[ad_1]

در این مرحله مخفی نیست که telehealth در پاسخ به بحران COVID-19 منفجر شد. اما گزارشی از KLAS که این هفته منتشر شد نشان داد که در حالی که برخی از ارائه دهندگان خدمات سلامت از این پرونده سو takingاستفاده می کنند ، برخی دیگر برای تحویل تلاش می کنند.

محققان KLAS گفتند: “هیچ کس نمی توانست COVID-19 را پیش بینی کند ، بنابراین جای تعجب نیست که همه ارائه دهندگان در ابتدا برای مدیریت افزایش سریع مصرف telehealth تلاش کردند.”

آنها افزودند: “اکثر تأمین کنندگان در نهایت موفق به تعمیر کشتی شدند و اگرچه شرایط منحصر به فرد بود ، اما پاسخ های تأمین کنندگان ایده ای از توانایی آنها در پاسخگویی به عواملی است که از عهده آنها خارج نبوده و همچنان به مشتریان کمک می کنند تا به جلو حرکت کنند.”

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

چرا مهم است

گزارش KLAS در سه جنبه اصلی از چشم انداز فناوری telehealth سازماندهی شد: سیستم عامل های مراقبت مجازی ، سیستم عامل های کنفرانس ویدیویی و سیستم عامل های مراقبت مجازی سلامت الکترونیکی.

از سیستم عامل های مراقبت مجازی ، KLAS دریافت که رضایت مشتری از Amwell از سال 2018 به طور مداوم در حال کاهش است. این گزارش همچنین خاطر نشان می کند که Amwell Now که در پاسخ به COVID-19 راه اندازی شد ، بازخورد اولیه مثبت را دریافت کرد.

در همین حال ، راه حل InTouch Health Teladoc Health از تعمیر و نگهداری استرس زا و سخت افزاری غیرقابل دسترسی که مانع پاسخ اولیه COVID-19 شده است ، بازیابی شده است. اما پلت فرم مجوز بهداشت Teladoc مجزا ، که جدا از راه حل اکتسابی InTouch است ، “برای مقیاس” تلاش می کند تا حجم قابل توجهی از بیماران را افزایش دهد.

محققان گفتند: “برخی از مشتریان Teladoc تجربه یکپارچه تری را می خواهند و توانایی Teladoc برای دستیابی به آن را از طریق چندین ادغام و ادغام زیر سوال می برند.”

بیشتر راه حل های متمرکز ، مانند Caregility ، Mend ، VSee ، swyMed و Zipnosis ، رضایت مشتری بالایی را گزارش کرده اند. با این حال ، MDLive با دوره های طولانی انتظار و عدم ادغام هم برای ارائه دهندگان و هم برای سازمان های پرداخت کننده روبرو بود.

در مورد سیستم عامل های کنفرانس ویدیویی ، مشتریان گفتند که هزینه پایین Doxy.me جذاب است ، اما مشارکت ، هدف گذاری ، پشتیبانی و مشارکت مدیران “انتظارات آنها را برآورده نمی کند”. مشتریان زوم ثبات و مقیاس پذیری این ابزار را ستودند ، اما گفتند که تجربه بیمار می تواند ناامید کننده باشد و پلتفرم را “معامله ای” می داند.

“تقریبا 30٪ از مشتریان سلامتی Zoom و Doxy.me می گویند که این راه حل ها مدت زیادی دوام نخواهد آورد. به امید ادغام بهتر و یک تجربه بالینی ساده ، بسیاری قصد دارند پس از ارائه خدمات EMR خود ، به پیشنهادات خود مراجعه کنند. نویسندگان گزارش می نویسند: “

مشتریان می گویند ، تیم های مایکروسافت مقیاس خوبی داشته است ، اگرچه تجربه بیماران از راه حل های دیگر عقب است. در مورد ویدیو ، گزارش ها چشمگیر نیستند: مشتریان “بیشترین ناامیدی را از این گزارش ندارند”.

در این گزارش آمده است: “مشتریان ساختار صدور مجوز را گران ارزیابی می كنند و مراقبت های بهداشتی را پیگیری می كنند.”

در مورد سیستم عامل های EHR گرا ، KLAS گزارش می دهد که رضایت کلی از راه حل های telehealth Epic و NextGen زیاد است ، اگرچه بیماران به دلیل کاربردهای متعدد ، بررسی های مختلفی درباره Epic داشته اند.

محققان گفتند: “بازخورد اولیه از چندین سازمان که راه حل داخلی Epic را اجرا کرده اند ، تجربه کمی مثبت بیمار را نشان می دهد.”

در مقابل ، مشتریان NextGen “به طور مداوم تجربه های مثبت بیمار” را گزارش می دهند ، تا حدی به دلیل سهولت استفاده هنگام شروع ویزیت.

گرایش بزرگتر

آینده سیستم عامل های telehealth ، خصوصاً با توجه به عدم اطمینان در مورد برابری پوشش و کاهش موقت محدودیت های مراقبت های مجازی ، همچنان ناخوشایند است.

اما این مانع از ادامه شایعات در فضای گسترش نیافته است – از آمازون ، که گفته می شود احتمالاً نگرانی های مبتنی بر برنامه خود را به کارگران سایر شرکت ها گسترش می دهد.

آمازون از اظهار نظر در مورد گمانه زنی ها خودداری کرد ، اما قیمت سهام Teladoc پس از این گزارش ها کاهش یافت.

در حال ضبط

“COVID-19 نشان داده است که telehealth یک غول خاموش است. قبل از COVID ، بیشتر سازمانهای مصاحبه شده حجم بازدیدهای از راه دور بهداشت زیر 1٪ را داشتند ، اما جای تعجب نیست که این درصدها بلافاصله پس از شیوع در روزها و هفته ها افزایش یابد. ، “محققان KLAS گفتند.

آنها گفتند: “در طی چند روز ، سازمانها راه حلهای telehealth را اجرا كرده و در بالاترین حد ، تقریباً بیش از نیمی – و غالباً همه – بازدیدهای مجازی خود را انجام داده اند.” “وقتی سازمان ها به آینده نگاه می کنند ، اکثریت تخمین می زنند که حجم بازدیدهای مجازی برابر با یک دهم تا یک سوم کل بازدیدها خواهد بود (تا زمانی که مدل های فعلی بازیابی هزینه دست نخورده باقی بمانند).”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir