گزارش: “COVID-19 شاهد تبدیل NHS به سرویس ملی COVID بود”



یک گزارش مشترک توسط شرکت خدمات اعتماد عمومی مغز و تجزیه و تحلیل داده های سلامت Edge Health ، تأثیر شدید بیماری همه گیر بر NHS انگلیس به عنوان یک سرویس بهداشتی جامع را برجسته می کند و می گوید: “این سیستم بیش از حد روی پاسخ کوتاه مدت به بحران متمرکز شده است. هزینه نگهداری خدمات اساسی غیر COVID. “

با اکثریت قریب به اتفاق منابع برای تقویت خط مقدم جبهه علیه COVID-19 ، آنچه خدمات و رویه های غیر ضروری در نظر گرفته شده بود ، حفظ شد ، که ، به گفته این گزارش ، منجر به وخامت سلامتی ، رشد روزافزون اقدامات و هزاران مورد غیرمجاز شده است. -کوچ مرگ های غیرضروری.

در این مقاله آمده است: “بیشتر مراقبت های بدون COVID متوقف شد زیرا اقدامات فوری لغو شد و بیماران دیگر دیگر ارائه نمی کردند ، احتمالاً به دلیل ترکیبی از ترس از عفونت COVID-19 و عدم تمایل به فشار بیش از حد خدمات بهداشتی بود. این بدان معنا بود که برخی از متخصصان پزشکی ، همانطور که توسط چندین مصاحبه انجام شده برای این مقاله مشخص شده است ، به دلیل اینکه کار غیر COVID کم بود ، “انگشت شست” باقی مانده است. “

چرا مهم است

این گزارش نه تنها توجهات را به عواقب واقعی تصمیمات اتخاذ شده در طی همه گیری جلب می کند ، بلکه نشان می دهد که چگونه واکنش NHS انگلیس توسط شرایط مزمن کمبود کارکنان ، کمبود بودجه و کیفیت داده ها و دسترسی ناپایدار شکل می گیرد.

پس از مصاحبه با 23 فرد و سازمان های بهداشتی ، این گزارش لیستی از 9 توصیه را که از داده ها گرفته شده است ، ارائه می دهد. این موارد عبارتند از: انتشار برنامه های بازگرداندن لیست انتظار ؛ بودجه دولت برای تخت های بیمارستانی بیشتر ؛ ساخت مراکز تشخیص جامعه و یک لیست ذخیره از متخصصان بهداشتی که می توانند در شرایط بحرانی به NHS فراخوانده شوند.

این توصیه ها همچنین نقش داده ها و فناوری را تشخیص داده و بیان داشتند كه “NHS انگلیس به فناوری مناسبی برای داشتن یك دید كلی از داده های اصلی عملیاتی مجهز نیست” در ابتدای همه گیری. با در نظر گرفتن پیشرفت جمع آوری داده های دیجیتال در سال گذشته ، این گزارش نیاز به بهبود محرمانه بودن و مسیرهای دیجیتالی صاف تر را تشخیص می دهد ، به عنوان مثال ، تصویب برنامه Scan4Safety برای همه اعتمادهای NHS ، که اجازه جمع آوری داده ها را می دهد ، توصیه می کند. به طور دقیق و ایمن از بارکد.

این فناوری همچنین می تواند برای پشتیبانی از سایر توصیه ها مانند نقشه های زنجیره تأمین شناسایی شرکت هایی که می توانند تولید را به تجهیزات تشخیصی تغییر دهند ، موجودی به روز دارایی های کلیدی مانند PPE و ونتیلاتورها و ماژول های آموزشی بحران مدار برای مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. حرفه ای ها

تصویر بزرگتر

این گزارش صریحاً به سایر مواردی که NHS در طی همه گیرى متحمل شده است ، نظیر فرسودگی شغلی نیروی کار و پایداری بخش رفاه ، متمرکز نیست ، زیرا نویسندگان معتقدند که این موضوعات شایسته تحقیق خود هستند.

در حال ضبط

در این گزارش آمده است: “فناوری نقش اساسی در بهبود و انعطاف پذیری آینده NHS دارد. از برنامه های بهداشتی دیجیتال می توان برای طیف وسیعی از مراقبت ها استفاده کرد ، از بهینه سازی استفاده از تجهیزات تشخیصی تا کمک به بیماران برای مدیریت وضعیت خود در خانه. با این حال ، استفاده واقعی از قدرت فناوری به داده های با کیفیت خوب بستگی دارد. NHS برای تصمیم گیری آگاهانه و مبتنی بر شواهد برای دستیابی و تجزیه و تحلیل داده های مناسب در زمان مناسب تلاش می کند. علاوه بر مشکلات کیفیت داده ها ، داده های مراقبت های بهداشتی اغلب می توانند در سیستم های ثبت شده دست و پا چلفتی و قدیمی ثبت شوند – به این معنی که نمی توانند از این سیستم ها استخراج شوند یا به درستی به اشتراک گذاشته شوند.

ادامه می دهد: “چندین بررسی و استراتژی آینده در زمینه داده های سلامت وجود دارد ، که DHSC اخیراً اعلام کرده است که استفاده از داده های بهداشتی برای تحقیق و تجزیه و تحلیل استفاده می شود. همچنین یک استراتژی داده های مراقبت های بهداشتی و اجتماعی وجود دارد که جهت استفاده از داده ها را در یک سیستم بهداشتی پس از همه گیری تعیین می کند. همه اینها گامهای اساسی در مسیر درست است. “


منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>