[ad_1]

در سال 2013 ، بیمارستان کودکان سینسیناتی می خواست یک مرکز Telehealth تاسیس کند. در آن زمان ، علاقه به بازدیدهای ویدئویی و سایر اشکال سلامت از راه دور افزایش یافت و سازمان ارائه دهنده خدمات از قبل چندین برنامه بالینی داشت.

مشکل

این سازمان به این نتیجه رسید که می خواهد چالش ملاقات بیماران و خانواده ها در آنجا را بهبود بخشد و دسترسی به مراقبت را بهبود بخشد ، و سلامت از راه دور ابزاری برای آن بود. علاوه بر این ، برای سازمان مهم بود که یک روش استراتژیک در توسعه برنامه های بالینی با استفاده از فن آوری سازگار داشته باشد ، نه اینکه سلامت بهداشت از راه دور را در هر زمینه بالینی متفاوت ایجاد کند.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

دکتر کن تگتمایر ، استاد دانشگاه گفت: “در این زمان ، ما قبلاً به عنوان شرکای فناوری با سیسکو درگیر بودیم و هنگامی که مرکز فیزیک را ایجاد کردیم ، توانستیم راه حل های سخت افزاری و نرم افزاری را ارتقا دهیم تا به متخصصان بالینی خود اجازه دسترسی به سراسر جهان را بدهیم.” در اطفال بالینی ، بخش پزشکی برای مراقبت های ویژه و مدیر پزشکی مرکز سلامت از راه دور در بیمارستان کودکان سین سیناتی.

وی ادامه داد: “با این حال ، مانند اکثر مراکز مهم دانشگاهی ، هر رشته دارای نیازها و نقاط قوت مختلف است.” “با گذشت زمان ، ما ارائه دهندگان فن آوری اضافی ، از جمله Microsoft Teams ، Vivify و Teladoc ، همراه با چندین شرکت دیگر اضافه کرده ایم. اگرچه همه ما راه حل بستر را برای تمام نیازهای سلامت از راه دور ترجیح می دهیم ، هر یک از این سیستم عامل ها در زمینه های خاص خاص دارای مزایایی هستند. “

وی افزود: در دسترس بودن ابزارهای متنوع همچنین به کارمندان امکان می دهد تا در مراقبت هایی که می توانند انعطاف پذیر باشند.

پیشنهاد

جنیفر راشمن ، مدیر ارشد مرکز سلامت از راه دور در بیمارستان کودکان سینسیناتی ، گفت که هر راه حل مزایای مختلفی را به همراه دارد.

وی توضیح داد: “به عنوان مثال ، محصولات سیسكو راه حل های سخت افزاری قدرتمندی هستند و در تسهیلات بستری ما به خوبی كار می كنند تا بتوانند مشاوره های تخصصی از راه دور را در یك بیمارستان ماهواره ای حومه و كنترل دوربین در انتهای كار انجام دهند.” “ما بیشتر از محصولات سیسکو ، از جمله Jabber Guest ، برای بازدیدهای ویدئویی و آدرس اصلی استفاده کردیم ، زیرا بازدیدهای خانگی کمی داشتیم.”

“ما می دانیم که سیستم عامل آنها از نظر فنی قوی است ، اما هر از گاهی می دانیم که متخصصان اطفال اغلب نیازهای منحصر به فردی خواهند داشت. در این حالت ، ارائه دهنده این موضوع را تشخیص داد و به ما گفت برای درک این چالش ها و حل آنها با هم کار کنیم.”

دکتر کن تگتمایر ، بیمارستان کودکان سین سیناتی

هنگامی که بیماری همه گیر آغاز شد ، بیمارستان کودکان سینسیناتی به یک راه حل مقیاس پذیر نیاز داشت که بتواند به سرعت ادغام شود.

راشمن گفت: “مایکروسافت تیمز قبلاً یک شریک همکاری بود که از نظر داخلی جدید بود و ابزاری عالی برای استفاده برای ویزیت بیماران بود.” “این امکان برای مکالمات چند وجهی را فراهم می کند و به ویژه برای ما آسان است که بتوانیم به بازدیدهای چندرشته ای بپردازیم و همچنین یک مترجم به بازدید اضافه کنیم. سهولت استفاده برای آدرس دهی به خدمات بسیار مهم است.”

از آنجا که کارکنان شروع به تماشای فراتر از بازدیدهای ویدئویی سنتی از نظارت از راه دور بیمار به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با بیماران بین ویزیت ها کردند ، آنها Vivify را به عنوان ارائه دهنده انتخاب معرفی کردند.

تگتمایر می گوید: “در آن زمان ، آنها بیشترین انعطاف پذیری را برای افزودن وسایل جانبی سفارشی بیشتر داشتند و این مهم بود زیرا دستگاه های کودکان محدود هستند.” “با رشد شرکت ها ، توانایی انعطاف پذیری یا تغییر آنها تحت تأثیر قرار می گیرد و این می تواند پرداختن به برخی از چالش های خاص کودکان را دشوار کند.”

سرانجام ، کارمندان Teladoc را برای خدمات مستقیم سلامت از طریق مصرف کننده درجه بندی کردند. با ارائه بسترهای نرم افزاری خود برای تأمین نیازهای اطفال ، این ارائه دهنده با فرصت مشورت به بیمارستان مراجعه كرد.

تگتمایر توضیح داد: “این مهم بود زیرا ما می دانیم كه سیستم عامل آنها از نظر فنی قوی است ، اما هر از گاهی می دانیم كه متخصصان اطفال اغلب نیازهای منحصر به فردی خواهند داشت.” “در این مورد ، ارائه دهنده این موضوع را تشخیص داد و به ما گفت برای درک این چالش ها و حل آنها با هم کار کنیم.”

از طریق همه اینها ، بیمارستان یک بستر قوی برای بازدیدهای ویدئویی و همچنین نظارت از راه دور بر بیماران و فرصت های کاربران مستقیم ایجاد کرده بود. توانایی معاینه از راه دور بیماران پیچیده هنوز یک چالش بود.

علاوه بر این ، راه حل های مقیاس منزل ، از آنجا که بیشتر مراقبت ها چند رشته ای است ، کارکنان اغلب ویزیت های ترکیبی دارند که ارائه دهندگان شخصی و ارائه دهندگان از راه دور دارند. این گردش کار ترکیبی نیز به عنوان یک چالش باقی مانده است.

بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

این پلتفرم به طور مستقیم به کاربر اجازه می داد تا بیمارستان کودکان سین سیناتی با مشکلی که در دسترسی به سلامت از راه دور مشاهده کرده است مقابله کند – توانایی بیمار برای شروع درخواست ویزیت از راه دور برای یک بیماری یا آسیب جزئی.

راشمن گفت: “با اجرای پلت فرم Teladoc ما ، CincyKids Health Connect APRN را در داروهای اورژانس فعال كرده است تا خدمات مستقیمی را به مصرف كنندگان ارائه دهد.” “در حال حاضر ، این با EHR یا سیستم عامل های دیگر ما یکپارچه نیست و این به این دلیل کار می کند که کاربران یک گروه جدا هستند.”

در مقابل ، هنگامی که این سازمان پلت فرم بازدید از فیلم خود را برای همه متخصصان راه اندازی کرد ، متوجه شد که تعداد و تنوع کاربران آن را به سمت ادغام بیشتر سوق می دهد.

“روند بازدید ویدیویی MS Teams در تجربه EHR ما برای ارائه دهندگان ادغام شده است. آنها می توانند یک بازدید ویدئویی را از یک نمودار بیمار آغاز کنند ، به محافل موجود در صفحه اصلی EHR بپیوندند یا حتی مشاوره از راه دور بیمارستانی یا ED را انجام دهند. “

جنیفر راشمن ، بیمارستان کودکان سین سیناتی

راشمن گفت: “روند بازدید ویدیویی MS Teams در تجربه ما برای ارائه دهندگان EHR ادغام شده است.” “آنها می توانند از یک نمودار بیمار بازدید ویدئویی را شروع کنند ، به محافل موجود در صفحه اصلی EHR بپیوندند ، یا حتی مشاوره از راه دور بیمارستانی یا ED را انجام دهند. به دلیل تعداد زیاد ارائه دهندگان – بیش از 1000 نفر – و تنوع نقش (MA ، RN ، MD ، متخصص تغذیه ، درمانگر و غیره) ، ما می دانستیم که به ادغام احتیاج داریم و روش بازدیدهای ویدئویی را در سازمان ساده کردیم. این منجر به تصمیم گیری در مورد ادغام ما شد. “

سرانجام ، وقتی بیمارستان قابلیت معاینه از راه دور را اضافه می کند ، این را مستقیماً به کاربر در سیستم عامل خود ادغام می کند.

تگتمایر توضیح داد: “منطق این بود که این موارد به احتمال زیاد ویزیت هایی هستند که توسط بیماران و خانواده ها مدیریت می شوند. “علاوه بر این ، این سیستم عامل برای پشتیبانی بهتر از گردش کار مراقبت های اولیه طراحی شده است و این منطقه از مراقبت های پیچیده ای بود که ما در آنجا این مرکز آزمایش از راه دور را راه اندازی کردیم. در نهایت ، ما امیدواریم که بتوانیم با دستگاه های تست از راه دور در EHR خود نیز ادغام شویم. “

با این حال ، ممکن است منابع متناقضی برای ادغام در EHR وجود داشته باشد ، و این نیاز به استفاده از دو سیستم عامل – آزمون از راه دور و پلت فرم ویدئویی TytoCare – دارد و بیمارستان در تلاش است معرفی هر سیستم عامل ویدیویی جدید را محدود کند.

نتایج

یک معیار ، کل حجم ویزیت ها و جغرافیای بیماران درگیر است. همانطور که در اکثر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در طی همه گیر شدن بیماری اتفاق افتاد ، بیمارستان کودکان سینسیناتی بازدیدهای ویدئویی خود را مشاهده کرد که به سرعت رشد می کنند – از حدود 200 در ماه به بیش از 20،000 در ماه – و حتی بیشتر در طول محاصره.

راشمن گفت: “ما تقریباً 20٪ از کل ویزیت های سرپایی را پشتیبانی می کنیم و هنوز هم به عنوان یک بازدید ویدیویی انجام می شود.” “تجربه ما از بیماران و خانواده ها نشان می دهد که 84.7٪ از خانواده ها این خدمات را در مقیاس 10 درجه ای 9 یا بالاتر رتبه بندی می کنند. بسیاری اظهار نظر می کنند که دور سلامتی در این بیماری همه گیر نقطه مهمی برای آنها بود.”

فقط این ارقام دلگرم کننده است ، زیرا بیمارستان در حال بررسی دسترسی به خدمات است. همچنین می تواند این داده ها را به طور دقیق مطالعه کرده و جمعیت هایی را که ممکن است به آنها خدمت نکند ، شناسایی کند.

راشمن گفت: “نمونه ای از این موارد بیمارانی هستند كه به زبان اسپانیایی به عنوان زبان اصلی خود صحبت می كنند.” “اگرچه خدمات مترجم در دسترس است ، ما هنوز کاری برای انجام دسترسی مورد نیاز این جمعیت از بازدیدهای ویدئویی داریم.

“سرانجام ، هنگامی که اقدامات نتیجه را بررسی می کنیم ، تأثیر آن را در استفاده مشاهده می کنیم. در برنامه نظارت از راه دور بیمار ، شاهد کاهش بستری مجدد 50٪ در بیماران NICU هستیم که برای نظارت از راه دور بیمار به خانه فرستاده می شوند.”

استفاده از صندوق های جایزه FCC

در اواسط سال 2020 ، برنامه بودجه بهداشتی FCC 719،098 دلار به بیمارستان کودکان سینسیناتی اختصاص داد تا خدمات بهداشتی از راه دور را به بیماران با بالاترین خطر کودکان با نیازهای بهداشتی پیچیده ، از جمله تراکئوستومی و وابستگی به ونتیلاتور و وابستگی گاستروستومی ارائه دهد. -19 با نگه داشتن آنها در خارج از بیمارستان و ایمن بودن در خانه. این پیش آگهی سلامتی آنها را بهبود می بخشد و منابع مراقبت از کودکان مبتلا به COVID-19 را آزاد می کند.

راشمن گفت: “بودجه FCC ابتدا برای بدست آوردن دستگاه های سنجش از دور از طریق TytoCare استفاده می شود.” “این می تواند با پلت فرم CincyKids یکپارچه شود و ما تلاش می کنیم تا با جمعیت های مختلف برای تأمین مراقبت از بیماران در خانه کار کنیم.

“بیماران وابسته به فناوری ما با چندین بیماری مزمن پزشکی توسط تیم مراقبت پیچیده ما کنترل می شوند. این تیم می خواستند ویزیت های ویدئویی دریافت کنند ، اما به دلیل ماهیت شکننده جمعیت بیماران ، آنها تمایل به انجام این کار نداشتند بدون اینکه بتوانند هیچ معاینه از راه دور را ارائه دهند. “

وی افزود: همچنین جمعیتی از بیمارانی است که بیشترین بار مراجعه به کلینیک را دارند ، به دلیل وجود همه تجهیزات.

وی یادآوری می کند: “ما قبل از همه گیری ، یک تظاهرات برگزار کردیم و درباره دستگاه های TytoCare بحث کردیم.” “هنگامی که بیماری همه گیر از راه رسید ، توانایی ما در مراقبت از این جمعیت به یک نیاز مهم تبدیل شد. TytoCare و ادغام آن در یکی از سیستم عامل های ویدیویی ما ، CincyKids Health Connect ، به ما امکان می دهد شروع به انجام این کار کنیم.”

سرانجام ، بسیاری از کلینیک های سازمان شامل رشته های بسیاری در ارائه دهندگان و از طریق بیماری همه گیر هستند و در آینده نیاز به ارائه این نوع مراقبت ها را با رعایت فاصله اجتماعی می بینند.

وی گفت: “ما می خواهیم به بیماران و ارائه دهندگان انعطاف پذیری اجازه دهیم یک ساعت را برای سلامت از راه دور بر اساس بیماری یا زمان تنظیم کنند.” “با تشکر از بودجه FCC ، کودکان سینسیناتی همچنین موفق به خرید تعدادی استند قرص شد که اکنون در تمام کلینیک های سرپایی و بخشهای بستری موجود است.

“به دلیل در دسترس بودن این دستگاه ها ، تیم توسعه برنامه ما توانسته است برخی از گردش های کلیدی را ایجاد کند که اکنون امکان اتصال آسان به هرگونه مراجعه سرپایی یا بستری را فراهم می کند ، تا زمانی که یکی از کارت های تبلت در دسترس باشد.”

وی افزود: بیش از 100 بار در روز ، ارائه دهندگان از راه دور کودکان سین سیناتی در محافل ثابت قرار می گیرند. هر هفته صدها قرار ملاقات سرپایی شامل ترکیبی از مراقبت های شخصی و مبتنی بر ویدئو در این کلینیک های ترکیبی است. وی نتیجه گیری کرد که این روش نحوه مراقبت سازمان از بیماران و خانواده های آنها را در آینده تغییر داد.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir