[ad_1]

جمعیت ایالات متحده هر ساله در حال پیر شدن است زیرا تعداد بیشتری از بزرگسالان در نسل Baby Boomer به سن 65 سالگی می رسند.

از سال 2010 ، جمعیت 65 ساله بیش از یک سوم (34.2)) ، بر اساس اداره سرشماری ایالات متحده ، و بیش از 3 between بین 2018 و 2019 رشد کرده است. این رشد به این معنی است که تا سال 2030 هر پنجم آمریکایی ها در سن بازنشستگی خواهند بود.

با افزایش خاکستری جمعیت ایالات متحده ، بسیاری از ذینفعان به فناوری و راه حل های بهداشت دیجیتال به عنوان روش هایی برای سالم و مستقل نگه داشتن افراد مسن روی آورده اند.

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تمایل یاد بگیرید ، اعتبار کسب کنید ، محصولات و راه حل هایی پیدا کنید شروع کنید >>

دکتر جو کوئدار ، مشاور ارشد مراقبت مجازی در ماس ژنرال بریگهام ، گفت: “بسیار مهم است که ما به دلایل زیادی این کار را درست انجام دهیم.” “در سال 2050 تعداد افراد بالای 65 سال در کره زمین دو برابر کمتر از 5 سال خواهد بود و این همچنان چشمگیرتر است زیرا خوشبختانه ما عمر طولانی تری داریم. اما از آنجا که عمر طولانی تری داریم ، به خدمات بهداشتی بیشتری نیاز داریم. “

دیدگاه سالمندان امروز

اصطلاح “ارشد” بخش عمده ای از جمعیت را در بر می گیرد. طبق استانداردهای مدیکر ، “افراد مسن” به افراد بالای 65 سال گفته می شود و AARP “بزرگسالان بالغ” را به عنوان افراد بالای 50 سال تعریف می کند.

با این حال ، به گفته لوری اورلوف ، تحلیلگر ارشد سازمان نظارت بر پیری و بهداشت فناوری ، وقتی به این فکر می کنیم که افراد مسن “واقعی” چه کسانی هستند ، این سن کمی بیشتر از دو تعریف است.

اورلوف گفت: “من مقوله ای را تعریف کردم که من آن را” ارشد واقعی “می نامم و ارشد واقعی 75 به علاوه است.

اورلوف از تجربیات خود به عنوان یک پیشکسوت در صنعت فناوری و مدافع مراقبت از افراد مسن گفت که وی دریافت که افراد 50 تا 65 سال در واقع زندگی روزمره متفاوتی از گروه سنی 40 تا 50 سال ندارند.

اورلوف گفت ، حتی افراد بین 65 تا 75 سال نیز تصور اکثر مردم هنگام تصور یک ارشد کلیشه ای نیستند.

وی گفت: “اگر افراد مسن را به عنوان افرادی كه نیازهای بهداشتی قابل توجهی دارند ، مقدار زیادی دلار سلامتی مصرف می كنند ، افراد شكننده ، دارای مشكلات حرکتی توصیف می كنند … افراد بین 65 تا 75 سال می گفتند:” این ما نیستیم. ” .

اورلوف گفت ، فارغ از سن ، افراد مسن می توانند از استفاده از فناوری بهره مند شوند و سود می برند. آنها از فناوری برای برقراری ارتباط با عزیزانشان برای اطلاع از اخبار ، نظارت و مدیریت سلامت و ایمنی خود ، اطلاعات تحقیق ، سرگرمی و موارد دیگر استفاده می کنند.

در حقیقت ، بر اساس مطالعه اخیر سایت healthinsurance.com ، بیش از 60 درصد افراد مسن واجد شرایط دریافت مدیکر می گویند که در طی همه گیری ، فناوری بیشتری را به کار گرفته اند.

براساس گزارش راک هلث ، تمایل بسیاری از افراد مسن به استقلال در سالهای بعد “یک بازار بی سابقه” برای نوآوری ایجاد کرده است.

این گزارش خاطر نشان می کند که اگرچه 77٪ افراد بالای 55 سال می گویند که می خواهند در محل پیر شوند ، اما تنها 50٪ معتقدند که به دلیل موانعی مانند نگهداری از منزل ، عدم حمل و نقل و تحرک ، آموزش ناکافی و سن ، این کار را می کنند. دسترسی متصل

در این گزارش آمده است: “برای پاسخگویی به این چالش های جدید – و فرصت ها – ما نیاز به نوآوری های دگرگون کننده در مراقبت از سالمندان داریم.” “سلامت دیجیتال آماده ارائه راه حل های مهم است.”

موانع پذیرش

با وجود افزایش اخیر استفاده از فناوری توسط افراد مسن ، افراد مسن زیادی وجود دارند که به طور فعال با آن درگیر نیستند.

بر اساس مطالعه گروه متمرکز توسط موانعی که مانع استفاده افراد مسن از این فناوری می شود شامل کمبود دستورالعمل در مورد نحوه استفاده از آن ، وجود دانش کافی در زمینه موانع بهداشتی مانند ضعف بینایی و شنوایی و هزینه ها است. محدودیت ها در روانشناسی.

