[ad_1]

جمعیتی که توسط مرکز بهداشت جامعه St. Thomas در نیواورلئان ، لوئیزیانا خدمت می کردند ، به ویژه تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفتند. در واقع ، در چند ماه اول همه گیری ، نیواورلئان از نظر تأثیر پس از نیویورک دوم بود.

مشکل

مرکز بهداشت سعی کرد از پلتفرم موجود telehealth doxy.me برای دسترسی به بیماران استفاده کند. اما برای اکثر مردم – عمدتاً پیر ، آمریکایی آفریقایی تبار و واجد شرایط دریافت Medicaid – این فناوری بسیار چالش برانگیز بود و اضطراب بیشتری را به یک وضعیت استرس زا اضافه می کرد. کارمندان دریافتند که بسیاری از بیماران آنها دسترسی کمی به اینترنت و یا دسترسی ندارند و همچنین از تجربه استفاده از فناوری تلفن همراه بی بهره اند.

دکتر دون اروین ، مدیر عامل شرکت ، توضیح داد: “گرچه پزشکان سعی کردند ویزیت های telehealth را با استفاده از doxy.me انجام دهند ، اما بیماران اغلب به دلیل عدم دسترسی باند پهن یا دستگاه های مناسب برای telehealth مشکل داشتند ، یا قادر به فعال سازی مناسب دوربین یا میکروفون نبودند. St. مرکز بهداشت جامعه توماس.

وی گفت: “حتی کسانی که تلفن های هوشمند دارند نتایج متفاوتی داشتند.” “جلساتی که قرار بود سمعی و بصری باشند اغلب فقط از طریق تلفن یا اصلاً خاتمه می یابند.”

این باعث ناامیدی و سردرگمی شدید شد. کارکنان به سادگی به نتایج مورد نیاز برای تأمین نیازهای بیماران در شرایط بحرانی که دسترسی فوری به مراقبت های بهداشتی می تواند بین مرگ و زندگی تفاوت ایجاد کند ، دست نیافتند.

پیشنهاد

مرکز بهداشت شهرداری St. توماس برای مقابله با این چالش به ارائه دهنده خدمات پزشکی از راه دور Sano Health متوسل شد.

اروین به یاد می آورد: “اولین کاری که Sano Health انجام داد گوش دادن به کسب بینش برای درک بهتر نیازهای خاص بیماران ما بود.” “تجربه آنها در بهداشت و درمان و بهداشت از راه دور بسیار روشن کننده بوده است ؛ آنها بسیار کوشا بوده اند ، حجاب مسائل اساسی را چه از طرف ما و چه از طرف بیمار عقب انداخته اند.”

وی همچنین ارائه دهنده خدمات بسیار انعطاف پذیر و متمرکز بر مشتری بود – اگر مرکز بهداشت درخواست تغییر بستر یا ویژگی استاندارد را داشته باشد ، تیم ارائه دهنده همیشه در تلاش است تا نیازها را برآورده کند. در نهایت ، ارائه دهنده یک راه حل سفارشی ارائه می دهد که هم کلید واژه باشد و هم بصری ، چیزی که برای یک جمعیت خاص بیمار جواب می دهد.

وی توضیح داد: “این یک فرایند تکراری بود. تیم بهداشت Sano راهنمایی در مورد چگونگی دسترسی به سلامت از راه دور و استفاده آسان از آن ارائه دادند.” “تیم آنها دست در دست هم با بیماران ما کار کردند تا با هم ارتباط برقرار کنند تا از مشکلاتی که تجربه می کنند مطلع شوند و در راه حلی که برای بیماران ما به کار رفته چالش های آنها را برطرف کنند.”

هنگامی که دستگاه ها به دست بیماران رسید ، فروشنده به کار با مرکز بهداشت برای تصفیه محلول ، تهیه فیلم های آموزشی برای راهنمایی بیماران در هر مرحله و ادامه کار پزشکان ادامه داد.

اروین گفت ، استفاده از سلامتی از راه دور در اوایل کودکی است و همکاری مداوم مرکز بهداشت با ارائه دهنده خدمات ضروری است زیرا ارائه دهنده خدمات همچنان راه حل خود را بر اساس درک بهتر نحوه استفاده از آن توسط بیماران توسعه می دهد.

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

Sano Health از نزدیک با مرکز بهداشت جامعه St. John همکاری می کند. توماس یک راه حل سفارشی telehealth را ایجاد می کند که تعادل مناسبی را بین سادگی و عملکرد ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، کارکنان مراکز بهداشتی می دانستند که صفحه اصلی شلوغ جمعیتی را که سعی در ارائه خدمات آنها دارند گیج می کند. آنها به راه حلی دست یافتند که شامل دسترسی به telehyalth doxy.me ، پیام کوتاه ، MyHealthRecord EHR ، تماس صوتی محدود و St. St.

اروین گفت: “بیماران با آسان در دست گرفتن و استفاده آسان از آنها ، از این پس بیماران می توانند به EHR ما دسترسی پیدا کنند بدون اینکه بدانند چگونه این برنامه را بارگیری می کنند.” “آنها می توانند بدون پاسخ دادن به س confالات گیج کننده در مورد فعال سازی دوربین و میکروفون ، یک جلسه تله سلامتی را در doxy.me شروع کنند ، زیرا مجوزها از قبل پیکربندی شده اند.”

مرکز بهداشت همچنین اطمینان حاصل می کند که این دستگاه ابزاری اساسی برای مراقبت های بهداشتی است که بیماران برای ارتباط با ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی و استفاده از آنها برای دسترسی به اطلاعات مهم از آنها استفاده می کنند.

وی گفت: “با سیستم عامل Sano ، ما می توانیم دسترسی به اطلاعات و قابلیت های اضافی را محدود و تسهیل كنیم ، زیرا این امر با گذشت زمان منطقی است.” “ما همچنین توانایی نظارت بر نحوه استفاده از دستگاه ها را داریم. ما می توانیم از این اطلاعات برای بهبود و ارتقا محصول برای بیماران خود و نظارت بر موفقیت برنامه استفاده کنیم.”

وی افزود ، ارائه فیلم شخصی شده و سوالات متداول بارگیری شده در هر دستگاه پشتیبانی فوق العاده ای را ایجاد می کند و به بیماران کمک می کند تا در استفاده از فناوری telehealth اعتماد به نفس پیدا کنند. وی گفت: با تهیه یک وسیله خاص و ساده به بیماران با دستورالعمل های دقیق و شخصی برای استفاده ، مرکز بهداشت آنها را قادر می سازد تا با استفاده از خدمات دیجیتال احساس راحتی کنند.

نتایج

اروین گفت: مرکز بهداشت قادر به شناسایی بیمارانی است که کاملاً به این دستگاه ها احتیاج دارند. مرکز بهداشت کارکنان خود را به بیش از 30 پزشک در مورد در دسترس بودن دستگاه Sano هشدار داد و به آنها گفت که برای بیماران مسن مبتلا به بیماری های مزمن که نمی توانند ویزیت سمعی و بصری داشته باشند ، دستگاهی را درخواست کنند.

وی توضیح داد: “کارکنان ما قادر به پاسخگویی به این درخواست ها و توزیع دستگاه ها از جمله استفاده از پیوندهای ما با کشیشان کلیسا در جامعه بوده اند.” “و دستگاه ها در حال استفاده هستند. در عرض چند ماه از توزیع 400 دستگاه اول ، ما توانستیم تقریباً 900 بازدید صوتی / تصویری انجام دهیم که در غیر این صورت به دلیل محدودیت های فنی رخ نمی داد.”

علاوه بر این ، این دستگاه ها ابزاری مهم برای مقابله با طرد اجتماعی در سالمندان بوده اند.

اروین گفت: “ما به مركز مراقبت روزانه ارشد Mercy Endeavors 30 دستگاه سفارشی كه شامل بزرگنمایی هستند ، داده ایم.” “از آنجا که استفاده از دستگاه ها بسیار آسان بود ، سالمندان ما با اشتیاق روزانه به سمت آنها گرایش پیدا می کردند ، بسیاری از آنها برای اولین بار از کنفرانس ویدئویی استفاده می کردند ، از جمله سالمندان در اواخر دهه 90!”

نکاتی برای دیگران

اروین گفت که در نظر گرفتن تجربه کاربر از همان ابتدا بسیار مهم است. او نکات بسیاری از راه دور بهداشت را به همسالان خود ارائه داد ، از جمله:

  • اطمینان حاصل کنید که پوشش سلول در مناطقی که بیماران زندگی می کنند ، کافی باشد. برای این منظور ، ممکن است ارائه دهنده خدمات برای بدست آوردن پوشش مطلوب نیاز به همکاری با تعدادی از ارائه دهندگان شبکه بی سیم داشته باشد.
  • بپذیرید که این یک کار یک بار نیست ، بلکه یک فرایند تکراری است. کار با ارائه دهنده ای که تجربه ارائه راه حل ها و خدمات برای نوع جمعیت بیمار را دارد بسیار مهم است. ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد و به اندازه کافی در تولید محصول دقت و حوصله کافی داشته باشد تا منوی مناسب و تجربه بیمار را تعیین کند.
  • تصمیم گیری در مورد اینکه کدام دستگاه ها دستگاه های سلامتی را دریافت می کنند بسیار مهم است. باید در ابتدای فرآیند مورد توجه قرار گیرد. تعیین چگونگی توزیع دستگاه ها و نحوه ردیابی بیمارانی که دستگاه را دریافت کرده اند به همان اندازه مهم است.
  • تعیین شاخص های صحیح برای سنجش موفقیت و در صورت لزوم نیشگون گرفتن و کشیدن ضروری است و باید در ابتدای فرآیند انجام شود.
  • آموزش و آموزش از همه مهمتر است. آیا اعضای تیمی هستند که برای اطمینان از دست دادن بیمار در صورت لزوم نیاز به آموزش داشته باشند؟ اگرچه ارائه دهنده انتخاب شده باید از منابع خدمات مشتری برخوردار باشد ، اما مشكلی در راه حل telehealth وجود دارد كه فقط تیم داخلی قادر به مدیریت آن هستند. توانمند سازی این افراد با ابزار و اطلاعات مناسب ، در ایجاد روابط مطمئن با بیماران تفاوت ایجاد می کند.

اروین گفت: “من شدیداً مصاحبه با بیماران و کارمندان را توصیه می کنم ، زیرا آنها دریچه ای برای شکل گیری راه حل نهایی ارائه می دهند.” “این امر ما را به مشتریان بسیار نزدیکتر کرد و در این زمینه چیزهای زیادی آموختیم که به آنها کمک خواهیم کرد تا ما را به عنوان یک شریک در بهداشت و درمان خود ببینند.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir