چگونه می توان درس های بهداشت دیجیتال را که از COVID-19 آموخته ایم به آینده منتقل کرد



هنگامی که همه گیری COVID-19 در بهار کشور را فرا گرفت ، بسیاری از سیستم ها مجبور به تغییر شدید شدند – گاهی اوقات با توجه بسیار ناچیز.

در زمانهای معمول ، دیوید سیلوان ، رئیس بیمارستانهای دانشگاه ونتورس ، گفت: “همه می دانند که معرفی فن آوری جدید در سیستم ارائه دهنده با مهربانی” کارگر “است.

سیلوان روز چهارشنبه در اجلاس HIMSS Machine Learning & AI for Healthcare Digital Summit گفت: “این یک فرآیند یخبندان است.”

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

اما وقتی با بحران ویروس کرونا جدید روبرو شد – و با کمک تیم های حقوقی ، انطباق و فناوری اطلاعات – سیلوان گفت که سازمان او “به معنای واقعی کلمه طی چند روز” قادر است با فرایندهای جدید و تکراری روبرو شود.

سیلوانوس ، به همراه میزبان مشترک ماریام گلامی ، مدیر ارشد محصولات نوآوری دیجیتال در پراویدنس در سنت جوزف ، توضیح داد که چگونه همه گیر شدن به برنامه های ابتکاری فن آوری و کارکنان برای تأمین منابع و مراقبت از نیازمندان نیاز دارد. .

سیلوان گفت: “بلافاصله از سیستم عامل هایی مانند ما برای توزیع مجدد آنچه ما انجام می دادیم ، خواسته شد.” بازار بازار ما متمرکز بر این است که چگونه می توانیم از رای دهندگان داخلی و شرکای داخلی خود حمایت کنیم.

سیلوان افزود: “ما واقعاً تمرکز جداگانه ای بر روی چگونگی استفاده از ابزارها و منابع خود برای تسهیل ، به ویژه نظیر نظارت از راه دور و اتصال تلفنی دیجیتال داریم.”

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم [to] راه حل های جدید فن آوری را بیاورید … برای مدتی ، “غلامی گفت.” همه گیری این واقعیت را تغییر داد که اکنون همه رشته های مختلف باید دور هم جمع شوند و اطمینان حاصل کنند که ما این را در مقیاس وسیع اعمال خواهیم کرد. “

وی ادامه داد: “شاید یکی از تأثیرات مثبت همه گیری ، این باشد که مصرف کنندگان مایل به پذیرش این فناوری ها هستند زیرا از آنها در صنایع دیگر استفاده می کنند.”

گولامی گفت ، با نگاه به جلو – حتی پس از فروپاشی خطر همه گیری بیماری – ، به عنوان فن آوران ، فرصت بسیار خوبی برای اطمینان از ادامه حرکت داریم.

غلامی به طور خاص ، راحتی و پتانسیل دسترسی از راه دور بهداشت را برای مصرف کنندگان و تأمین کنندگان خارج از COVID-19 جذاب ارزیابی کرد.

“هر زمان که دلیل قانع کننده ای برای حرکت مصرف کنندگان در یک جهت خاص وجود داشته باشد ، این به ما بستگی دارد که از این فرصت استفاده کرده و نوعی تجربه مصرف کننده را ارائه دهیم که آنها به سادگی نمی خواهند آن را پس بگیرند.”

گلمی گفت: “س Theال این است: چگونه مصرف كنندگان را به سمت روش مراقبت صحیح سوق می دهیم؟ چگونه ظرفیت و عرضه را مدیریت می كنیم؟ اینها برخی از مواردی است كه ما روی آنها كار می كنیم.”

سیلوان گفت: “بعضی اوقات شما باید از قانون پیروی کنید ، پول را دنبال کنید.” “چگونه با بازگشت به سیستم به سیستم فکر کنیم که در مورد دستگاه تأثیرگذار در ارائه خدمات بهداشتی چگونه فکر کنیم؟”

وی افزود: “تا چه حدی می توانیم این انتقال از حجم به ارزش را از طریق قابلیت های فن آوری درک کنیم ، تفاوت هایی را که قابل دوام هستند متمایز می کند.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>