کسب و کارها برای پیشرفت بایستی روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از شیوه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب سایت و فعالیت اینترنتی است.
برای ایجاد یک وب سایت عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولی کاری که بایستی در همین حوزه انجام بدهید این می باشد که یک اسم اینترنتی عالی و دیدنی تعیین کنید. همینطور مطمئن شوید که لوگویی که انتخاب می کنید به جهت به دست آوردن و کار شما منطقی هست و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از عبارات نا آشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در همین نوشته 10 آیتم دوچندان حیاتی را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب تارنما خویش از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما به جهت مخاطبان جالب خواهد بود و چندین گام به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه منطقی و اساسی

البته وب وب سایت می بایست از حیث ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، در آغاز می بایست طرز کار مهم سایت خود را بدانید. قبل از این‌که حتی بتوانید سرور خویش را تعیین نمایید یا حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، باید گزینش کنید که چه طرحی به جهت سایت خویش در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم به جهت وبسایت و هم برای بهینه سازی سایت اهمیت است. چون وب سایت گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را نیز در نظر می گیرد.
به همین ادله باید از لحاظ بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از سایت شما مشاهده می کنند بتوانند به راحتی حساس آن تعامل داشته باشند و منطق تارنما شما را ادراک کنند و همینطور در جايگاه بندی google قرار بگیرند.

2. اطلاعات ظریف و دارای ارتباط مهم تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم تلاش به جهت ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت موفقیت در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند لازم است. همین بدان معناست که شما می بایست در جایی دیتاها کاملی در آیتم کسب و کار خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه مدل کاری که انجام می دهید به کار گیری کنید. به تیتر مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک کالا است، بایستی تصاویری با میزان مرغوب بودن خوب برای همه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی کار می کنید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، باید کل امور و کارهای انجام شده را کلیدی جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به تیتر مثال مالک یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در تارنما قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا هستند اطلاعات به اندازه در مورد کیفیت این سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اهمیت ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقا دهید. سایت خود را حیاتی اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به شکل شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته مفید به جهت تارنما شما همین است که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب تارنما رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر مثال درصورتیکه به ساخت و فروش پوشاک مشغول هستید، می بایست بهترین رقیب خود را در زمینه کاری خود و سایت او پیدا کنید. همینطور تحلیل کنید و عارضه ها موفقیت او را بیابید، ببینید از چه سبک محتوایی در وب سایت خویش به کارگیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه تایم ها یک یا این که دو جمله می تواند فراوان قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت کسب و فعالیت خود، حیاتی تصویب اطلاعات دارای در وبسایت خود، در کار خویش توانمند و توانا باشید.

3. اطلاعات تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وبسایت مطمئناً یکی از مهمترین کارها است، به این ترتیب می بایست کاغذ اختصاصی به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک کمپانی بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه کلیدی آن کمپانی چقدر مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ داده ها تماس در وبسایت خویش قرار دهید و کل دیتاها مانند آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند نتورک های اجتماعی را برای کسب و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط اصلی تجارت نیست. چون هدف هر طراحی وب تارنما به دست آوردن و کار ارتقا جذب مشتری است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و آدرس نشانی اینترنتی و نتورک های اجتماعی خویش را در وبسایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در وب سایت قرار ندهید، آن‌ها بایستی بتوانند روی آنها کلیک کنند، به این ترتیب اهمیت کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد کاغذ شوید مرتبط باشید و کارهایی را که باید انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی تلفن همراه های هوشمند این قابلیت و امکان را دارا‌هستند که بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از کلمات اختصاری بی فایده میباشد و سایت بدون راهکار معلوم بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های صحیح و منطقی به جهت صفحه ها متعدد سایت خویش به کارگیری می کنید. به عنوان مثال: اساسی ما تماس بگیرید یا این که با ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه و گسترش یک راهکار استراتژیک به جهت تارنما خود، می بایست راهی برای ساخت یک فراخوان برای اقدام در لحاظ بگیرید. همین بدان مفهوم می باشد که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در وبسایت شما ببینند این است که می توانند به راحتی به کاغذ آیتم عشق خویش در هر برگه از سایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به مجموعه شما پیوند دهند. بتوانید به وبسایت خویش بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را مشاهده کنید، محصولات خویش را بازدید نمایید و …
شما بایستی هدف ها خود را در تارنما خود پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به هدف ها مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص هنگامی که تصمیم دارید در سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین داراست بایستی به طور کامل امکانات و داده ها واجب را به صورت آنلاین در اختیار خریدار قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به تارنما شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال عمده مردمان قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما می بایست در آنان کاربر گردید و کسب و کار خود را در سایت خویش توسعه و گسترش دهید تا به دست آوردن و عمل خویش را بسط دهید. این نیز در سئوی شما مفید است. عمل در نتورک های اجتماعی و سناریو پیوند های آن ها در وب وب سایت سبب ساز تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر