[ad_1]

آلتامونته اسپرینگز ، AdventHealth مستقر در فلوریدا یک سیستم بهداشتی و درمانی غیرانتفاعی است که بیش از 80،000 عضو تیم مراقبت در بیمارستان ها ، اقدامات پزشکی ، کلینیک های سرپایی ، پرستاران واجد شرایط ، آژانس های بهداشتی در منزل و مراکز درمانی در 9 کشور دارند.

مشکل

با برنامه کاهش مجدد بستری بیمارستان ها ، بیمارستان های CMS به دلیل مجازات ها می توانند سالانه 3٪ از پرداخت های Medicare خود را از دست بدهند. اما کاهش بستری مجدد مجدد چالش هایی به وجود می آورد – به ویژه هنگام کار با جمعیت های آسیب پذیر مانند Medicare.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را یاد بگیرید. شروع کنید >>

AdventHealth با مأموریتی برای مراقبت دلسوزانه از بدن ، ذهن و روح هدایت می شود. این شامل مراقبت از جمعیت مدیکر است که در هنگام مدیریت بیماریهای مزمن آنها اغلب با چالشهای منحصر به فردی روبرو هستند و منجر به بستری شدن در بیمارستانها و مجازاتهای بالای HRRP برای سازمان می شود.

AdventHealth که می خواست نتایج این اعضا را بهبود بخشد ، به روشی برای افزایش کنترل بیماری – کاهش نیاز به مراقبت های حاد گران و بستری مجدد نیاز داشت.

پیشنهاد

جوی پیندا ، مدیر پرونده در AdventHealth و مدیر پروژه منصوب شده برای اجرای یک برنامه آزمایشی مربوط به این چالش ها ، گفت: ارتباط قابل توجهی بین انطباق کم دارو پس از ترخیص و بستری مجدد 30 روزه یافت شده است.

با درک این موضوع ، تیم تصمیم گرفت برنامه ای را برای کاهش مجدد بستری مجدد با افزایش پایبندی به داروها با یک سیستم بهداشت دیجیتال ، Wellth ، آزمایش کند.

وی توضیح داد: “این خلبان که در بیمارستان مراقبت حاد AdventHealth DeLand در فلوریدا انجام شد ، بیماران مدیکر را با سکته قلبی حاد ، ذات الریه ، بیماری انسدادی مزمن ریوی یا نارسایی احتقانی قلب ثبت نام کرد که اخیراً 30 روز نیز پذیرش داشتند. “بیمارانی که شرکت می کنند هر روز از پلتفرم Wellth استفاده می کنند – در ازای دریافت مشوق مالی ، چک های روزانه را انجام می دهند و تصاویر آنها را هر بار که داروی خود را تجویز می کنند ، ارسال می کنند.”

این پلتفرم خود از اصول اقتصاد رفتاری استفاده می کند – مطالعه ای که حاکی از آن است که حتی در هنگام تحصیل ، افراد تصمیمات غیر منطقی می گیرند (به عنوان مثال ، کنار گذاشتن مواد مخدر) – برای افزایش میزان پایبندی به مواد مخدر.

“زیبایی این فناوری این است که با آنچه بیماران قبلاً دارند – تلفن های هوشمند” کار می کند. “

جوی پیندا ، AdventHealth

بیماران در ابتدای هر ماه مقدار مشخصی پاداش دریافت می کردند و هر بار که داروی تجویز شده ای از قلم می افتاد از آنها کم می شود. در پایان هر ماه ، بیمار می توانست پولی را که نگه داشت خرج کند.

دیدار با چالش

پلت فرم Wellth به منظور به حداقل رساندن موانع مشارکت بیماران AdventHealth – بدون نیاز به دستگاه های متصل اضافی – طراحی شده است و از طریق برنامه تلفن هوشمند موجود در هر فرد قابل دسترسی است.

از طریق این برنامه ، بیماران ثبت نام شده به طور منظم یادآوری می کنند تا چک های دارویی را کامل کنند ، از خود در حال گرفتن دارو عکس بفرستند و مشوق های پاداش شخصی را در قالب پیام های تشویقی از خانواده و دوستان دریافت می کنند.

پیندا توضیح داد: “هر عکس ارسال شده توسط بیمار با کمک AI در برنامه بررسی شد تا داروها و مقادیر مصرف شده تأیید شود و در صورت غیر معمول بودن عکس ارسالی ، به اعضای تیم پشتیبانی اعضای Wellth هشدار داده شد.” .

“اعضای تیم پشتیبانی می توانند با بیماران جداگانه تماس بگیرند تا ببینند مشکل چیست و برای پیگیری مناسب آنها را به ما – مدیر بیمارستان خود – در DeLand ارجاع می دهند.”

وی افزود: در دسترس بودن هوش مصنوعی برای شناسایی و ارسال سیگنال برای بررسی های از دست رفته و دوزهای نادرست ، به تیم پشتیبانی Wellth این امکان را داد تا زودتر از این که مراقبت های فوری مورد نیاز باشد ، مداخله ، ارزیابی و تعامل پرسنل DeLand را انجام دهند.

وی گفت ، تیم DeLand همچنین موفق به تنظیم پارامترهای خاصی برای هشدارها و اعلان ها شده ، خستگی هشدار را کاهش داده و اطمینان حاصل می کند که داده های ارسالی با ارزش ترین و مربوط به نیازهای آنها هستند.

نتایج

قبل از برنامه ولت ، متوسط ​​30 روز بستری مجدد برای AdventHealth DeLand برای بیماران با چهار شرایط هدف 19٪ بود.

با این حال ، در 30 روز اول برنامه ، میزان پایبندی به داروها برای بیماران ثبت شده به طور قابل توجهی بهبود یافته و به طور متوسط ​​به 91٪ پایبندی رسیده است. این نه تنها به DeLand اجازه داد تا 80٪ نمره کیفیت پایبندی به داروی CMS را بدست آورد ، بلکه نتایج فردی بیمار را نیز بهبود بخشد.

پیندا گفت: “با استقرار آزمایشی ما در DeLand ، برای این بیماران با ریسك بالا ، با فرض بستری مجدد از 19٪ به 8٪ ، 57٪ در بستری مجدد كاهش یافته است.” “با کاهش بستری مجدد ، هزینه مراقبت از این بیماران نیز کاهش یافت ، که در نهایت 183000 دلار هزینه مراقبت از سازمان در دوره آزمایشی صرفه جویی شد.”

نکاتی برای دیگران

پیندا توصیه کرد: “اول ، اگرچه این برنامه برای دستیابی به پایبندی کلی مفید بود ، اما برای بیمارانی که سابقه شرایط کنترل ضعیف یا متوسط ​​داشتند ، بسیار موثر بود.” “در درمان ذهن ، بدن و روحیه جمعیت بیمار خود ، به جای تلاش برای یافتن راه حل جهانی ، از آن جمعیت هایی شروع کنید که بیشترین تقلا را دارند.”

وی خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری منابع در این بیماران با ریسک بالاتر با راه حل هایی که به طور خاص برای آنها طراحی شده است ، AdventHealth نتایج بهتری در سلامت و بازده بالاتری از سرمایه گذاری داشته است.

وی گفت: “دوم ، زیبایی این فناوری این است که با آنچه بیماران قبلاً دارند – تلفن های هوشمند” کار می کند. “این امر باعث شده است سرعت استقرار در منطقه ما کمترین اختلال در روند کار ما باشد و ضبط آن برای بیماران راحت تر باشد. دستگاه های متصل اگرچه در جای خود هستند ، می توانند گران قیمت باشند و لزوما تنها گزینه شما نیستند. درک سلامت دیجیتال. “

وی گفت ، سرانجام ، هدف باید بیمار محور باشد.

پیندا گفت: “خلبان ما گرچه مقرون به صرفه بود اما در نهایت بر ایجاد بیماران سالم از طریق بستری مجدد متمرکز بود.” “هنگامی که ما بر بهبود سلامت این افراد متمرکز شدیم ، بستری مجدد ، شاخص های کیفیت و صرفه جویی در هزینه به جای خود قرار گرفتند.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir