[ad_1]

گزارش شده است که نیوجرسی در وب سایت ثبت واکسن COVID-19 با استفاده از مایکروسافت به مدت پنج هفته با مشکلاتی روبرو شده است ، که معمولاً ایالت را مجبور می کند برای برنامه ریزی برای دریافت کنندگان بالقوه ، به شهرستانها و بیمارستان ها اعتماد کند.

مطابق با بلومبرگ، پورتال رزرو تقریباً به تنظیمات روزانه احتیاج دارد و منجر به خرابی موقت می شود ، و باعث می شود مقامات دولتی از آنچه اتفاق می افتد وقتی واجد شرایط بودن به بخش های وسیع تری از جمعیت نیوجرسی می رسد ، رخ دهد.

جودیت پرسیلی ، کمیسر بهداشت ، هفته گذشته در جلسه توجیهی گفت: “این سیستم خود مشکلی داشت و ما تقریباً هر روز برای رفع این اشکالات مستقیماً با مایکروسافت که ارائه دهنده آن است صحبت می کردیم.”

سخنگوی مایکروسافت گفت اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی از طریق ایمیل.

چرا مهم است

در ماه ژانویه ، مایکروسافت پلت فرم مدیریت واکسیناسیون خود را با هدف ضبط ، برنامه ریزی و ردیابی عرضه واکسن COVID-19 به تأمین کنندگان و مصرف کنندگان راه اندازی کرد.

همانطور که گزارش شده ، برخی از کشورها بلومبرگ، از سیستم عامل با نتایج به طور کلی مطلوب استفاده کرد. اما مقامات به نشریه گفتند که نیوجرسی هنوز ندیده است که این نرم افزار چگونه به درستی کار می کند. اگرچه این سایت هزاران قرار ملاقات را رزرو کرده است ، اما همچنین در مدت سه روز کاربران را مسدود کرده ، ثبت نام خود را از دست داده ، قرار ملاقات هایی را با دو بار رزرو کرده و خراب شده است.

اواخر ماه گذشته ، شعبه محلی ABC WPVI اعلام کرد که یک اشتباه در سیستم برنامه ریزی واکسن این ایالت منجر به ظهور صدها نفر از افراد غیر منتظره و لغو جلسات دیگر شده است. افراد دیگر نگران دوز دوم خود هستند و می گویند که هنوز ایمیل یا متنی با اطلاعات پیگیری دریافت نکرده اند.

مایکروسافت در بیانیه ای برای HITN گفت که هر استقرار منحصر به فرد است و شامل سازگاری با شرایط متغیر است.

سخنگوی گفت: تیم ضمن ادامه روند کار ، به یادگیری ادامه می دهد و همزمان با پیشرفت ، شامل درسهایی نیز می شود.

گرایش بزرگتر

ایالت ها در کمپین های توزیع واکسن خود با تکیه بر طیف گسترده ای از سیستم های فناوری اطلاعات در صورت نبود استراتژی منسجم فدرال ، با موانع مختلفی روبرو هستند.

بسیاری تلاش گسترده را به شهرستانها و سیستم های بهداشتی سپرده اند ، که به تلاش برای بهینه سازی روند مراجعه به ارائه دهندگان خدمات سلامت الکترونیکی یا شرکت هایی مانند Zocdoc مراجعه کرده اند.

علیرغم سکسکه ، بسیاری از مقامات ارشد اطلاعات بیمارستان می گویند که فناوری های دیجیتال سلامت برای پاسخ آنها به COVID-19 ضروری است.

“استفاده از فناوری های دیجیتالی جریان و تجربه بیماران را یک بار در کلینیک واکسن به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است و به ما امکان می دهد تا به راحتی حجم را در زمان واقعی با خم کردن تعداد قرارهای ملاقات موجود به بالا و پایین تخمین بزنیم تا در دسترس بودن واکسن را منعکس کند ، با باز و بسته كردن “اسلاتهای ملاقات” بیشتر در وب سایت برای حفظ برنامه “، مایك میسترتا ، مدیر فن آوری اطلاعات در یك مركز بیمارستان ویرجینیا ، در ژانویه گفت.

در حال ضبط

فیل مورفی ، فرماندار نیوجرسی در جلسه توجیهی 10 فوریه گفت: “سیستم قرار ملاقات برای ثبت نام ، ما با ارائه دهنده خود چالش های واقعی داشتیم.”

مورفی افزود: “این هنوز یک چالش ثابت است. به نظر می رسد دو قدم جلوتر است ، یک قدم با تأمین کننده.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد مراقبت های بهداشتی فناوری اطلاعات است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir