[ad_1]

شرکت تحقیقاتی BERG ، با هدایت هوش مصنوعی ، این هفته اعلام کرد که برای بهبود نتایج بیمار و گزینه های درمانی بیماران مبتلا به COVID-19 با AdventHealth مستقر در فلوریدا همکاری می کند.

طبق گفته این سازمان ها ، این همکاری داده های بیمار AdventHealth را با توانایی هوش مصنوعی BERG برای کار در جهت بهبود مراقبت های بالینی ترکیب خواهد کرد.

“همچنان که شاهد افزایش سرعت COVID-19 در ایالات متحده و سراسر جهان هستیم ، این مشارکت با استفاده از مجموعه داده های گسترده بیماران AdventHealth با بستر زیست شناسی سوالات مجهز به هوش مصنوعی خود ، به دنبال نجات جان افراد خواهد بود. BERG “، رئیس جمهور و مدیر عامل BERG دکتر Niven R Narain در بیانیه ای گفت.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را یاد بگیرید. شروع کنید >>

چرا مهم است

AdventHealth ، که در ماه فوریه اعلام كرد كه از Cerner به یك بستر مجتمع Epic برای سوابق سلامت الکترونیك خود منتقل می شود ، گفت كه از این فرصت استفاده می كند تا درک خود را در مورد تأثیر COVID-19 بر بیماران متفاوت بهبود بخشد.

“همانطور که ما به راه حل جدید EMR شرکت می پردازیم ، پلت فرم AI BERG در تهیه یک استراتژی بهینه برای جمع آوری و نظارت بر داده های بالینی برای درک بهتر اینکه چرا عواملی مانند چاقی ، دیابت و پیری مردم را ایجاد می کند بسیار ارزشمند خواهد بود. در برابر بیماری COVID-19 آسیب پذیر تر هستند. “

BERG اطلاعات بالینی به دست آمده از EHR (و همچنین سایر اطلاعات) را از طریق بستر هوش مصنوعی خود تغذیه می کند ، “برای ایجاد شبکه های علی که تبعیض کنندگان و محرک بیماری هایی را شناسایی می کند که می توانند به عنوان اهداف مخدر یا کاندیداهای نشانگرهای زیستی تحت پیگرد قانونی قرار گیرند. “، طبق وب سایت شرکت.

طبق گفته این سازمان ها ، دو مرحله به سمت مشارکت وجود دارد. ابتدا ، BERG از اطلاعات جمعیتی بیمار ، اطلاعات بالینی COVID-19 و سابقه پزشکی شخصی استفاده خواهد کرد ، از جمله اینکه آیا سابقه ژنتیکی افراد باعث می شود نتایج خاصی از COVID-19 دریافت کنند یا خیر.

مرحله دوم شامل اطلاعات مربوط به کل شرکت خواهد بود و داروهایی را که می توانند با نتیجه بهتری همراه باشند مطالعه می کند.

BERG امیدوار است که این چارچوب بتواند برای داروهای دقیق برای بیماران مبتلا به بیماری های دیگر استفاده شود.

گرایش بزرگتر

سیستم های بهداشتی به طور فزاینده ای به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای بهبود مراقبت از بیمار در دوره ویروس کرونا متکی هستند.

هفته گذشته ، کوه سینا در نیویورک با ارائه اطلاعات ارزشمند برای پیش بینی راه حل های مراقبت کوتاه مدت و میان مدت برای بیماران بستری در COVID-19 ، پتانسیل مدل های یادگیری ماشینی را که می تواند خطر وقوع عوارض جانبی بالینی را در برخی بیماران ارزیابی کند ، اعلام کرد.

در تابستان امسال ، تیمی از کلینیک مایو به طور مفصل نحوه همکاری آنها با Google Cloud را نشان دادند تا نشان دهند که چگونه هوش مصنوعی ابری برای مبارزه با ویروس دارند.

جان هالامکا ، رئیس Platform Clinic Mayo ، گفت: “COVID-19 ما را مجبور کرده است خیلی سریعتر همکاری کنیم و به بسیاری از ویژگیهای ابر برویم تا آنچه که احتمالاً بدون همه گیری نداریم.”

در حال ضبط

“تلاش های تحقیقاتی ما در فلوریدا به همین منوال خواهد بود [a] مدل برای بقیه کشور ، زیرا هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم بیماران با موثرترین درمان مطابقت دارند و به آنها کمک می کنیم تا در اسرع وقت بهبود یابند. “

وی گفت: “این همکاری دیرینه و ارزشمند بسیار فراتر از COVID-19 خواهد بود و مراقبت از بیمار را برای مجموعه ای از بیماریهای پیچیده متحول می کند.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد مراقبت های بهداشتی فناوری اطلاعات است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir