Peugeot 405 حیاتی دقت به قدمت طراحي بدنه پيكان و خارج از جایگاه بودن تكنولوژي ایجاد آن و نياز شديد به سرمايه گذاري دوباره براي قالب هاي بدنه و تجهيزات آیتم نياز .ايران ماشین تصميم گرفت از سال 1368 پژو 405 را در جور هاي GL و GLX توليد كند. با همین وجود هنوز نیز می توان 405 را جزو بهترین اتومبیل های تولید داخل دانست. صدای جالب پیشرانه در کنار بکفایرهای کوچک خروجی از اگزوز در هنگام بده بستان دندهها می تواند از گزاره دیگر جذابیت یگانه رانندگی اهمیت چنین خودرویی باشد و در جمع بایستی رانندگی حساس همین بچه شیر تقریبا کهنسال را تجربهای خوشایند در حالت فعلی بازار ماشین کشورمان توصیف کرد. در خصوص ارتقا هندلینگ پژو 206 هم یک استراتژی می تواند کارگزاری اکسل مخصوص مدلهای صندوقدار بر روی مدلهای هاچبک باشد، البته در خصوص نسخههای صندوق دار که به صورت فابریک از اکسل عقب نیمه مستقل مشابه مهم مدلهای RC بهره میبرند، نیازی به تغییرات بیشتر وجود ندارد و صرفا کمی کمتر ارتفاع و یا این که استعمال از گروه فنر و یاری فنر حرفهای می تواند تاثیرگذار باشد. رینگ پیستون پژو 206 تیپ 5 تعمیر اولیه هافنر محصولی از شرکت هافنر هست که از فولاد مرغوب و باکیفیت ساخته شده میباشد و محصولی مقاوم در برابر فشار و حرارت می باشد و از ارتفاع قدمت متعددی برخوردار است. رینگ پیستون، حلقه ای فولادی هست که از دیگر اجزای با و کاربردی در موتور اتومبیل است. به جهت این‌که بشه پیستون ef7 رو اهمیت شاتون tu5 بست یک راه اینه که چشم ریز شاتون tu5 رو گشاد کرد تا یاتاقان شاتون ef7 داخلش بره و بشه پیستون ef7 رو طریق بست.قطر داخلی دیده کوچک شاتون tu5 حدودا 19.5 میله و فرآورده ef7 حدودا 21 میل و بوش شاتون هم میباشد که اون گشوده قطر خارجیش بزرگتره و چشم تبارک شاتون tu5 باید حدود 4 میلیمتر گشاد بشه که نمیدونم امکانپذیر است یا نه؟ از طرف دیگه جور اتصال شاتون به پیستون دو موتور متفاوته که من اساسی همه همین چیزا فکر میکنم اگه امکانش باشه،استفاده از تیم پیستون و شاتون ef7 روی tu5 خوبتر و بنیادی تره. مسافت مرکز گژن پین تا تاچ پیستون به جهت tu5jp4 برابر 32.35 میلیمتر می باشد و برای ef7 n/a برابر 29.7 میلیمتر هست.اختلاف اینا میشه حدود 2.65 میلیمتر. از سوی دیگر بده بستان گیربکس باعث شده تا گشتاور ارسالی به چرخها نیز ارتقاء یابد و از همین رو حالا 206 آیتم لحاظ ما میتواند در شتابگیری اولیه خودروهای چست و چابکتری نظیر مزدا 3 یا سراتو سایپا را به بحران بکشد. قدم بعدی میتواند اصطلاح مسیر ورودی هوا به پیشرانه (intake) باشد. ولی مجموعه صنعتی کشور‌ایران خودرو قصد دارااست در آتی نزدیک ماشین های پژو 207 دستی 6 سرعته و پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته را هم دارای این پیشرانه به بازار بازار عرضه کند. ضمن این که در آینده اساسی یه توربو کردن و تعویض تنها هدرز و پیستون میشه توان های بالای ۲۰۰ اسب رو به صورت اینترنال فابریک تجربه کرد..البته اگر در آینده قصد توربو و این حرفا و البته دردسراش رو داشته باشین.. اتومبیل و هیجان خود دست به عمل شوند تا حیاتی به کار گیری از روشهای تیونینگ، اتومبیل های مورد عشق خویش را اخلاق و رفتار نمایند و البته که چنین کاری در حالت اقتصادی مرز و بوم به هیچ تیتر ساده نیست، اما در همین نوشته از خودروبانک قصد داریم تا یکی از از نایاب انتخابهای موجود برای تیونینگ بنیادین و فنی در کشور‌ایران را مورد تحلیل قرار دهیم. گام بعدی می تواند برنامهریزی دوباره ECU باشد که اما همین مورد را در خصوص همه خودروها پیشنهاد نمیکنیم، چرا که در این موقعیت برنامه معمولی موتور کلیدی یک برنامه لبریز ریسکتر جایگزین می‌گردد و پیشرانه بیش از پیش به میزان مرغوب بودن بنزین و مواردی از این دست حیاتی خواهد شد. صحیح به همین برهان هست که موتورهای مسابقهای میتوانند در دورموتورهای فوقالعاده بالا قدرت زیادی را ارائه دهند و چنین موتورهایی به برهان دور آهسته نامنظم، قابلیت و امکان استفاده شهری را هم از دست میدهند. به طور مختصر این نوع توضیح می دهیم که باطن محیط احتراق موتور و پورت های محل ورود و خروجیِ سرسیلندر برجستگی های کوچکی را می اقتدار دید که منجر تولید مقاومت در برابر ورود ترکیب سوخت و هوا و خروج گازهای حاصل از احتراق می گردند. مهم نگاهی واقعبینانه می توان گفت که از بین خودروهای تولیدی کشور، تقریباً هیچ یک از مشخصات مناسب برای افزایش و تیونینگ برخوردار نیستند، ساختار دیفرانسیل جلو، مشخصات اقتصادی، ضعف میزان مرغوب بودن و ایمنی نامناسب باعث می‌شود تا اساساً سرعت بالا راندن حیاتی چنین خودروهایی خطرناک و کُشنده باشد، ولی اگر قرار به تعیین میان بد و بدتر باشد، می توان اساسی یه خرده اغماض گفت که پلت فرم پژو 206 به سبب ساز طراحی به روزتر (حداقل نسبت به پراید و پژو 405) و ایمنی فراتر از مشخصات فنی بهتری نسبت به سایرین برخودار است. چنانچه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت داده ها دوچندان بخش اعظم در آیتم مشخصات پیستون tu5 لطفا به مشاهده از وب وب سایت ما.

ایندکسر