پزشکی از راه دور پرداخت های عدم ورود و لغو خدمات بهداشتی رفتاری شمال را کاهش می دهد


قبل از همه گیری COVID-19 در اوایل سال 2020 ، خدمات بهداشتی رفتاری شمال در پلاتسبورگ ، نیویورک ، اغلب به دلیل محدودیت های نظارتی و کارکنان که یک عمل دشوار است ، از سلامت دور استفاده نمی کند.

در طول بیماری همه گیر ، ایالت نیویورک در ارائه مقررات اصلاح شده بهداشت از راه دور بسیار پرخاشگر شد ، بنابراین به سازمان های بهداشتی مانند BHSN اجازه داد تا به یک محیط مجازی برای مراقبت از سلامتی و ایمنی کارکنان و بیمارانی که خدمت می کنند ، وارد شوند.

بزرگنمایی ، اسکایپ و تیم ها

شلبی لاراک ، شریک تجاری اجرایی BHSN گفت: “کارکنان برنامه ما از طریق چندین ارتباط صوتی یا تصویری با مشتریان در ارتباط هستند.” “اگرچه ما به طور عمده از زوم برای قرارهای پزشکی از راه دور استفاده می کنیم ، اما ما اغلب از روشهای مختلف دیگری از جمله Skype ، Teams و تلفن نیز استفاده می کنیم.”

سازمان مراقبت های بهداشتی از Zoom ، Skype و Teams به همراه پرونده الکترونیکی سلامت MyAvatar خود از Netsmart استفاده می کند.

فناوری Telehealth توسط بیش از 50 ارائه دهنده BHSN و بیش از 3000 مشتری که از مشاوره های بالینی ، مدیریت دارو ، قرار ملاقات های بالینی و موارد دیگر استفاده می کنند ، استفاده می شود.

وی افزود: در حالی که telehealth به پیشرفت و مقبولیت بیشتری می رسد ، BHSN به توسعه قابلیت های مراقبت مجازی خود با تمرکز بر گسترش عمق و گستردگی توانایی های سیستم عامل ادامه خواهد داد.

انقلابی در مراقبت های بهداشتی

وی ادامه داد: “اجرای سیستم عامل های telehealth به سازمان ما این امکان را داده است تا با خیال راحت از کسانی که از راه دور به آنها خدمت می کنیم مراقبت کند و در نتیجه انقلابی در نحوه مراقبت از جامعه ما ایجاد کند.” “از طریق telehealth ، ارائه دهندگان خدمات مراقبت قادر به کار در خارج از ساعت کاری سنتی برای تأمین نیازهای مشتریان خود هستند و همچنین می توانند از کسانی که تعامل اجتماعی کمتری دارند و یا به دلیل COVID تعامل اجتماعی ندارند ، پشتیبانی کنند.”

به طور کلی ، از طریق استفاده از پزشکی از راه دور ، BHSN شاهد افزایش تعداد خدمات ارائه شده و کاهش غیبت و نرخ انکار بوده است. علاوه بر این ، مشارکت مشتری از طریق سیستم عامل های مجازی افزایش یافته است.

“استقرار سیستم عامل های telehealth به سازمان ما این امکان را داده است تا با خیال راحت از کسانی که از راه دور به آنها خدمت می کنیم مراقبت کند و در نتیجه انقلابی در نحوه مراقبت از جامعه ما ایجاد کند.”

شلبی لاراک ، خدمات بهداشتی رفتاری شمال

در اواسط سال 2020 ، برنامه تامین مالی telehealth FCC 39181 دلار BHSN برای دستگاه های متصل ، مانیتورها و مجوزهای نرم افزاری اختصاص داد تا درمان ، مدیریت دارو ، نظارت بر بهداشت و توانبخشی از طریق کنترل از راه دور بیمار و از راه دور برای بیماران فراهم کند. خطر COVID-19.

لاروک توضیح داد: “بودجه های برنده جایزه FCC برای تأمین اعتبار سیستم عامل های telehealth ما از طریق تجهیزات به روز ، تجهیزات اضافی برای گسترش حضور ما ، تداوم تجارت و تسهیل دسترسی مشتری استفاده شده است.”

بالا بردن سلامتی از راه دور به سطح بعدی

“در آینده ، این وجوه به ما کمک می کند تا حضور دور بهداشت خود را به سطح بالاتری برسانیم و اطمینان حاصل کنیم که همه مشتریانی که مایل به دریافت خدمات دور بهداشت هستند. قبل از دریافت این وجوه ، بسیاری از کارکنان بالینی ما تجهیزات مناسب را ندارند. یا آموزش ارائه خدمات بهداشت از راه دور و آنها از قبل به هر دو مجهز شده اند. “

وی افزود ، علاوه بر مدرن سازی فن آوری و تجهیزات ، تفکر BHSN به عنوان یک ارائه دهنده بهداشت رفتاری در حال تغییر و نزدیک شدن به مدل مراقبت از آن است که قبلاً انجام نشده است.

وی در پایان گفت: “ما به آینده سلامت از راه دور و توسعه بیشتر خود با فناوری خوشبین هستیم.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>