[ad_1]

سوابق الکترونیکی سلامت مانند “من از آنها متنفرم” برای ماندن در اینجا هستند. اکنون فقط باید کاری کنیم که آنها به بهترین شکل برای بیماران و پزشکان کار کنند.

برخی از تلاش های اخیر برای بازنگری رویکرد این سیستم های معروف فاکتور از پایین به بالا در دست انجام است. دیگران برای بهبود و ساده سازی تجربه کاربر برای مقابله با معضل گرافیک های سنگین و کاهش فرسودگی متمرکز شده اند.

در همین حال ، با بیش از 18 میلیون مورد COVID-19 و تعداد تاکنون در ایالات متحده ، هرگز روشن نشده است که ضبط های دیجیتال با قابلیت همکاری و کاملاً تلویزیونی برای مراقبت با کیفیت و بهداشت عمومی در آینده ضروری است.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

در اینجا برخی از داستانهای خوانده شده در مورد EHR طی یک سال گذشته آورده شده است.

EHR ها هنوز برای پزشکان بهم ریخته است ، اما هنوز تغییری در کار نیست. سودآورترین مقاله در مورد این موضوع برای سال 2020 مقاله دلگرم کننده ای بود که در تاریخ 31 دسامبر 2019 نوشته شد (و همه ما می دانیم اکثر این مهمانی های امیدوار کننده در شب سال نو چگونه گذشتند.) با این حال ، در برخی از مواردی که برجسته است پیشرفت حاصل شده است. : ریز کردن “بهمن داده ها” ، امکان اسناد صوتی آسان تر و ساده سازی جریانات کار پزشک.

Epic در تلاش برای به روزرسانی نرم افزار برای کمک به شناسایی ویروس کرونا است. در اوایل ژانویه ، Epic ماژول جدیدی را در سیستم های خود برای کمک به فروشندگان “کشف موارد بالقوه ویروس کرونا در ووهان یا 2019-nCoV” در گزارش های خبری توصیف ظهور یک تهدید ویروس جدید در چین ارائه داد.

Atrium Health برای رد Cerner ، به سیستم Epic EHR بروید. شارلوت ، یک شرکت بهداشتی اتریوم مستقر در کارولینای شمالی با بیش از 40 بیمارستان و 900 کلینیک سرپایی ، انتقال خود را از Cerner به Epic در ماه فوریه اعلام کرد. این دومین سیستم بهداشتی بزرگ بود که چنین دستیابی به موفقیت را در سال 2020 اعلام کرد. در همان ماه ، 50 بیمارستان AdventHealth با اشاره به تمایل مشابه برای یک شبکه شرکتی متصل ، اقدام مشابهی را اعلام کرد.

VA برای به تأخیر انداختن راه اندازی سیستم Cerner EHR ، به دلیل مشکلات همکاری. سخنگوی VA در ماه فوریه گفت: “پس از آزمایش دقیق EHR جدید ما ، بخش به زمان بیشتری برای تکمیل سیستم و اطمینان از اینکه پزشکان و سایر کاربران برای این کار آموزش دیده اند نیاز دارد.” “ما معتقدیم که ما 75-80٪ را در این زمینه تکمیل کرده ایم و برنامه راه اندازی مجدد را در هفته های آینده اعلام خواهیم کرد.”

فروشندگان EHR چگونه فروشندگان را برای مقابله با COVID-19 مسلح می کنند. همزمان با شروع شیوع بیماری همه گیر در ایالات متحده ، ما با فروشندگان اصلی – Allscript، athenahealth، Cerner، Epic، eClinicalWorks، Meditech – تماس گرفتیم تا بفهمیم چگونه آنها سیستم های خود را با استفاده از ابزارها و قابلیت های جدید برای کمک به پاسخ پزشکان اصلاح می کنند. . این شرکت ها همچنین توضیح داده اند که چگونه با سیاست های جدید کار در خانه گام هایی را برای محافظت از نیروی کار خود در برابر عفونت برمی دارند.

اولین “پرتاب مجازی” سرنر به بیمارستان کمک می کند تا EHR را در طی بیماری همه گیر راه اندازی کند. این نصب نشان داد که حتی کار در خانه ، کارکنان تأمین کننده می توانند به بیمارستانهای دارای استقرار از راه دور بزرگ در طول COVID-19 کمک کنند. کارکنان بیمارستان Macon Rural در حال همکاری با شرکای Cerner هستند تا روند را بصورت آنلاین آغاز کنند. مدیر اجرایی بیمارستان گفت: “پرسنل خبره فناوری اطلاعات ، روسای اختصاصی بخش و فروشنده مناسب می توانند استقرارهای خود را در محیط مجازی تکرار کنند.”

Lyft با Epic ادغام می شود ، و اجازه می دهد برنامه ریزی سفر را در گردش کار EHR انجام دهید. مانند سایر مشارکت های اخیر رانندگی-EHR با Allscripts و Cerner ، این هدف اطمینان حاصل می کند که حمل و نقل مانعی برای مراقبت نیست. (تقریباً 30٪ از امکانات با استفاده از Epic در حال حاضر با Lyft برای حمل و نقل پزشکی فوری شریک هستند.) Lyft گفت که این روش برای اندازه گیری نتایج چنین مشارکتی کار می کند ، “حتی به طور بالقوه حتی بخش های بیمار را برای شناسایی فعال بیماران ردیابی می کند. چه کسی سود خواهد برد “از سفر.

ویروس کرونا ویروس بر نقاط قوت و ضعف EHR متمرکز است. “یک مشکل اساسی که توسط همه گیر COVID-19 برجسته شده است این واقعیت است که سیستم های EHR یکپارچه های بزرگ و کند هستند که به سرعت با نیازهای جدید و جدید برای طراحی و گردش کار خود سازگار نمی شوند.” اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی خبرنگار ناتان ادی در ماه مارس. همانطور که یک پرستار کامپیوتر به او گفت ، “ما می دانیم که EHR وقتی روزانه 100 بیمار را برای COVID-19 آزمایش می کنیم ، چگونه پاسخ می دهد ، اما وقتی 1000 یا 2000 یا 10000 را آزمایش می کنم ، چگونه واکنش نشان می دهد؟”

سیستم EHR های مبتنی بر FHIR زمان جستجو را از 3 دقیقه به 5 ثانیه کاهش می دهد. ابتکاری توسط موسسه Regenstrief ، شبکه مراقبت از بیمار در ایندیانا و تبادل اطلاعات سلامت ایندیانا همیشه از مشخصات مفید قابلیت همکاری HL7 برای دستیابی به برخی از پیشرفتهای چشمگیر در اثر بالینی استفاده کرده است. یکی از محققان گفت: “FHIR می تواند به ما در تسریع نوآوری در سیستم عامل های EHR کمک کند ، امری ضروری است.” “ارائه دهندگان EHR نمی توانند هر نوآوری تولید کنند و نیازهای ما را در سیستم های اطلاعات سلامت برطرف کنند. با FHIR ، ما می توانیم به طور جمعی کار کنیم.”

سوختگی پزشک با حجم پیام های تماس بیمار EHR ارتباط دارد. مطالعه ای توسط ژورنال انجمن انفورماتیک پزشکی آمریكا نشان داد كه احتمال سوختن پزشكانی كه حجم بالایی از پیام های تماس با بیمار دارند تقریبا چهار برابر بیشتر از افرادی است كه كمترین میزان آن را دارند. محققان همچنین دریافتند که ابزار عملکرد مبتنی بر EHR – با وجود توانایی کپی و چسباندن – با کاهش احتمال سوختگی ارتباط ندارند. آنها نوشتند: “در واقع ، این ابزارهای کارآیی پیشنهادی ممکن است به هیچ وجه اثربخشی را فراهم نکنند یا اندازه گیری کنند.”

توییتر: MikeMiliardHITN
برای نویسنده ایمیل ارسال کنید: mike.miliard@himssmedia.com

Health IT News نشریه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir