[ad_1]

در اوایل سال جاری ، سیستم بهداشت Geisinger ، مستقر در Danville ، پنسیلوانیا ، در چندین بیمارستان خود دارای واحدهای مراقبت ویژه بود که منجر به شدت بیشتری در بخشهای رو به زوال در این مراکز شد. بخش های مراقبت های ویژه قبلاً توسط برنامه eICU Geisinger پشتیبانی می شدند و سیستم بهداشت می خواست این پشتیبانی را به طور موقت به واحدهای در حال سقوط خود گسترش دهد.

علاوه بر این ، تمام اتاق هایی که به جریان هوای منفی تبدیل شده اند دارای درهای چوبی جامد بوده و دیدن بیماران را غیر ممکن می کند. سیستم مراقبت های بهداشتی به روشی ساده ، آسان و مقرون به صرفه برای اجرای نظارت تصویری برای این اتاق ها نیاز دارد.

پیشنهاد

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تمایل یاد بگیرید ، اعتبار کسب کنید ، محصولات و راه حل هایی پیدا کنید. شروع کنید >>

گایسینگر قبلاً از یک سیستم telehealth ICU از تجهیزات Caregility و AV در اتاقهای ICU خود استفاده کرده است.

تریسی کوپنهاور ، RN ، eICU و Geisinger Cardiac ICU Manager گفت: “فناوری مراقبت یک راه حل صوتی / تصویری دو طرفه سازگار با HIPAA را ارائه می دهد.” “این فناوری در یک برنامه تلفن همراه موجود است که می تواند در هر دستگاه تلفن همراه بارگیری شود. پیشنهاد این بود که در هر اتاق بیمار یک iPad قرار دهید و آن را از طریق دستگاه دوم روی میز وصل کنید تا تجسم بیمار امکان پذیر شود. “

“داشتن افرادی که می فهمند پزشکان چه می کنند و اینکه ما چگونه از محصولات و فناوری برای مراقبت از بیماران استفاده می کنیم برای اطمینان از منطقی بودن راه حل ها و استفاده آسان از آنها حیاتی است.”

تریسی کوپنهاور ، RN ، گایزینگر

در مورد واحدهای کوچک شده ، گایزینگر می خواست که بتواند این پرسنل را با پرستاران و پزشکان eICU خود برای پشتیبانی بیشتر متصل کند.

مکان بازار

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان فن آوری و خدمات پزشکی از راه دور در بازار فناوری اطلاعات مراقبت های بهداشتی وجود دارند. اخبار فناوری اطلاعات سلامت اخیراً لیستی جامع از این تأمین کنندگان با توضیحات دقیق تهیه کرده است. برای خواندن این گزارش ویژه ، اینجا را کلیک کنید.

دیدار با چالش

سیستم بهداشتی در هر اتاق واحدهای نزولی یک iPad با برنامه Caregility پیاده سازی کرده است. با فشار دادن یک دکمه در برنامه ، پرستار در اتاق بیمار می تواند به یک پرستار باتجربه یا ارائه دهنده مراقبت های ویژه دسترسی پیدا کند.

کوپنهاور توضیح داد: “ما توانستیم با مداخله زودهنگام برای بیمارانی که وضعیت آنها رو به وخامت است از کارکنان بالینی در اوایل شب حمایت کنیم.” “ما توانستیم در موارد کوچکی مانند اسناد و مدارک که به دو پرستار احتیاج دارد کمک کنیم ، بنابراین فقط یک پرستار شب مجبور شد وارد اتاق شود. این به ما امکان می دهد PPE مانند لباس ها ، دستکش ها و ماسکهایی که کمبود دارند را پس انداز کنیم. “

نتایج

Geisinger پشتیبانی eICU را برای بیش از 60 اتاق در یک هفته اجرا کرده است.

کپنهاور گفت: “در بخشهایی که توسط eICU پشتیبانی می شوند ، بیماران درک می کنند که همیشه شخصی در پس زمینه است که به ما کمک می کند مطمئن شویم که مشکلی ندارند.” “کارکنان و تأمین کنندگان مراقبت از تختخواب از پشتیبانی اضافی کارکنان eICU قدردانی می کنند.”

وی افزود ، کارکنان فناوری اطلاعات سیستم بهداشتی از عملکرد برای نظارت بر سیستم و هشدار هوشمند برای اطلاع تیم از هر گونه مشکل در اتصال به شبکه یا دستگاه ها بسیار قدردانی می کنند.

نکاتی برای دیگران

کوپنهاور توصیه کرد: “داشتن افرادی که می فهمند پزشکان چه می کنند و ما چگونه از محصولات و فناوری برای مراقبت از بیماران استفاده می کنیم برای اطمینان از منطقی بودن راه حل ها و استفاده آسان از آنها حیاتی است.”

وی افزود: ارائه دهندگان باید به دنبال محصولی باشند که نصب آسان ، یک بسته کامل بهداشت از طریق سلامت ، یکپارچه سازی EHR و قابلیت های گزارش دهی را فراهم کند که به کارکنان اجازه می دهد وارد سیستم شوند و اطلاعات عملکرد را دریافت کنند.

وی در پایان گفت: “راه حل های مبتنی بر ASP مزایای بیشتری نسبت به مشتری داخلی دسکتاپ دارند ، زیرا به راحتی می توانید به هرجای سیستم مراقبت های بهداشتی دسترسی پیدا کنید.” “تمرکز بعدی ما بررسی دقیق جمعیت مراقبت های غیر فشرده و شناسایی چگونگی حمایت از بیمارانی است که در خارج از بخش مراقبت های ویژه رو به وخامت هستند و امیدواریم آنها را از بخش مراقبت های ویژه دور نگه داریم.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir