارتند از: کاهش خرابی شبکه ، افزایش سرعت شبکه و افزایش میزان تجهیزات نگهداری از راه دور که می توانند به طور همزمان کار کنند.”

هیوز گفت: اجرای سیستم ObservSmart منجر به کاهش قابل توجهی در تعداد مشاهدات از دست رفته ، افزایش رعایت انطباق و مشاهدات حسابرسی شده ، کاهش حوادث ریسک ، افزایش تعامل کارکنان با مشتریان و بهبود دسترسی کادر پزشکی به داده های بیمار شده است.

وی افزود که این سیستم توسط کارکنان برنامه به تصویب رسیده است و ثابت کرده است که آنها در انجام کار خود کارآمدتر و باتجربه تر هستند.

پس از ارتقا سوئیچ شبکه ، Aspire Health 99٪ زمان شبکه و تنها یک قطعی حیاتی شبکه را تجربه کرده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

استفاده از صندوق های جایزه FCC

برنامه تأمین مالی بهداشت از طریق FCC سال گذشته 173،037 دلار به Aspire Health Partners برای دستگاه های متصل ، سیستم عامل ایمنی بیمار و بهبود تجهیزات شبکه برای حمایت از نیاز روزافزون به خدمات بهداشت از راه دور در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 اختصاص داده است.

هیوز گفت: “ما از طریق اجرای پلت فرم نظارت الکترونیکی ObservSmart و به روزرسانی سیستم ، از بودجه ارتباطات FCC خود استفاده كامل كرده ایم.”

وی افزود ، پیشرفت های ارائه شده توسط وجوه telehealth FCC بسیار فراتر از انتظارات اولیه سیستم بهداشت است.

وی توضیح داد: “این بهبودها در سیستم به ما این امکان را داده است که با حجم گسترده ای از پزشکی از راه دور از کمتر از 500 جلسه در ماه قبل از همه گیری به بیش از 20،000 در ماه در حال حاضر مقابله کنیم.” “این پیشرفت ها دسترسی قابل اعتماد تیم های Aspire به پرونده الکترونیکی سلامت ، سیستم تلفنی ، خدمات پزشکی از راه دور صوتی و تصویری ، اینترنت و کلیه ارتباطات داخلی و خارجی را فراهم کرده است.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir