[ad_1]

CHI Franciscan ، بخش CommonSpirit Health بخش شمال غربی اقیانوس آرام ، شامل 12 بیمارستان با بیش از 12000 کارمند – از جمله بیش از 8000 ارائه دهنده و پرستار ، بیش از 200 کلینیک مراقبت های اولیه و تخصصی و یک شبکه یکپارچه بالینی با بیش از 5000 ارائه دهنده است. هر ساله ، سیستم بهداشت 1300 تختخوابی ، یکی از بزرگترین سیستم های ایالتی واشنگتن ، نزدیک به 325000 ویزیت اورژانس و بیش از 300000 روز بستری دارد.

مشکل

در آگوست 2019 ، شش ماه قبل از همه گیری ، CHI Franciscan با همکاری GE Healthcare برای راه اندازی اولین مرکز فرماندهی کنترل ماموریت برای بهبود ایمنی بیمار ، مدیریت یکپارچه جریان بیماران ، برنامه ریزی مراحل و در نهایت حساب کنید که بیماران را زودتر به خانه ببرید.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را یاد بگیرید. شروع کنید >>

با الهام از ناسا ، CHI Franciscan’s Mission Control دارای یک دیوار ویدئویی 18 صفحه ای با 11 “کاشی” تجزیه و تحلیل غنی از داده یا برنامه هایی است که داده های فعال در زمان واقعی را از هر بیمارستان ارائه می دهد. Ketul Patel گفت: با استفاده از الگوریتم های AI برای شناسایی مشکلات بالقوه در زمان واقعی ، تیم های مراقبتی به تیم های مراقبت اجازه می دهند تا تمام عناصر تجربیات بیمارستانی بیمار را هماهنگ کنند ، به طور فعالانه مشکلات را برای بهبود مراقبت حل کنند ، نه اینکه در صورت بروز مشکلات پاسخ دهند. ، مدیر عامل CHI Franciscan.

پاتل گفت: “بینش CHI Franciscan در کنترل مأموریت به او کمک کرد تا در هنگام همه گیری بی سابقه ، هنگامی که واشنگتن به یکی از اولین کانون های زلزله در کشور برای شیوع COVID-19 در فوریه 2020 تبدیل شد ، عناصر مهم را مدیریت کند.”

“CHI Franciscan که با مدیریت شرایط به سرعت در حال تحول به چالش کشیده شد ، نیاز به تصویری کامل از ظرفیت و منابع موجود در سیستم – از جمله کارکنان مهم ، تختخوابهای ثابت و پنکه ها – و همچنین اطلاعاتی در زمان واقعی برای COVID-19 مثبت و COVID فرضی – 19 بیمار مثبت در همه امکانات. “

پیشنهاد

کنترل ماموریت قسمت مهمی از پاسخ CHI Franciscan به COVID-19 بود. از طریق کنترل ماموریت ، بیمارستان ها می توانند:

  • به سرعت و با اطمینان مراقبت از موارد احتمالی COVID-19 را تسریع کنید.
  • سطح منابع حیاتی مانند فن های موجود در سیستم را در زمان واقعی ردیابی و به اشتراک بگذارید.
  • در دسترس بودن تخت ، از جمله تخت های مراقبت ویژه و اتاق های جریان منفی هوا را کنترل کنید – بالاترین استاندارد توصیه شده توسط CDC برای محدود کردن انتقال COVID-19.
  • هر بیمار در معرض خطر را دنبال کنید تا مطمئن شوید در امن ترین مکان ممکن هستند و از تماس با بیماران دیگر خودداری کنید.
  • تمام اطلاعات بیمار در دسترس را در اختیار کارکنان قرار دهید تا بتوانند آماده و قادر به استفاده از PPE و سایر اقدامات احتیاطی باشند.
  • کارکنان را در کل سیستم مدیریت کرده و برای تأمین نیازهای کل سیستم مجدداً نیروها را اعزام کنید.

چهار مورد از 11 کاشی غنی از داده شامل:

Capacity Photo – این کاشی هر 30 ثانیه به روز می شود ، از نظر توانایی پریدن در سراسر سیستم ، از جمله توانایی مشاهده واحدهای خاص در بیمارستان های منفرد ، به یک پرنده می رسد. دسترسی به تصویر کامل در زمان واقعی امکان هماهنگی بهتر مراقبت و بهبود جریان بیماران را برای افزایش ظرفیت مورد نیاز فراهم می کند.

“از طریق کنترل ماموریت ، اعضای تیم CHI Franciscan توانستند با اطلاعات به موقع و دیده شدن عملیات در همه سایت ها ، تصمیمات بهتر و سریع تری بگیرند.”

Ketul Patel ، CHI Franciscan

بیماری عفونی – به طور خاص برای پشتیبانی از ارائه دهندگان خدمات نگهداری و کنترل ویروس COVID-19 طراحی شده است. این پلاک بیماران مثبت مبتلا به COVID-19 را مشخص می کند و اطمینان حاصل می کند که آنها در تختخواب های تخصصی برای به حداکثر رساندن منابع و بهبود ایمنی بیمار و ارائه دهنده در بیمارستان ها تحت درمان قرار می گیرند. این کاشی همچنین روند قبلی COVID-19 را تجزیه و تحلیل می کند و می تواند موارد را 48 ساعت قبل پیش بینی کند تا اطمینان حاصل کند که بیماران در منابع مهم ترسیم می شوند – ریسک ها و فرصت های مختلف را در زمان واقعی تشخیص می دهد.

برنامه ریزی برای تخلیه – با ارائه ابزاری م forثرتر برای بحث در مورد مراقبت از بیمار و شناسایی و رفع موانع ترشح ، به تیم های چند رشته ای در سیستم بهداشت توانمند می کند. این ابزار با هدف اطمینان از اینکه بیمارانی که می توانند بیمارستان را ترک کنند می توانند با سرعت بیشتری این کار را انجام دهند ، فضای حیاتی را برای سایر افراد آزاد می کند.

پیش بینی سرشماری با استفاده از هوش مصنوعی – پیش بینی سرشماری ساعتی و اشتغال تا هفت روز آینده برای مدیریت بهتر جریان ، تسهیل ظرفیت در سیستم بهداشت و تصمیم گیری بهینه برای کارکنان.

دیدار با چالش

پاتل گفت: “كنترل ماموریت و راه حلهای اضافی بخش مهمی در پاسخ CHI Franciscan COVID-19 است.” “از طریق کنترل مأموریت ، اعضای تیم CHI Franciscan توانستند با اطلاعات به موقع و دیده شدن عملیات در همه سایتها ، تصمیمات بهتر و سریع تری بگیرند.

“پلت فرم یکپارچه ، که داده ها را در یک مکان مرکزی تلفیق و استاندارد می کند ، اطلاعات کلیدی در مورد عناصری مانند بیماران سوار بر ED و PACU ، تأخیر در مراقبت های مربوط به آزمایشگاه ها یا تصاویر و بیماران در مراحل مختلف انتقال مراقبت های بهداشتی را فراهم می کند. سیستم ، “پاتل ادامه داد.

وی افزود: پس از شروع همه گیری ، کارکنان می توانند بیماران تأیید شده یا مشکوک به COVID-19 را با دقت بیشتری کنترل کنند ، به کارکنان اجازه می دهند تا امکانات ایجاد اتاق های جداسازی فشار منفی جدید را درک کنند.

وی گفت: “مرکز کنترل ماموریت همچنین به ما این امکان را داده است که تغییرات حیاتی در نیروی کار را ردیابی کرده و پرسنل سیستم بهداشتی را به درستی مدیریت کنیم.” “به عنوان مثال ، تیم قادر به کنترل تعداد تماس های ارائه دهنده و انگیزه های هریک از جمله علائم تنفسی یا عدم مراقبت از کودک هنگام تعطیلی مدرسه بود.”

وی خاطرنشان کرد: با هوش مصنوعی کنترل مأموریت ، تصمیم گیرندگان توانسته اند نیازهای کارکنان در هر بیمارستان را حداکثر تا هفت روز پیش بینی کنند و برای تأمین این نیازها کارکنان متناسب را تنظیم کنند. با اعزام مجدد اعضای تیم ، آنها برای اطمینان از استفاده از PPE مناسب و سایر اقدامات احتیاطی ، کلیه اطلاعات موجود را برای هر بیمار دریافت کردند.

“توانایی ردیابی و به اشتراک گذاری داده های عناصر مهم – از جمله تعداد تخت های مراقبت های ویژه و اتاق های جریان منفی هوا – به ما امکان داده است که به روزرسانی ها را با سایر ارائه دهندگان منطقه به اشتراک بگذاریم ، و در صورت نیاز بیشتر به جوامع Puget Sound یک پاسخ واحد ایجاد کنیم. پاتل گفت:

سرانجام ، فناوری توانایی ردیابی هر بیمار در معرض خطر را برای اطمینان از اطمینان از م theyثر بودن بیمار در مکان ممکن ، جلوگیری از تماس احتمالی مضر با سایر بیماران و اطمینان از حمل تیمار مراقبت از آنها به PPE فراهم کرده است. برای مراقبت ایمن از آنها

نتایج

از زمان راه اندازی ، مأموریت کنترل در مدیریت ظرفیت ، جابجایی ها ، اسکان بیماران و کارمندان و تسریع مراقبت ها موفقیت چشمگیری داشته است.

از ماه آگوست سال 2019 ، تیم کنترل ماموریت 1423 روز اضافی برای مراقبت از بیماران بیشتر ، تسریع در درمان 142 بیمار بیمار ، کاهش 68 عمل جراحی بیمار ، کاهش 10 درصدی در زمان اجرای درخواست تخت ایجاد کرده است و 561 بیمار را قادر به ترک سریعتر بیمارستان کرد. بیش از 2000 ساعت بیمار صرفه جویی شده است.

نکاتی برای دیگران

پاتل توصیه کرد: “یک بار دیگر ، ما به عنوان یک صنعت به ما یادآوری می کنیم که تنها ثابت تغییر است.” “همانطور که این همه گیری جهانی نشان داده است ، ما باید چابک ، در برابر ایده های نوآورانه گشوده و مایل به ریسک برای بهبود ایمنی و رفاه جوامعی باشیم که خدمت می کنیم.

وی ادامه داد: “این نوع سرمایه گذاری در فناوری برای همه رهبرانی که به دنبال راه هایی برای بهینه سازی عملیات و کارایی در مراقبت های بهداشتی هستند خوب است.” “تجزیه و تحلیل قدرتمند و شفاف ، و همچنین فرایندهای متمرکز و استاندارد ، این را به یک راه حل قابل توسعه برای بهبود مراقبت از مراقبت تبدیل می کند. با در دسترس قرار گرفتن کاشی های اضافی ، ما انتظار داریم که از این نوع بینش برای اندازه گیری شدت بیماری بیمار ، در روزه داری کمک کنیم. – برنامه ریزی انتقال سریع و بهینه سازی برنامه های اتاق عمل. “

علاوه بر این ، درسهایی که از این فناوری آموخته شده است ، چه قبل و چه در طی همه گیری ، به عنوان بخشی از استراتژی Bright Spot برای برجسته کردن بهترین روشها در سراسر شرکت ، در میان سایر بخشهای CommonSpirit به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که CHI Franciscan به آینده نگاه می کند ، انتظار دارد آموزش و آماده سازی تعداد بیشتری از کارمندان برای استفاده از این سیستم عامل باشد.

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir