[ad_1]

بحران COVID-19 هم تجربه پیچیده و هم دقیق بیمار را دارد ، گاهی اوقات ایمنی انسان مغایرت دارد.

رهبران بهداشت در مجموعه دیجیتال تجربه بیمار در کلینیک HIMSS و کلیولند این هفته گفتند که صداقت ، شفافیت و آسیب پذیری باید با در نظر گرفتن بیماران در خط مقدم پاسخ همه گیر قرار بگیرند.

Adrienne Boassi ، رئیس ستاد کلینیک کلیولند ، هنگام پرسش و پاسخ به مخاطبان گفت ، برای مثال ، هنگامی که نوبت به محدود کردن شیوع ویروس کرونا می رسد ، مهم است که بازدیدکنندگان را به عنوان شرکای اصلی مراقبت در نظر بگیریم.

“سوال این است که چگونه فعال می شویم [visiting] وقتی بفهمیم درگیر یک بیماری همه گیر هستیم ، “بواسی گفت.

وی در کلینیک در کلیولند ، پاسخ را چهار شاخص هدایت می کند ، وی توضیح داد: رهنمودهای منطقه برای موارد اضطراری ، میزان مثبت مراقب ، میزان مثبت بیماران و شیوع در جامعه.

بواسی توضیح داد: “ما هر هفته به عنوان یک تیم چند رشته ای این اقدامات را بررسی می کنیم و تصمیم به بازدید می گیریم.” وی همچنین اشاره کرد که در صورت امکان بیماران شامل بخشی از فرایند پیام رسانی می شوند.

به گفته بواسی ، یک چالش احترام گذاشتن به ترجیحات بیماران برای بازدید کنندگان است. وی گفت: “ما باید به عنوان بخشی از تجربه بیمار ، درباره ایمنی س safetyال کنیم.”

آلن دوبوفسکی ، مدیر ارشد تجربه در Cedars-Sinai در لس آنجلس ، گفت که وقتی باید تصمیمات سخت گرفته شود ، شفافیت ارتباطی کلیدی است.

دوبوفسکی گفت: “صادق بودن با مردم به لطمه زدن ضربه کمک می کند.”

در مورد طراحی کد بیمار ، دوبوسکی و بواسی گفتند که روشهای ثابت برای درخواست معرفی دیگر امکان پذیر نیست.

دوبوسکی گفت که سیستم وی خانواده ها و هیئت های مشاوره بیماران را به همراه یک صفحه آنلاین بیمار و فرصت های بازخورد به گروه های مجازی منتقل کرده است.

وی گفت: “ما راه های مجازی زیادی برای ادامه این صدای بیمار و خانواده پیدا کرده ایم.”

در همین حال ، Boissy بر اهمیت تشخیص اینکه یک بیمار برای همه بیماران صحبت نمی کند تأکید کرد.

وی گفت: “ما وظیفه داریم کنجکاو باشیم.” “یک راه ازدواج نکنید” برای انجام کارها.

با توجه به احتمال بهبود بزودی COVID-19 ، هر دو رهبر بر اهمیت حفظ ارتباط و همدلی تأکید کردند.

بواسی گفت که اگر سیستم ها از تأمین کنندگان مراقبت کنند ، “آنها ظاهر می شوند و بهترین تلاش خود را می کنند و بهترین خود را خواهند داشت.”

در همان زمان ، دوبوسکی گفت: “ما باید به بیماران یادآوری کنیم ،” ما وقتی دیگران نمی توانند برای شما باشند ، ما سیستم پشتیبانی شما هستیم. “

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: gdjecich@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir