اهمیت نما ی مغازه از ان جهت است که در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را داشته باشیم. اگر می خواهید به یک برند ایده آل تبدیل شوید، شعبه های متعدد در سراسر کشور داشته باشید و در یک کلام پیروز بازار فروش کیف و کفش باشید، لازم است تا برای آینده کاری خود رویا داشته باشید. 3. برنامه 7 ساله خود را به 7 برنامه کوچک یک ساله تقسیم کنید و از دل این تقسیم بندی، برنامه مشخص سال کاری خود را بیرون دکوراسیون داخلی مغازه نمایشگاه بکشید. 1. سعی کنید برای آینده کسب و کار خود یک بازه میان مدت (مثلاً 7 ساله) تعیین کنید. البته ایجاد وب سایت و ارائه کالاهای موجود در مغازه قدری هزینه بر است اما در دراز مدت سود پایدار برای شما رقم خواهد زد. البته این پایان راه نیست. با این کار طیف مشتریان خود را گستردهتر میکنید و فروش بیشتری خواهید داشت. رسانه ها باعث می شوند شما بتوانید زیباترین برندها را برای خود بسازید و از رهگذر آن پول حلال در بیاورید.

آنچه چوب فروش را متمایز می نماید تنوع بالای محصولات، کیفیت بی نظیر، استاندارد سازی در ارایه محصولات، قیمت پایین در برابر ارزش خرید بالا، خدمات گسترده در سراسر کشور و تخفیف های شگفت انگیز می باشد. باید بتوانید عکس های زیبا و متنوعی از کیف و کفش های موجود در مغازه بگیرید و آن را با توضیحات مناسب و بیان قیمت و شیوه ارسال کالا به اشتراک بگذارید. مثلا اگر فقط در حوزه کیف و کفش فروشی زنانه کار میکنید میتوانید روی موجود کردن اجناس مردانه نیز بیشتر سرمایهگذاری کنید. برای این منظور به خوبی از پتانسیل دیوار های فروشگاه برای آویزان کردن اجناس استفاده کنید. پیام رسان های ایرانی مانند ایتا و سروش هم می توانند گزینه های خوبی باشند. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر می داریم. از طرفی استخدام حسابدار برای انجام چنین کارهایی عاقلانه به نظر نمی رسد و شاید هدر دادن سرمایه محسوب شود (تازه اگر حسابداری علاقه مند باشد با شما در این زمینه همکاری کند). معمولا در چنین مغازه هایی تعداد ویترین ها و یا قفسه های شیشه ای افزایش می یابد، زیرا به این طریق علاوه بر ایجاد یک جایگاه برای قرار دهی انواع کالا ها، می توان شرایط مشاهده آنها را آسان تر کرد و همچنین با به کارگیری روش های نورپردازی موضعی می توان زیبایی بدلیجات را در نظر مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار بیشتر کرد.

طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، فروشگاه و رستوران در تهران و لواسان، جهت خدمات دهی در زمینه طراحی و مشاوره معماری ابنیه، نما، محوطه، بام سبز، داخلی، دکوراسیون، چیدمان، نورپردازی، صدا برای کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، تفریحی و اقامتی از سال 1396 با مدیریت یاسمن لامعی فعالیت خود را آغاز نمود. در ضمن برای ما باعث افتخار است که پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه تأسیس مغازه کیف و کفش با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم با به روز رسانی این مقاله سهمی در رونق مغازه های کیف و کفش کشور عزیزمان ایران داشته باشیم. 4. چالش ها و مشکلاتی که در سال جاری پیش بینی می کنید، روی کاغذ بنویسید و از همین ابتدا برای آن راه حل پیدا کنید. این امر می تواند با نوار های نورانی یا نور پردازی جدا بر روی اجناس و مدل های درون ویترین و جلوه بخشیدن به آن ها انجام شود. نکته : توجه داشته باشید هنگام طراحی مغازه هایی که اکثر مشتریان آن خانم هستند (مثل پوشاک زنانه)، کار طراحی داخلی مغازه نیز بسیار دقیق تر و با حساسیت بیشتری باید انجام گیرد؛ زیرا اغلب خانم ها جذب مغازه هایی با دکوراسیون مدرن و متنوع می شوند.

انجام درست و بدون خطای همه این موارد از شما به تنهایی بر نمی آید؛ خصوصا اگر بخواهید از ساعت 9 صبح تا 12 شب یکسره کار کنید. پیشنهاد ما به شما این است: اگر خودتان سواد رسانه ای دارید، بی درنگ شروع کنید و اگر سواد کافی ندارید و فرصتی هم برای آموزش دیدن ندارید، از جوانان و نوجوانان فعال فامیل کمک بگیرید تا هم او فرصتی برای کسب درآمد داشته باشد و هم شما فرصت عرضه اصولی محصولات خود در دنیای مجازی را داشته باشید. از نور، رنگ و خلاقیت خود استفاده کنید و محصولات را در ویترین مغازه به نمایش بگذارید. وب سایت علاوه بر این که به شما فرصت نمایش مغازه کیف و کفش را می دهد، به مخاطب حس رسمی بودن القاء می کند. امروزه بیشتر از خودِ دستگاه موبایل، دکوراسیون مغازه است که در بین فروشندگان موبایل، رقابت ایجاد کرده. مانند فروشگاه لباس زنانه، در دکوراسیون فروشگاه لباس بچه گانه نیز ویترین فروشگاه موضوع بسیار پر اهمیتی است. حتما به نکات ریز و جزئی نیز توجه کنید. یکی از نکات حرفه ای برای طراحی دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه، استفاده از فضای کلاسیک و رنگ های متمایل به تیره است. ویترین مغازه لباس فروشی زنانه باید زیبا و جذب کننده باشد و اگر می خواهید مشتریان بیشتری جذب بوتیک پوشاک زنانه شما شوند باید چیدمان ویترین مغازه پوشاک زنانه از روی اصول باشد.

ایندکسر