چگونه تجربه بیمار را ایجاد کنیم که همه ما می خواهیم و به آن نیاز داریم



راه دسترسی بیماران – یا باید و خواستن برای دسترسی – مراقبت برای همیشه تغییر می کند. Accenture اخیراً 2700 بیمار را مورد بررسی قرار داد و دریافت كه 60٪ اظهار داشتند كه می خواهند به ملاقات با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و مدیریت شرایط آنها با استفاده از فناوری پیاده سازی شده در نتیجه COVID-19 ادامه دهند. پزشکان نیز براساس یافته های منتشر شده در هواپیما هستند دستگاه گوارش. بر اساس این گزارش ، 88٪ از پزشکان در جلسات عمل بزرگ ویزیت های ویدئویی را به اندازه جلسات حضوری بهتر / به خوبی انجام می دهند. جلسات تلفنی 41٪ در مقایسه با جلسات حضوری بود.

این تحول در ترجیحات بیمار نیاز به رویکرد جدیدی به تجربه بیمار دارد. اگرچه همه گیری سرعت استفاده از ابزارهای دیجیتالی را تسریع کرده است ، اما ارزیابی مجدد آنها برای موفقیت درازمدت مهم است. آ sیک نظرسنجی از متخصصان سیستم های بهداشتی انجام شده توسط مرکز پزشکی مرتبط و HIMSS نشان داد که کمتر از 1 از 3 پاسخ دهنده معتقدند که سازمان آنها بهترین تجربه دیجیتال را در کلاس برای بیماران فراهم می کند.

یکپارچه سازی ابزارها و راه حل های دیجیتال بر روی یک بستر منسجم کلید ایجاد یک تجربه بیمارگونه کل نگر است. این سیستم عامل می تواند با سهولت بیشتری این نیازهای جدید بیمار را برطرف کند و در عین حال به کاهش هزینه های مراقبت کمک کند. در اینجا نحوه سیستم های بهداشتی می توانند یک تجربه دیجیتالی ایجاد کنند که در واقع برای بیمار مفید است.

بیمارستان آجری به جایی نمی رود ، اما به چهره دیجیتالی نیاز دارد. بیماران وارد می شوند ، از متخصصان بهداشت بازدید می کنند و احساس بهتری به خانه می روند. مراقبت هایی که بیماران را به مکان شادشان سوق می داد همچنان یک معما باقی مانده است ، اما بیماران دو بار فکر نمی کنند.

شرکت ها و خدماتی که مردم دوست دارند از آنها استفاده کنند ابتدا دیجیتال هستند. به عنوان مثال ، آمازون محصولاتی را که دوست دارید توصیه می کند و سپس نحوه و زمان ورود آن را به شما می گوید. وقتی Google نتایج جستجو را نشان نمی دهد ، به شما یادآوری می کند که به این ایمیل قدیمی پاسخ دهید. Netflix نه تنها برنامه های زیادی ارائه می دهد ، بلکه براساس آنچه تماشا کرده اید توصیه های شخصی سازی شده ای را ارائه می دهد. Lyft به شما اطلاع می دهد که هزینه سفر شما چقدر است ، چه کسی شما را می برد و چه مدت طول می کشد تا به مقصد برسید.

مانند این برنامه ها و سیستم عامل ها ، بیمارستان ها باید از طریق اولین لنز دیجیتال در مورد ابزارها و فرایندهای خود تجدید نظر کنند. به این ترتیب ، سفرهای بصری ساخته می شود که بیماران را قادر می سازد تا مراقبت های خود را بهتر درک و مدیریت کنند. فناوری مناسب می تواند دستیابی به بیماران و پیروی از یک برنامه مراقبت را چیزی متناسب با زندگی بیماران قرار دهد. به عنوان مثال Hinge Health را در نظر بگیرید: آنها در مورد معنای مراقبت های بهداشتی در دنیای دیجیتال تجدید نظر می کنند. آنها اولین کلینیک دیجیتالی درد مفاصل و کمر نامیده شدند. مدل مراقبت از آنها شامل همه مواردی است که به طور معمول در یک کلینیک مشاهده می کنید: جلسات خصوصی فیزیوتراپی ، آموزش بهداشت شخصی و بازخورد فناوری سنسور در زمان واقعی. تفاوت در این است که بیماران از راحتی خانه خود به این خدمات دسترسی دارند. پلت فرم Hinge Health از بیماران پشتیبانی می کند در حالی که آنها را قادر می سازد از خود مراقبت کنند. این مدل نشان می دهد که وقتی احساس آگاهی و تشویق می کنند ، چگونه می توان دستیابی و تعامل بیمار را بهبود بخشید.

بسیاری از سیستم های بهداشتی در هنگام لزوم هنگام ابتلا به بیماری همه گیر هجوم آوردند. اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که سیستم های بهداشتی برنامه های مراقبت مجازی خود را دوباره ارزیابی کرده و اکوسیستم های خود را برای موفقیت درازمدت بسازند.

اول ، برای بیماران بسیار مهم است که بتوانند به صورت دیجیتالی بررسی کنند که در خانه هستند یا به کلینیک می روند. دوم ، آنها نیاز به دسترسی به فناوری مراقبت مجازی دارند که تحت بار افزایش فرزندخواندگی به خطر نیفتد. سوم ، بیماران نیاز به مراقبت مجازی دارند حداقل به همان اندازه مراقبت هایی که در بیمارستان انجام می دهند موثر است. مراقبت های مجازی تنها زمانی کار می کند که جز critical مهمی در بازی های فناوری سیستم مراقبت های بهداشتی باشد.

سیستم های بهداشتی برای پاسخگویی به زندگی پرمشغله و عادات ارتباطی ، باید مراقبت های مراقبت را دوباره طراحی کنند. بیمارستان ها و کلینیک ها می توانند با فناوری ، یکپارچه سازی و داده های مناسب ، روش زمان بندی قرار ملاقات ها ، بررسی بیمه بیمار و پاسخگویی به س questionsالات را ساده کنند. و پرداخت قبض باید به سادگی استراق سمع گوشی هوشمند باشد.

راحت بودن دیگر مالکیت راحتی ندارد. بیماران آن را از هر مشاغلی که با آنها تعامل دارند ، طلب می کنند. شرکتهایی که این کار را به درستی انجام می دهند ، درک می کنند که راحتی کار بیانگر تعهد به مشتری ، کاربر نهایی یا بیمار است. تجدیدنظر در مورد مشارکت بیمار برای تقلید از سهولت خرید در آمازون ، شخصی سازی Netflix یا شفافیت Lyft می تواند تجربه درخواستی را که از خدمات بخش خصوصی عادت کرده اند به بیماران ارائه دهد.

در زمانی که ترجیحات بیمار در حال تغییر است و مراقبت های بهداشتی به عنوان یک صنعت در حال لرزش است ، تردیدی وجود ندارد که آیا می توان آن را سازگار کرد فناوری می تواند هزینه های موروثی را کاهش داده و از رویگردانی بیماران طولانی مدت از ارائه دهندگان جدید جلوگیری کند. تنها س leftالی که باقی مانده این است که آیا سازمان بهداشت و درمان شما شاهد ترک بیماران خواهد بود یا با آغوش باز از متروکهان استقبال می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود Salesforce در زمینه تعهد مراقبت های بهداشتی دیجیتال ، به اینجا مراجعه کنید https://www.salesforce.com/resources/healthcare-life-science/personalized-healthcare-service/

درباره نویسنده: Geeta Nayyar ، PhD ، مدیر ارشد پزشکی ، Salesforce


منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>