[ad_1]

در این هفته ، دربان بهداشت و درمان Accolade اعلام کرد که ارائه دهنده خدمات پزشکی از راه دور 2nd.MD را با قیمت 460 میلیون دلار خریداری می کند.

طبق اعلامیه مطبوعاتی روز پنجشنبه ، Accolade قصد دارد توانایی خود را در ارائه نظرات دوم از طریق خرید متخصصان نوآوری ، شرکت مادر 2nd.MD در هوستون ، تقویت کند. این شرکت همچنین به ارائه خدمات 2nd.MD به صورت مستقل ادامه خواهد داد.

“مشارکت در تیم مراقبت از پزشکی سطح 2 و رویکرد دیجیتال با مشاوره پزشکی متخصص در Accolade و ادامه ارائه آن به صورت مستقل ، تأثیر فوری و قابل اندازه گیری بر مشتریان ، کارمندان و برنامه های بهداشتی ما که با آنها کار می کنیم ، خواهد داشت.” راجیف سینگ ، مدیر عامل Accolade ، در بیانیه ای گفت.

چرا مهم است

Accolade مستقر در سیاتل به عنوان ابزاری دروازه ای مراقبت های بهداشتی درخواستی عمل می کند و به کارفرمایان این امکان را می دهد تا به کارمندان و خانواده هایشان راهکارهای بهداشتی و درمانی شخصی ارائه دهند.

در همین حال ، 2nd.MD برای برقراری ارتباط بیماران با متخصصان دارای مجوز هیئت مدیره از سراسر کشور برای مشاوره پزشکی از طریق تماس ویدیویی یا تلفنی طی سه تا پنج روز تلاش می کند. این شرکت در حال حاضر می گوید که به بیش از 300 مشتری کارفرما و بیش از 7 میلیون عضو کارمند خدمات ارائه می دهد و کارفرمایان کارفرمایی هنگام انجام عمل جراحی به طور متوسط ​​5000 دلار در هر مشاوره و 27،000 دلار در هر مشاوره پس انداز می کنند.

سینگ گفت: “هر دو شرکت روابط عمیقی با کارفرمایان و برنامه های بهداشتی ایجاد کرده اند ، و به کارکنان کمک می کند تا از سیستم بهداشت فزاینده پیچیده و ناسازگار استفاده کنند.”

پیش بینی می شود بسته به مراحل نهایی درآمد ، معامله در پایان فوریه با قیمت خرید 230 میلیون دلار وجه نقد ، 130 میلیون دلار سهام عادی Accolade و حداکثر 100 میلیون دلار سهام عادی Accolade بسته شود.

“ما از مزایای تجاری که 2nd.MD برای Accolade به ارمغان می آورد هیجان زده هستیم. علاوه بر خدمات گسترده و فرصت های بالینی که قادر خواهیم بود به مشتریان خود ارائه دهیم ، 2nd.MD روابط توزیع جدیدی را برای کمک به رشد ارائه می دهد. تجارت ما و گسترش بازار آدرس پذیر ما تقریباً 22 میلیارد دلار “، گفت: استیو بارنز ، مدیر ارشد مالی در Accolade.

گرایش بزرگتر

از نظر ادغام و ادغام یک سال شلوغ برای سلامتی از راه دور بوده است.

در ماه آگوست سال گذشته ، Teladoc Health اعلام کرد که پس از کسب تجارت 600 میلیون دلاری شرکت بهداشت از طریق بهداشت InTouch Health ، هشت ماه پیش ، 18.5 میلیارد دلار در شرکت مراقبت مزمن Livongo هزینه خواهد کرد.

در ماه اکتبر ، رهبران Teladoc و Livongo گفتند که این معامله را راهی برای ارائه ارتباط طولی بین پزشکان و بیماران می دانند.

“به جای بررسی یک یا دو بار در سال از نظر گلودرد یا آنفلوآنزا و بدون تعامل بین آنها ، این یک پیوند طولی است که [together] متخصصان متعدد ، دارایی های دیجیتال و دانش داده – همه برای مصرف کننده است. “مدیر عامل شرکت Teladoc جیسون گوریویچ گفت.

در حال ضبط

جیسون ملتون ، مدیرعامل ، 2nd.MD گفت: “ترکیب تیم های مراقبت و فناوری ما با Accolade دامنه و کیفیت پشتیبانی از اعضا را از زمان بحران تا طرف دیگر درمان سلامتی بهبود می بخشد.”

ملتون ادامه داد: “ما یک دیدگاه مشترک تجاری داریم ، فرهنگ ما به شدت با اهداف کارمندان مرتبط است و ما یک ماموریت مشترک برای تغییر مراقبت های بهداشتی به نفع همه مصرف کنندگان داریم.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد مراقبت های بهداشتی فناوری اطلاعات است.
ایمیل: gdjecich@himss.org
توییتر: kjercich
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir