در این خودرو ها با پیچیدگی بیشتر مجهز به آپشن کروز کنترل هستند اما عملکرد مکانیزم دریچه گاز آن ها مستقیما به پدال متصل است و این اتصال الکترونیکی نیست بلکه مکانیکی و از نوع اهرم بندی و یا سیمی می باشد . سنسور موقعیت دریچه گاز حسگری است که روی دریچه گاز و نزدیک استپر بسته می شود . این سنسور موقعیت لحظه ای دریچه گاز را به منظور تشخیص وضعیت های دور آرام ، شتاب گیری ، کاهش سرعت خودرو می شود . برای خروج گازها نیاز به لوله های جداگانه نمی باشد. در ساخت هدرز دقت و ظرافت بسیار بیشتری به کار برده شده و خم کتری لوله ها و نقطه های اتصال آن مهندسی سازی شده بوده و به گونه ایست که هوای خروجی موتور را بهتر تخلیه نموده و سیلندر خودرو خالی تر از دود شده و در عمل به جای آن هوای بیشتری را در هر مرحله مکش و سیلندر موتور خودرو از اکسیژن بیشتری پر شده و احتراق خودرو کاملتر و قدرتمند تر بوده و شتاب خودرو بالا میرود.

هدرز دنا پلاس توربو
هرچه ایجاد اشتعال در موتور دقیق تر و سریع تر انجام شود شتاب خودرو بالاتر می رود. نسخه Z/28 ضعیف تر از سال های قبل شده بود اما فروشش از 2,575 نسخه به 11,574 نسخه افزایش یافت. در موتور های پیشرفته همچون موتور های هیبریدی با سیستم پاشش سئخت مستقیم و کنترل سرعت کروز استفاده از دریچه برقی کاملا ضروری است . چراکه زاویه ، انحنا و محل پیچها کاملا با بلوک موتور هماهنگ است و نیاز تلاش مضاعفی ندارد.البته که توصیه اکید میشود ، نصب هدرز خود را به مراکز تیونینگ مجرب و استاندارد بسپارید. متخصصان برای ساخت این پیشرانه از بلوک موتور قدیمی 4 سیلندر M10 استفاده کرده بودند. این سیستم ارزان می باشد و به تقویت موتور کمک بسیار زیادی را می کنند . این کمپانی مجموعه ای از برترین پلتفرم های پیشرانه را به صنعت خودرو معرفی کرده که مخاطبان حرفه ای ارزش های آنرا بیشتر درک می کنند.

این افزایش قدرت به لطف نصب سوپرشارژر جدید، فولی های متفاوت، هدرز استیل و اگزوز با جریان خروجی بالا و همچنین کالیبراسیون جدید پیشرانه حاصل شده خرید هدرز پراید است. در دریچه گاز مکانیکی کابل گاز به صورت مستقیم به پدال گاز متصل است و باعث تنطیم زاویه دریچه می شود که مکانیزمی بسیار ساده و ارزان می باشد . و 100% سیستم اگزوز اسپرت یا همون مستقیم که میشه هدرز -رزونیتور-منبع اسپرت در انتها یا حتی هدرز و منبع اسپرت فقط! براساس شکل و نحوه اتصال برای موتورهای ۴ سیلندر نیز دو شکل طبقه بندی داریم که بهطور خلاصه در ادامه به آن ها میپردازیم. چون پمپ باید با مسیر هیدرولیک و اهرم پدال کاملا در یک راستا قرار میگرفت، مجبور شدیم در فضایی بسیار تنگ و با فاصله میلیمتری بین بوستر، پالانی و لولاهای درب موتوراین قطعه را نصب کنیم که خیلی کار برد.

سال گذشته، قانونی در اروپا به تصویب رسید که بر طبق آن، باید صدای اگزوز خودروها در اروپا کاهش پیدا میکرد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، امید صفری دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه امیرکبیر و ایده پرداز هدرز و منبع اگزوز با خروجی صدای متغیر گفت: سیستم هدرز و منبع اگزوز با صدای خروجی متغیر، می تواند به عنوان یک سیستم بر روی خودرو نصب شود. محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به طراحی هدرز و منبع اگزوز با خروجی صدای متغیر شدند که می تواند در کاهش آلودگی و افزایش راندمان خودرو موثر باشد. وی با بیان اینکه سیستم هدرز و منبع اگزوز با خروجی صدای متغیر روی کاهش آلودگی محیط زیست موثر است، عنوان کرد: با نصب این سیستم راندمان موتور خودرو افزایش و در عین حال مصرف سوخت خودرو نیز کاهش پیدا می کند.

هدرز پراید چیست
از دیگر معایب این پیشرانه به حرارت بالای پیشرانه باید اشاره کرد. طراحی این قطعه باید کاملا علمی صورت بگیرد و در ساخت آن معمولا از آلیاژهایی نظیر فولاد، استیل و سایر نمونههای گرانقیمت استفاده میشود. همچنین نصب هدرز باید به راحتی صورت پذیرد تا برای جا دادن آن در کنار سایر تجهیزات خودرو به مشکل برنخوریم و این نکته زمانی میسر می گردد که برای هر خودرو با هر مشخصات موتوری، هدرز مخصوص آن خودرو طراحی و ساخته شود. ب – همچنین امکان حذف سنسور اکسیژن دوم یا غیر فعال کردن و همچنین اصلاح پارامتر ها به طور کامل انجام میگردد. فیلتر هوای 2F000 جنیون پارت فیلتر فابریک خودروی النترا مدل ساخت 2017 نیو فیس و همچنین النترا منطقه آزاد می باشد. وی با اشاره به اینکه صنایع خودروسازی می توانند از این سیستم استفاده کنند، گفت:اکنون طراحی این سیستم به پایان رسیده و ابتدای راه ساخت این طرح هستیم.