[ad_1]

بحران COVID-19 نوآوری را در بسیاری از بخشهای بهداشت و درمان تسریع کرده است.

در همان زمان ، شرکت کنندگان در مجموعه دیجیتال تجربه بیمار کلینیک HIMSS و کلیولند گفتند که این هفته ، افزایش سریع سیاست های جدید در پاسخ به بیماری همه گیر و سرعت ارائه فناوری های جدید خطر ترک آسیب پذیرترین افراد را به خطر می اندازد.

آدرین بوآسی ، مدیر ارشد تجربه در کلینیک کلیولند ، در یک پنل تحت عنوان “تنظیم صحنه: تعریف مجدد تجربه بیمار” گفت: “ما امسال خیلی سریع شروع کردیم.”

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

“یک تماس وجود دارد که به عقب برگردد و بگوید ،” هی ، عالی است که ما آن را هر چه سریعتر به بیرون فشار دادیم ، اما آنطور که می خواستیم طراحی نشده است. ” ”

ریک ایوانز ، افسر ارشد تجربه در بیمارستان نیویورک پرسبیتریان ، گفت که یک نمونه از اثرات عجله ، قطع کامل ویزیت بیماران در آغاز همه گیری است.

ایوانز گفت: “ما نمی دانستیم با چه روبرو هستیم و همه آنچه را باید انجام می دادند انجام می دادند.” هنوز هم ، او گفت ، “ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم و هرگز نمی توانیم به آنجا برگردیم.

ایوانز افزود: “این یک فاجعه در حال گسترش همراه با فاجعه بود.” “ما با بیماران خود صحبت می کنیم و آنها پیشنهادهای زیادی در مورد چگونگی انجام این کار متفاوت – نه فقط برای بقیه موارد – دارند. [COVID-19] بحران ، اما حتی در هر بحرانی که در پیش است.

وی گفت: “بسیاری از ما از آنچه اتفاق افتاده احساس نگرانی می کنیم و نمی توانیم دوباره آن مسیر را طی کنیم.” “و بیماران باید راهگشا باشند.”

کارشناسان بر اهمیت اعتماد سازی بین مراقبان و بیماران – به ویژه افرادی که توسط سیستم پزشکی رها شده اند ، تأکید کردند.

جن هورونف ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تعاونی Savvy ، که همکاری بیماران و همکاری حرفه ای در زمینه نوآوری در مراقبت های بهداشتی را تسهیل می کند ، گفت: “در بسیاری از موارد ، ما وقت آن را نداشتیم که با بسیاری از بیماران در مورد بهبود خدمات درمانی صحبت کنیم.

هورونف خاطرنشان کرد: افرادی که بیشتر تحت تأثیر بی عدالتی قرار دارند اغلب در گفتگو در مورد چگونگی رسیدگی به آن مشارکت ندارند. در حقیقت ، همانطور که وی اشاره کرد ، این هیئت خود متشکل از “گروهی از سفیدپوستان است که برای نابرابری های سلامتی در جوامعی که ما بخشی از آنها نیستیم.”

وی بر اهمیت اعضای جامعه که در بحث نوآوری و مراقبت از بیمار بحث می کنند ، تأکید کرد.

هورونف گفت: “این چیزی است که ما واقعاً باید از آن بکاهیم – این است که چیزی را مستقر کنیم و سپس بازخورد بگیریم و سپس بتوانیم یاد بگیریم.”

“امیدواریم قبل از صحبت با بیماران چیزی نداشته باشید. اما اگر این اتفاق قبلاً افتاده باشد ، گام های بعدی رسیدن به آنجاست تا مطمئن شویم که جوامع به چه چیزی احتیاج دارند – و برای انواع مختلف جوامع متفاوت به نظر می رسد. “

وی با توجه به جمع آوری داده ها ، از حاضران خواست تا ترس معتبر بیماران را در مورد اینکه آیا شناسایی شخصی می تواند مراقبت از آنها را به خطر بیندازد ، در نظر بگیرند.

هورونف گفت: “ما برای انتقال هدف از جمع آوری داده ها و رضایت آگاهانه درباره اینکه این داده ها به کجا می رود چه کار می کنیم؟”

کریسی دانیلز ، مدیرعامل تجربه در مطبوعات Ganey ، COVID-19 را “مخرب ترین چیزی” دانست که برای مراقبت از بیمار اتفاق افتاده است.

دانیلز گفت: “من رهبران باتجربه ای را دیده ام که به روش هایی که در گذشته ندیده ایم روی میز می آیند.” “از آنجا که نیازهای بیماران خیلی سریع در حال تغییر است ، ما واقعاً باید فکر می کردیم ،” چگونه نه تنها بازخورد بیماران را جمع آوری می کنیم ، بلکه چگونه اطلاعات بیشتری را پشتیبانی می کنیم؟ ” “

دانیلز گفت: “توانایی ما برای نوآوری سریع به دو مورد بستگی دارد که می خواهم آنها را پیگیری کنم. یکی توانایی ما برای اتصال به عنوان یک اجتماع است. و یادگیری از همکاران به ما امکان نوآوری در زمان واقعی را داده است.”

وی گفت: “دوم ، طراحی با بیماران است. ما نمی توانیم وقت خود را صرف طراحی بیماران کنیم. جذب صدای بیمار در زمان واقعی برای حفظ چابکی و سازگاری ما کلیدی است.”

هورونف موافقت کرد ، بیمارانی که در طراحی کد فعالیت می کنند “اعتماد بیشتری به صنعت دارند”.

“با کار با طراحی کد و دریافت اطلاعات از بیمار ، می تواند به بهبودی کمک کند [lost] اعتماد کنید. “

از آنجا که متخصصان بهداشت با موج قریب الوقوع COVID-19 روبرو هستند ، شرکت کنندگان اذعان کردند که این آسیب پذیری بسیاری را تجربه می کنند.

“فکر نمی کنم ما متوجه شدیم که چقدر به ارزیابی نیاز داریم. چگونه آن لحظات را پیدا می کنیم که هیچ بیماری همه گیر وجود ندارد؟” آلن دوبوفسکی ، مدیر ارشد تجربه در سیستم بهداشتی Cedars-Sinai در لس آنجلس گفت.

به طور کلی ، وی گفت: “کار تغییر مکان داده است. من فکر می کنم ما را بیشتر به میز کار آورد” به عنوان متخصصانی با تجربه بیمار.

ایوانز گفت این همه گیر قدرت شفافیت و آسیب پذیری در رهبری را برجسته می کند.

ایوانز گفت: “بخشی از تجربه این است که من صبر ندارم. من دیگر آنقدر صبور نیستم.” “من الان می خواهم چیزها را بسازم.”

وی گفت: “اکنون که من فهمیدم واقعاً می توانیم این کار را انجام دهیم ، من می خواهم کارهای بسیار بیشتری را انجام دهم.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir