کمپرسور حلقه ها می توانند در درون شیار پیستون یا در درون شیار سیلندر یا اصطلاحا گلو نصب شوند. علاوه بر ماشینهای دارای سیستم تایمینگ متغیر ، همین شیارها منجر می شوند زمانی که تسمه تایم پاره شود ( درباره تسمه تایم هم در بخش سیستم تایمینگ نگارش شده ) و زمان بندی سوپاپ به نیز بخورد ، از برخورد سوپاپ به پیستون خودداری شده و از تولید خسارات شدید خودداری کند. در صورتی که روانکار صحیح و استاندارد و مطلوب موتور را استفاده کنید، از فشار آوردن بیهوده به موتور و نگهداشتن آن در دورهای بالا برای مدت طولانی بپرهیزید، از دنده معکوسهای ناگهانی که باعث ایجاد تنش شدید در اجزا میگردد بپرهیزید و سیستم خنککاری (فن و رادیاتور و کولانت و ترموستات و واترپمپ ) را بهصورت مرتب کنترل کنید، مطمئن باشید که اجزای داخلی موتور و بهخصوص پیستون و شاتون و حلقه پیستون و گژنپین عمری فراوان طولانی خواهند داشت. تاج پیستون (سر پیستون) مرحله فوقانی پیستون (بالاترین نقطه نسبت به سرسیلندر) است، که حین عملکرد موتور ذیل نیروها و دماهای فراوان شدید قرار دارد. شیارها در قسمت بالایی دامنه قرار داشته و رینگها در داخل آن جای میگیرند. به همین ترتیب که در زمانه منبسط شدن دامنه به قطر آن افزوده نشده و دهانه رخنه کوچکتر میشود. اساسی اعتنا به رخنه این دسته پیستون حلقه ها نشتی مضاعف ناچیزی نسبت به پیستون رینگ های مورب دارند. وجود یک ترک در بدنه کمپرسور رینگ سبب ساز می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در داخل شیار پیستون کارگزاشتن و راه اندازی بکنیم و به همین خاطر است که غالبا دو عدد کمپرسور رینگ را در باطن پیستون کارگزاشتن می کنند تا سوراخ ها به رخ متقاطع در جهت مغایر یکدیگر قرار بگیرند و آببندی تام صورت گردد. آلومینیوم هنگام گرم شدن منبسط می­شود، و به همین جهت می­بایست رواداری کافی را به جهت حرکت آزادانه آن در باطن سیلندر پیش بینی نمود. رینگ پیستون می­بایست اتصال شعاعی قابل پیش بینی و موثری دربین جداره سیلندر و تراز جانبی رینگ برقرار نمایند تا عایق بندی به طرز قابل قبولی انجام گیرد. رینگ پیستون همینطور می­بایست عایق بندی قابل قبولی نسبت به لبه های شیار رینگ ساخت کند. اکثر موتورهای Briggs & Stratton از رینگ های فشاری حاشیه اریب یا کناره برجسته استفاده می­کنند. کناره های حلقه دو سطح موازی شیار رینگ هستند. گازهای تحت فشار از فاصله بین جداره سیلندر و پیستون عبور کرده و به شیار حلقه پیستون می­رسند. همین پیستون را که کمپانی بی ام دبلیو آلمان معرفی کرده در سال 2025 رونمایی خواهد شد . فشار اعمال شده بر بر روی رینگ این قطعه تقریبا اهمیت فشار گازهای احتراق متناسب است. در موتور وانکل نظیر موتورهای بنزینی چهار زمان ادغام هوا و بنزین وارد محفظهٔ بزرگی از موتور میشود آن‌گاه اصلی کم شدن حجم آن مخلوط هوا و بنزین ذیل فشار قرار گرفته و مهم ساخت جرقه به وسیله شمع انفجار حاصل میشود، مولکولهای گاز در اثر احتراق منبسط میشوند و فشار محفظهٔ دانسیته به شدّت بالا می رود و نیروی حاصل از آن به روتور اعمال شده و به علّت اختلاف مرکز بازه بین روتور و میل لنگ نیروی چرخشی در روتور تولید میگردد. پیستون حلقه با اتصال مستقیم برای آببندی در قطعات دارای اختلاف فشارهای بالای 15 بار استعمال می شود. چدن امکان مراقبت صلابت شکلی خود را ذیل دما، بار و سایر نیروهای دینامیکی دارا می­باشد. علاوه بر این چدن را می­توان به آسانی اصلی مواد دیگر پوشاند تا تداوم آن افزایش یابد. حلقه های پیستون علاوه بر فشار داخلی، از فشار خارجی نیز برای عایق بندی محیط احتراق بهره می­گیرند. فشار ناشی از گازهای احتراق سبب ساز فشرده شدن حلقه به جداره سیلندر شده و به همین شکل عایق ایجاد می­شود. همین فشار به طور معمول به الاستیسیته مواد سازنده رینگ پیستون، فاصله ازاد رینگ پیستون و تعامل اساسی گازهای احتراق بستگی دارد. تفلون کشور‌ایران حیاتی به کارگیری طیف وسیعی از پلیمرهای استاندارد و مواد ویژه، و تجربه در زمینه ساخت کمپرسور رینگ ها؛ بهترین آببندی را ملازم با سایش کمتر و ارتفاع عمر عمده به شما ارائه می کند. اندازه و چینش حلقه پیستون به طراحی موتور و مواد به عمل رفته در سیلندر بستگی دارد. به طور نمونه در صورتی که دو اتومبیل دارای موقعیت یکسان، حیاتی ترازو پیستون های مشخص دارید، خودرویی که تعداد بیشتری از این قطعه دارد، قدرت بیشتری ایجاد می کند. حلقه های همین قطعه به عمل رفته در موتورهای کوچک عموما شامل رینگ فشاری، حلقه وایپر و رینگ روغنی می­باشند. نیمه بالای یاتاقان ها به قطعه موتور کارگزاشتن میباشد و نصفه تحت در محفظه های یاتاقان ها با که به قطعه موتور پیچ شده اند قرار دارد. برای اشخاصی که هر دسته نگرانی در گزینه دقیقا کجا و همچنین هدایت در آیتم چگونگی استعمال از قیمت پیستون پیکان تبریز ، شما احتمالا می توانید با ما در کاغذ وب تماس بگیرید.

ایندکسر