پدهای رایانه ای مرتبط با کوه سینا بیماران را در طول COVID-19 در خانه نگه می دارند


بیمارستان Mount Sinai در نیویورک در سال 2020 یک چالش جدی دارد: برقراری ارتباط با بیمارانی که COVID-19 در طول همه گیری ندارند.

مشکل

در آغاز ، در جریان جزر و مد اول ، مردم خیلی ترسیده بودند که خانه خود را ترک کنند – چه رسد به اینکه به بیمارستان بیایند – و درمانگاههای کوه سینا تقریباً در یک شب خالی شدند. اما مطمئناً بیماران همچنان به مراقبت های بهداشتی نیاز دارند که نیاز به مراجعه به پزشک دارند.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

دکتر ایل شمش ، استاد دانشگاه اطفال و روانپزشکی و رئیس بخش بهداشت رفتاری و رشدی در بخش اطفال در بیمارستان کودکان کراویس در دانشکده پزشکی ایکان در کوه سینا.

اما تلاش های سازمان بهداشت توسط بیمار به چالش کشیده شده است. برخی از بیماران دستگاهی برای اتصال به کوه سینا نداشتند ، نحوه استفاده از سیستم عامل های مختلف اتصال را نمی دانستند ، اتصال WiFi نداشتند یا “تخصیص دقیقه” برای باند پهن داشتند.

شمش گفت: “متأسفانه بیمارانی که تماس با ما مشکل داشتند همچنین آسیب پذیرترین بیماران بودند.” “بنابراین به دلیل موانع بیمار که به طور سنتی در دسترس ارائه دهندگان خدمات بهداشتی نیست ، بهترین تلاش های ما تا حدودی کم شده است.”

پیشنهاد

Mount Sinai تصمیم گرفت برای حل مشکلات خود فناوری را از شرکت ارائه دهنده PadInMotion انتخاب کند.

شمش گفت: “ما با تهیه كننده برای تهیه دستگاه های اتصال ، یك پد برای بیمارانی كه نیاز به این دستگاه ها را داشتند ، مشاركت كردیم.” “دستگاهها با توجه به مشخصات گروههای مختلف تامین کننده ما سفارشی می شوند. این برنامه ها از قبل با برنامه های telehealth و همچنین پیوند به مطالب آموزشی که مخصوص گروه بیمار است – به عنوان مثال ، برنامه پیوند ما ، بارگیری می شوند. “

کوه سینا سهمیه باند پهن دارد. او دستگاه های PadInMotion را انتخاب کرد زیرا برای سیستم مراقبت های بهداشتی آشنا هستند زیرا در گذشته با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته اند.

شمش توضیح داد: “تامین کننده یک خط پشتیبانی ویژه ایجاد کرده است.” “راه اندازی دستگاه ساده و کاملاً واضح است و رابط ها چند زبانه هستند. من یک جلسه هفتگی با فروشنده و راهنمای IT ما برای بررسی مشخصات جدید ، بررسی داده های استفاده و ارزیابی نیاز به تغییرات بیشتر دستگاه دارم – دائما سعی می کنم با استفاده از بازخورد استفاده از این دستگاه ها را آسان تر کنم. با بیماران و ارائه دهنده خدمات “

“من یک جلسه هفتگی با فروشنده و راهنمای IT ما برای بررسی مشخصات جدید ، بررسی داده های استفاده و ارزیابی نیاز به تغییرات بیشتر دستگاه دارم – دائما سعی می کنم با استفاده از بازخورد استفاده از این دستگاه ها را آسان تر کنم. رابط با بیماران و ارائه دهنده خدمات. “

دکتر ایل شمش ، دانشکده پزشکی Icahn در کوه سینا

این برنامه نمونه ای از مراقبت از بیمار محور است ، زیرا کوه سینا آن را با توجه به نیازهای بیماران خاص با استفاده از مشخصات ارائه دهنده سفارشی می کند ، و سپس به تغییر و شخصی سازی سرویس / دستگاه بر اساس بازخورد بیمار ادامه می دهد استفاده کنید.

شمش گفت: “این تلاش ها منجر به ایجاد برنامه ای منحصر به فرد شده است که موانع مربوطه را برطرف می کند.” “کمبود دستگاه؟ ما دستگاه ها را تهیه می کنیم. عدم درک فن آوری؟ ما برنامه ها را از قبل بارگیری می کنیم. استفاده از دستگاه بسیار آسان است. یک خط کمک ویژه وجود دارد. این نرم افزار چند زبانه است. ما تجربه قبلی با آن را داریم. عدم اتصال؟ ما هزینه باند پهن اضافه می کنیم. “

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

Mount Sinai یک گروه کاری ایجاد کرده است که وظیفه شناسایی گروه های فروشنده ، شخصی سازی دستگاه ها و استقرار آنها را با توجه به مشخصات فروشنده بر عهده دارد. برخی از دستگاه ها مستقیماً برای بیماران ارسال می شوند و برخی دیگر به درمانگاه داده می شوند. گروه کاری دستگاه ها را برای استفاده کنترل می کند ، اما به سوابق پزشکی بیماران و یا ویژگی های منحصر به فرد بیمار یا الگوهای استفاده دسترسی ندارد.

“در این زمان ، ما اجازه ادغام با سیستم های دیگر را نداریم. این موضوع عمدتا با HIPAA مطابقت دارد ، اما بیماران در صورت تمایل می توانند از طریق یک برنامه داخلی به اطلاعات بهداشتی خود دسترسی پیدا کنند. ” “دستگاه ها شامل برنامه هایی هستند که می توانند خدمات بهداشتی مانند آزمایشگاه و نسخه را بهم متصل کنند.”

به عنوان مثال ، یکی از این برنامه ها “کلینیک در زمان واقعی” است که ادغام با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی را فراهم می کند. با این حال ، میزان دسترسی و استفاده از خدمات خارج از جلسات telehealth با ارائه دهندگان در این مرحله مشخص نیست و برای دستیابی به اهداف برنامه چنین دسترسی لازم نیست.

نتایج

شمش گفت: “من فقط می توانم بسیاری از نتایج اولیه آزمایشی را به اشتراک بگذارم ، که فقط در 21 دستگاه اول فقط در مدت دو ماه وارد برنامه می شوند.” “این نتایج ممکن است همان نتایج نهایی برنامه نباشد. برای این گروه آزمایشی اولیه ، ما حتی یک تماس تلفنی برای پشتیبانی فنی نداشتیم و با این وجود همه دستگاه ها مورد استفاده قرار گرفتند ، به این معنی که دستگاه ها ، همانطور که در نظر گرفته شده بودند ، پاک و آسان برای استفاده بودند. “

برای این 21 دستگاه ، کوه سینا طی دو ماه 571 تعامل را ثبت کرده است که 239 مورد از آنها با کاربردهای منحصر به فرد از راه دور بهداشت است. (دیگران تعاملات کمتری داشتند ، مانند پیوند دادن به مطالب آموزشی که ممکن است در ارتباط با سلامت از راه دور باشند.) این سازمان اجازه دسترسی بدون محدودیت به اینترنت را نمی دهد – بنابراین همه تعاملات به نوعی با سلامتی در ارتباط هستند.

شمش گفت: “ما هنوز نتایج نهایی را برای استفاده و رضایت نمی دانیم.” “آنها با پایان برنامه گزارش می شوند. با این حال ، ارزیابی ما از نتایج اولیه ای که داریم این است که ، تا آنجا که می دانیم در این مرحله ، برنامه فوق العاده موفقیت آمیز بوده است و با موفقیت از موانعی که برای مواجهه با آن طراحی شده است عبور می کند. “

سپس ، شمش خاطر نشان کرد ، برخی از پارامترهایی که کوه سینا ردیابی می کند:

  1. قابلیت استفاده: تعداد کلیک های منحصر به فرد طبقه بندی شده توسط بهداشت اولیه و “دیگران” (مانند مطالب آموزشی).
  2. رضایت بیمار: میزان رضایت از این دستگاه / سرویس که توسط پرسشنامه ای که در دستگاه قرار دارد اندازه گیری می شود.
  3. رضایت تأمین کننده: همچنین یک پرسشنامه در پایان برنامه معرفی می شود.
  4. تأثیر بر نتایج بهداشتی: کوه سینا قصد دارد از تأمین کنندگان بخواهد تا به آنها کمک کنند تا ایده واقعی تأثیر را داشته باشند.

استفاده از صندوق های جایزه FCC

در اوایل سال جاری ، بیمارستان Mount Sinai 312،500 دلار برای ارائه دستگاه ها و خدمات مراقبت از راه دور و تسکین دهنده به بیماران در سیستم سالمندان و تسکین دهنده که در معرض خطر بالای COVID-19 در پنج منطقه از شهر نیویورک هستند ، دریافت کرد.

“امیدواریم که این برنامه به ما این امکان را بدهد که بتوانیم با بیماران خود ارتباط برقرار کنیم و حتی برای بیماران مراقبت شدید – کسانی که بیشترین نیاز ما را دارند اما نمی توانند سطح مراقبت را از آنها دریافت کنند یا نمی توانند دریافت کنند. آنها به آن احتیاج دارند زیرا می ترسند بیایند و ما را ببینند. ” “ما همچنین امیدواریم که از طریق این فرآیند بهترین راههای ارتباط با آسیب پذیرترین بیماران خود و شناسایی موانع باقی مانده را بیاموزیم.”

درگیری بیمار موضوعی است که مورد توجه ویژه شمش به عنوان پزشک و محقق است ، و وی امیدوار است که از طریق این برنامه کارکنان نه تنها بتوانند مراقبت های اساسی را انجام دهند بلکه همچنان از بیماران یاد بگیرند که چگونه نیازهای آنها را به بهترین شکل ممکن تأمین می کند.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>