[ad_1]

اگر وب کم نبود چه کاری می توانستیم انجام دهیم؟ زوم و سایر سیستم عامل های ویدئویی آنلاین چه در صورت امکان مشاوره های لازم از راه دور بهداشت و چه در ارتباط با اعضای خانواده خود در تعطیلات دور از نظر اجتماعی ، از مهمترین ابزارهای ارتباطی در 9 ماه گذشته بوده اند.

آنها همچنین به ما کمک کردند که طی سال گذشته دهها مصاحبه و فیلم ماهانه تولید کنیم – همانطور که در تلویزیون HIMSS و در آن دیده می شود اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی و سایر مارک های HIMSS Media. در اینجا 10 فیلم پربیننده تلویزیون HIMSS برای سال 2020 آورده شده است.

آخرین مایل از جاده طولانی و پر دست انداز تا قابلیت همکاری را طی کنید. با وجود دهه ها تلاش و گام های بزرگ در تحول دیجیتال در اکوسیستم ، هنوز یک واقعیت ناامیدکننده وجود دارد که این ویژگی Deep Dive نشان می دهد: “جریان آزاد داده ها بین سازمان ها یک چالش ثابت برای صنعت بهداشت و درمان است.” قوانین جدید از ONC و CMS می تواند به طور قابل توجهی سوزن را حرکت دهد ، حتی اگر برنامه زمانی برای انطباق آنها به دلیل بحران COVID-19 تغییر کرده باشد – که خود یک درس نیاز به یکپارچه سازی بی وقفه و گسترده است.

چگونه فناوری در سراسر جهان پاسخ ویروس کرونا را هدایت می کند. فقط یک هفته پس از اجرای اکثر قفل ها و قرنطینه ها در ماه مارس ، ما این بررسی عمیق را در مورد چگونگی قرار گرفتن یک آرایه یا ابزارهای بهداشتی مرتبط – که مدت ها پیش امیدوار کننده بود اما بسیار کم استفاده می شد – برای پاسخ دادن به COVID ارائه دادیم. -19 چه با استفاده از ربات های AI-chat یا telehealth و نظارت از راه دور ، این بحران سلامتی بی سابقه برای مدیریت نیاز به زیرکی فناوری دارد.

ابزارهای دیجیتالی نوآورانه می توانند یک پوشش نقره ای از COVID-19 باشند. از آنجا که این ابزارهای جدید برای مراقبت های مجازی و تشخیص دیجیتال در یک کلیپ بی سابقه منتشر و مقیاس بندی شده است ، امید می رود که پس از آزمایش در خانه در این اورژانس بهداشت عمومی ، بسیاری از آنها همچنان استفاده شوند ، شاید حتی استاندارد مراقبت بعد از آن طوفان هم بگذرد.

آماده شدن برای موج بعدی اجتناب ناپذیر COVID-19. با این حال ، یک راه طولانی وجود دارد تا طی شود. موج دوم در تابستان پیش بینی شده بود و اکنون این موج دوم اینجا است. این ویدئو دیدگاه بین المللی در مورد وعده و پتانسیل این ابزارهای دیجیتالی برای ارائه پاسخی منسجم و هماهنگ به ویروس کرونا جدید ارائه می دهد.

MIT چالشی را برای “هک کردن” COVID-19 ایجاد می کند. در همین حال ، در ایالات متحده ، متفکران ابتکاری از انستیتوی فناوری ماساچوست برای رویکردهای جدید و خلاقانه استفاده از قدرت محاسبات برای پاسخگویی به یک بیماری همه گیر جمع شده بودند. بینش ها و ابزارهای برخاسته از برخی از این هکاتون ها قبلاً مفید شناخته شده اند.

فناوری تعامل بیمار همراه 1.8 میلیون دلار در کلینیک صرفه جویی می کند. در این مطالعه موردی ویدئویی ، ما توضیح دادیم که چگونه کلینیک گوش و حلق و بینی و آلرژی در هوستون به میزان قابل توجهی تبدیل خود را برای مراجعه به بیماران 35٪ افزایش می دهد ، که با غیبت بیمار مقابله می کند – 500000 دلار درآمد سالانه اضافی. مدیر ارائه دهنده مدیریت اطلاعات سلامت گفت: در شرایط امروز همه انواع گزارش های تحلیلی درآمد را تهیه می کنند. “یک گزارش مدیریتی کم استفاده و فراموش شده ، گزارش های بدون نمایش است. بسیاری از مدیران عملیات به نوعی این ماتریس مهم را از دست می دهند.”

تنهایی بازمانده از راه دور COVID-19. همکار رسانه ای سابق ما در HIMSS ، فرانک کاتیتا در ماه ژانویه در ماس جنرال با یک مورد شدید COVID-19 در بیمارستان بستری شد – و 100 روز قبل از بازگشت او از بیمارستان توان بخشی Spaulding به خانه بود. در این مصاحبه ، كوتیتا آنچه را كه تجربه طولانی مدت بیمار به او آموخته است ، توصیف می كند – و درباره تنهایی و تفرقه كه مشخصه طولانی ماندن در بیمارستان است ، بحث می كند.

نقش چت بات ها در مبارزه با ویروس کرونا. بیمارانی که در بهار امسال در سراسر کشور رنج می برند علاوه بر استقرار قابل اطمینان تر telehealth ، به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند – ارائه راهی آسان تر و شهودی برای ارتباط با بیماران از راه دور و انتقال اطلاعات مفید به بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی.

از بین بردن موانع مراقبت ، در عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت. شاید 80٪ نتایج سلامتی به عواملی خارج از شرایط بالینی برمی گردد. در این غواصی عمیق ، ما از نزدیک به عوامل اجتماعی مانند بهداشت رفتاری ، آموزش ، رفاه اقتصادی ، امنیت غذایی و موارد دیگر نگاهی می اندازیم – و نشان می دهیم که چگونه می توان فناوری را برای اتصال ارائه دهندگان خدمات بهداشتی به سازمان های غیر دولتی برای بهبود سلامت جمعیت

سلامت جمعیت: چگونه فناوری می تواند به بیماران در معرض خطر کمک کند. در قسمت نخست برنامه Alessi Agenda ، مدیر ارشد بالینی HIMSS ، دکتر چارلز آلسی با کوین فنتون ، مدیر بهداشت و رفاه عمومی در Southwark انگلستان صحبت می کند. آنها در مورد فن آوری های جدید ظهور می کنند که می تواند به سازمان های بهداشتی کمک کند تا زیرساخت های فناوری اطلاعات موجود خود را بهینه کنند و در عین حال برای خدمت به بیمارانی که بیشتر به آنها نیاز دارند ، پیشرفت می کنند.

توییتر: MikeMiliardHITN
برای نویسنده ایمیل ارسال کنید: mike.miliard@himssmedia.com

Health IT News نشریه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir