Adventist Health از فناوری مدیریت ظرفیت ناوبری COVID-19 استفاده می کند


Adventist Health یک سیستم مراقبت بهداشتی بزرگ و چند بیمارستانی با امکانات اضطراری است که در سه کشور واقع شده است. با ظهور COVID-19 ، Adventist Health ، مانند اکثر سازمان های بهداشتی ، مرکز مدیریت بحران مرکزی را برای مدیریت واکنش در برابر حوادث تأسیس کرد.

مشکل

با بسته شدن ظرفیت واحدهای رو به کاهش و مراقبت های ویژه در مرکز بحران ، مشخص شد که امکان داشتن نمای متقاطع از تختخوابها در سازمان ضروری است. چندین بیمارستان از قبل به راه حل پیگیری متصل شده بودند ، اما این مورد برای سایر امکانات یا مرکز فرماندهی قابل مشاهده نبود.

دکتر دانا زنون ، معاون رئیس و مسئول کامپیوتر سلامت در Adventist Health گفت: “با شروع تحقیقات مرکز کنترل بحران در مورد این موضوع ، سایر نیازها نیز به وجود آمد.”

“این موارد شامل نیاز به شناسایی آسان بیماران مبتلا به COVID-19 ، نیاز به مدیریت اتاق های تمیز و زمان بهبودی ، نیاز به مدیریت و انعطاف پذیری کارکنان ، نیاز به درک تعداد اتاق های فشار منفی و تجسم بال های COVID است. و شما باید ظرفیت طرفداران ، Bipap و CPAP را کنترل کنید. “

این لیست ترکیبی به عنوان دامنه سند کار مورد استفاده قرار گرفت و شامل مرکز فرماندهی و همچنین “کفش های روی زمین” در امکانات عمیق بحران بود.

پیشنهاد

Adventist Health برای حل مسئله فناوری مدیریت ظرفیت CareAware فروشنده ، به فروشنده EHR خود ، سرنر (Cerner) مراجعه کرد.

زانون توضیح داد: “ما تصمیم گرفتیم مدیریت ظرفیت را كه قبلاً در یكی از سایت های ما ، سنت هلنا و سایر سایت ها بود ، گسترش دهیم و مقایسه مستقیمی با ابزار دیگری كه در چهار بیمارستان ما استفاده می شود ، انجام دادیم.” “پس از بررسی لیست خواسته های کارکنان ما ، سرنر با یک رویکرد دو مرحله ای روبرو شد و با ما کار کرد تا مواردی را که نیاز فوری به موارد ما در لیست خواسته ها است شناسایی کنیم.”

“با استفاده از اطلاعات توسعه یافته برای مدیریت ظرفیت ، ما توانستیم همه شاخص ها را برای امکانات خود و به طور کلی سیستم بهداشتی برای COVID-19 به طور روزانه کنترل کنیم.”

دکتر دانا زنون ، سلامت ادونتیست

این پروژه به سرعت استخدام شد و دفاتر مدیریت پروژه در Cerner و Adventist Health همکاری مشترک خود را برای اجرای سریع آن آغاز کردند.

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان سیستم های سلامت الکترونیکی در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند ، از جمله Allscripts، athenahealth، Cerner، DrChrono، eClinicalWorks، Epic، Greenway Health، HCS، Meditech و NextGen Healthcare.

دیدار با چالش

فاز 1 در پنج روز کاری در مرکز فرماندهی به پایان رسید و یک مانیتور بزرگ با صفحه های کمکی در کنار آن برای نمایش سایر اطلاعات مهم و مرتبط راه اندازی شد. همچنین در کلیه امکاناتی که مراکز فرماندهی محلی می توانستند استفاده کنند واقع شده بود.

هم مرکز فرماندهی مرکزی و هم مراکز فرماندهی محلی از این اطلاعات برای ردیابی محل بیماران COVID-19 ، انتقال بیماران به سایر امکانات و برنامه ریزی برای استقرار دستگاه های تهویه از یک مکان به مکان دیگر یا از منبع تغذیه مرکزی استفاده کردند.

زانون توضیح داد: “ما همچنین از این اطلاعات برای شروع ردیابی سطح آزمایش COVID-19 ، میزان مثبت بودن و حجم كلی كار بیماران مبتلا به COVID-19 استفاده كردیم.” “ما توانستیم به راحتی درصد بیمارانی را که نسبت به CPAP / BiPAP نسبت به درمان نگهدارنده لوله گذاری شده بودند ، ببینیم و در صورت شروع اطلاعات در مورد مراقبت از این بیماران به شدت مراقبت ، را با سایر سازمان ها مقایسه کنیم.”

سازمان فروشنده همچنین چندین فروشنده دیگر را در این سیستم ادغام می کند. یکی GE Tiles بود و این اطلاعات از مدیریت ظرفیت در داشبورد در زمان واقعی بارگیری شد ، که به سیستم اجازه می داد روند کلی COVID-19 را به طور خلاصه مشاهده کند.

این اطلاعات سپس روزانه برای همه رهبران پخش می شد تا آنها بتوانند به راحتی به عنوان یک سازمان و در سایت های مختلف ببینند که کجا هستند.

ما همچنین از این اطلاعات برای تعیین اینکه چه کسی می تواند توسط ارائه دهندگان ED و پزشکان بیمارستان به سیستم بیمارستان خانگی ما ارسال شود ، استفاده کرد ، که به ما کمک کرد برخی از بیماران غیر COVID-19 خود را از امکانات خارج کنیم در خانه با خانواده هایشان. “

برای فاز 2 ، سرنر با Adventist Health کار می کند تا بسیاری از عناصر لازم را اضافه کند. مرحله طی 30 روز به پایان رسید.

زانون گفت: “این شامل ایجاد برخی زمینه های جدید بر اساس الگوی جدید COVID-19 ما است.” “بعد از مرحله 2 ، سایر نیازها برای برخی نمایشهای اضافی در مرکز فرماندهی مرکزی شناسایی شد. این نماهای جدید توسط Cerner به عنوان مرحله 3 تأخیری طراحی و اجرا شد. “

نتایج

یکی از نتایج مثبت پروژه کاهش انتقال بیمار به سایر امکانات بود.

“در گذشته ، انتقال بیمار یک فرایند کاملاً دستی بود و شامل هماهنگی زیادی از طرف ارائه دهنده برای تماس با ارائه دهنده دیگر بود ، [a] یک ناظر پرستار برای تماس با یک پرستار ، ترتیب حمل و نقل را می دهد. ” “علاوه بر این ، در گذشته نمی توان دید که چه کسی ظرفیت داشته است. گاهی اوقات لازم بود که با تعدادی از امکانات تماس بگیریم تا یکی از آنها را با ظرفیت پیدا کنیم. “

استفاده از مدیریت ظرفیت به سیستم بهداشتی این امکان را داده است که به راحتی ببیند چه کسی ظرفیت دارد. به عنوان یک نتیجه خوشحال کننده ، یک فرایند سیستماتیک ایجاد شد ، که شامل افسران وظیفه در هر مرکز برای انتقال و حمل و نقل قرارداد ، که امکان حرکت سریع بیماران را فراهم می کند. میانگین انتقال از 6-8 ساعت به 2 ساعت کاهش یافت.

نتیجه مثبت دیگر ، کاهش زمان اجرای اتاق است. در بسیاری از امکانات ، زمان تکمیل اتاقها به این بستگی دارد که پرستار با خانواده تماس گرفته و به آنها اطلاع دهد که کدام اتاق آماده است. با استفاده از ابزار مدیریت ظرفیت ، مرکز فرماندهی محلی توانست ببیند چه کسی تخلیه شده و بلافاصله تماس گرفته و اتاق را تمیز می کند. این امر به ویژه در امکاناتی که کارکنان بیماران مبتلا به COVID-19 را در ED بازداشت می کردند بسیار مفید بود.

زانون گفت: “با استفاده از اطلاعات توسعه یافته برای مدیریت ظرفیت ، ما توانستیم همه شاخص ها را برای تأسیسات خود و سیستم بهداشتی COVID-19 به صورت روزانه رصد كنیم.” “این امر به افرادی که متهم به گزارش به CDC یا دولت هستند ، نگاه آسان به اطلاعات مورد نیاز را داده است. این صدها ساعت وقت کارکنان را در طی همه گیری صرفه جویی کرد. “

نکاتی برای دیگران

هنگام بررسی یک برنامه ردیابی بیمار ، Zanone توصیه می کند ، در اینجا مواردی را که باید بخاطر داشته باشید:

  • چه کسی به راه حل نیاز دارد و آنها کجا هستند؟ به فضای فیزیکی و نیازهای سخت افزاری برای فضا فکر کنید.
  • رهبران و کاربران نهایی را درگیر کرده و الزامات لازم را ثبت کنید. از شروع مکالمه با مشاوره از سایر سیستم های بهداشتی یا ارائه دهنده برای تولید نقطه شروع نترسید. گاهی اوقات فکر کردن در مورد همه چیز برای کاربران نهایی دشوار است ، اما دادن الگویی برای ساخت آسان تر و مفیدتر است. درگیر کردن کاربران نهایی به زمان نیاز دارد ، اما پاداش آن درک فناوری و دهان به دهان است که فرد نیازهای آنها را در نظر گرفته است.
  • به جدول زمانی بیندیشید: آیا در سراسر دنیا مردی برای ساختن فیل وجود دارد؟ یا اینکه آیا یک نفر مدت زمان کوتاهی دارد؟ برای مدت کوتاهی از بازگشت ، روی یک روش گام به گام توافق کنید تا بتوانید عملکرد اصلی را بدست آورید و پس از آن روی بهبود کار کنید. اگر کسی این کار را انجام داد ، اطمینان حاصل کنید که وی ارائه دهنده خدمات را برای تمام نکات مهم با ساختار قرارداد و پرداخت ها مسئول می داند. با تمام وقت در جهان ، می توان یک رویکرد کامل ایجاد کرد و برای خلبانی و آزمایش وقت گذاشت.
  • همانطور که سازمان از فناوری جدید استفاده می کند ، برای سیستم سازی فرآیند انتقال بیمار وقت بگذارید. چه کسی و چه کسی با آنها ارتباط برقرار می کند؟ مکانیزم حمل و نقل طبیعی را ترتیب دهید. نحوه انتقال را در نظر بگیرید و چه اطلاعاتی باید برای بیماران ارسال شود.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>