“بچه های من فقط به تجهیزات نگاه می کنند و می روند. مغز من فقط ساخته نشده تا بتواند نیمی از فناوری را در آنجا اداره کند. ” “کاش متفاوت باشم ، واقعاً این کار را می کنم چون می فهمم عقب مانده ام ، حدس می زنم.”

به گفته اورلوف آنچه که بسیاری از افراد مسن را از غلبه بر این موانع باز می دارد عدم بازگشت سرمایه ناشی از استفاده از فناوری است.

وی گفت: “نکته ای که در مورد فناوری به طور کلی وجود دارد و دلیل استفاده و استفاده از آن این است که منافع آن بیشتر از دردسر و خطر محرمانه بودن است.”

به عنوان مثال ، اگر تنها مکانی که بزرگسالان از نظر فنی می توانند تصاویر نوه های خود را مشاهده کنند بر روی یک تبلت است ، شاید ارزش استفاده از آن را داشته باشد. اورلوف گفت ، همین فکر می تواند در استفاده از سمعک ، ابزار سنجش از دور و سایر موارد نیز اعمال شود.

به گفته اورلوف ، از دیگر موانع پذیرش ، هزینه اینترنت پرسرعت ، رابط های کاربری پیچیده و عدم ادغام و قابلیت همکاری در بسیاری از فناوری ها است.

طراحی برای همه ، نه برای افراد پیر

مانند بسیاری از مشکلات ، مشکل درک بزرگسالان از فناوری جنبه های بسیاری دارد. فراتر از موانع پذیرش فناوری ، نکته ای که به گفته کارشناسان باید به آن توجه شود ، نحوه طراحی فناوری است.

به گفته شارلوت یه ، مدیر ارشد پزشکی در AARP ، مشکل اصلی در نحوه تولید محصولات با هدف توسعه افراد برای افراد مسن این است که این محصولات “قدیمی و نه برای همه” طراحی شده اند.

او می گوید فناوری که فقط برای جنبه های منفی پیری ایجاد شده است ، مانند دستگاه های تشخیص سقوط ، می تواند به کلیشه های منفی ناشی از پیری کمک کند.

وی گفت: “آنچه برای فناوری طراحی شده برای افراد مسن اتفاق می افتد این است (و این را در گروه های تمركزی نیز شنیده ایم):” اگر من واقعاً مجبور به استفاده و خرید دستگاه باشم ، من دیگر پیر نیستم ، الان پیر شده ام. “

به جای تمرکز بر ساخت راه حل فقط برای حفظ ایمنی افراد مسن ، Ye معتقد است که فناوری باید با در نظر گرفتن سه هدف P ، افراد و توانایی ها ایجاد شود.

به گفته جه ، فناوری ایجاد شده برای این منظور باعث می شود افراد مسن در جامعه و جامعه خود مفید واقع شوند.

وی گفت: “ما متوجه می شویم که اگر شما یک هدف قوی دارید ، حملات قلبی کمتری دارید ، خواب بهتر ، هورمون های استرس پایین تر ، سیستم ایمنی بهتر ، هزینه های مراقبت های بهداشتی کمتری دارید.”

P دوم با توجه به ارتباط و کاهش طرد اجتماعی ، یک مشکل سلامتی است که نزدیک به یک چهارم بزرگسالان بالای 65 سال را تحت تأثیر CDC قرار می دهد.

طبق انستیتوی ملی پیری ، مطالعات انزوای اجتماعی و تنهایی را با خطرات بالاتر فشار خون ، بیماری قلبی ، چاقی ، ضعف سیستم ایمنی ، اضطراب ، افسردگی ، کاهش شناختی ، بیماری آلزایمر و حتی مرگ مرتبط می دانند.

یافته ها نشان می دهد که این فناوری می تواند در کاهش طرد اجتماعی در افراد مسن مثر باشد و در مطالعه AARP 2020 Tech و مطالعه 50+ ، بیشترین استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای دسترسی به برنامه های تعامل اجتماعی و اشتراک اطلاعات است.

“از آنجا که ما به فناوری فکر می کنیم ، اگر به استفاده از فناوری برای افراد مسن نگاه کنیم ، یکی از رایج ترین موارد استفاده می شود [for] ارتباط “، او گفت. “شما آخرین تحقیق در زمینه فن آوری AARP را می دانید ، و در واقع قبل از COVID افراد را اندازه گیری می کرد ، اما حتی در آن زمان ، بیشترین استفاده از فن آوری فقط اطلاعات نبود ، بلکه یک ارتباط اجتماعی بود.”

به گفته جه ، آخرین P ، فرصت ها ، باید به افراد مسن دید مثبتی در مورد پیری بدهد.

وی گفت: “اگر احساس می کنید مفید ، ارزشمند و به جامعه کمک می کنید ، و اگر این امر به ما کمک می کند با دیگران ارتباط برقرار کنیم ، فرصت ها و چشم انداز ما برای فردا بی پایان است.”

علاوه بر سه استراتژی P که Ye ارائه می دهد ، کارشناسان بر این باورند که طراحی فناوری برای همه و ایجاد ویژگی های سفارشی سازی برای جمعیت کمتر کلید تصمیم گیری بهتر برای افراد مسن است.

اورلوف گفت: “بیشتر پیشنهادات فناوری باید برای همه افراد طراحی شود و در صورت لزوم برای افراد مسن شخصی سازی شود.” “به این ترتیب شما بازار بزرگی دارید و می توانید به یک زیر گروه کوچک خدمات ارائه دهید.”

این پیشنهاد می کند که این تنظیمات روی نرم افزار انجام شود تا وقتی دستگاه فیزیکی در اختیار کاربر قرار گرفت ، دیگر نگران ارتقا نباشند زیرا این شرکت می تواند این کار را برای آنها انجام دهد.

نمونه هایی از محصولات امروزه در بازار که اورلوف تصویب این استراتژی را تصور می کند شامل Amazon Alexa Care Hub است. آمازون الکسا به جای ایجاد یک دستیار فرماندهی صوتی کاملاً بزرگسال ، ویژگی های خود را به روز می کند تا به کاربران اجازه دهد از راه دور به عنوان عضوی از خانواده در حال پیری ثبت نام کنند.

این ویژگی ها ممکن است شامل سر بلند کردن هنگام بزرگسالی برای اولین بار از دستگاه الکسا خود هر روز یا اخطار در صورت مشخص نشدن فعالیتی توسط زمان مشخص باشد. اگر یکی از اعضای خانواده دلیلی برای نگرانی ببیند ، می تواند به سرعت از طریق برنامه تماس تلفنی یا گپ دو طرفه را شروع کند.

اورلوف گفت: “برای من ، این یک تشخیص بزرگ بازیکن مانند آمازون است که افراد مسنی وجود دارد که ممکن است نیازهای مختلفی داشته باشند و آنها با خط تولید خود که از پشتیبانی صوتی برخوردار است ، به گوشه گوشه این بازار نفوذ کرده اند.”

مثال دیگر برنامه BUDDY از LiveFreely است. این برنامه با ساعت های هوشمند Fitbit و سایر دستگاه های پوشیدنی کار می کند تا به سالمندان و مراقبان آنها کمک کند کنترل بیشتری بر پیری داشته باشند.

“دستگاه های قابل حمل روز به روز در حال فراگیر شدن هستند ، بنابراین ما فکر کردیم ،” چرا دستگاه قابل حمل خود را ایجاد کنیم؟ ” همه در حال حاضر کسانی را که در آنجا هستند ، دارند. “گفت دانیل جو ، مدیر ارشد فناوری و بنیانگذار LiveFreely. “ما تصمیم گرفتیم از سیستم عامل های دیگران مانند اپل ، مانند Fitbit ، مانند Garmin استفاده کنیم و برنامه را برای محصولات آماده استفاده آنها ایجاد کنیم.”

روش کار سیستم با بارگیری برنامه ساعت هوشمند بزرگسالان و تلفن مراقب است. از آنجا ، برنامه BUDDY در صورت سقوط کاربر ، کنترل برنامه دارویی کاربر ، نظارت بر علائم حیاتی کاربر ، هشدار و هشدار را می دهد و در صورت دور شدن کاربر از خانه می تواند مراقبان را مطلع کند.

همه این ویژگی ها و موارد دیگر را می توان در داشبورد آنلاین مشاهده کرد که می تواند بین مراقبان و متخصصان مراقبت های بهداشتی به اشتراک گذاشته شود.

“هدف ما این است که این کت و شلوار کوچک مرد آهنی را به همه بدهیم … بنابراین آنها می توانند زندگی آنها را آسان تر ، قدرتمندتر کنند و به آنها آرامش خاطر دهند که آنها می توانند زندگی را همانطور که می خواهند زندگی کنند.” گفت آرتور جو ، مدیر عامل و بنیانگذار LiveFreely.

علاوه بر این ، طراحی فناوری به این روش می تواند به جوانان نیز کمک کند.

ی گفت: “زیرا نه تنها 70 ساله شکایت می کند ، بلکه صادقانه خواهر زاده خواهر بیست ساله من شکایت دارد که تنظیم آن را بسیار آسان و آسان می کند.” “بنابراین اگر برای جمعیت مسن تر طراحی کنیم ، همه آن را دوست دارند.”

به این ترتیب ، با ادامه تغییر و نوآوری در فناوری ، برای همه نیز قابل استفاده خواهد ماند.

“آنچه برای فناوری اتفاق خواهد افتاد این است که فناوری تکامل یافته و از توانایی همگام شدن با آن فراتر خواهد رفت ، زیرا آنچه اتفاق خواهد افتاد با افزایش سن است. اورلوف گفت: “مردم شروع به دوست داشتن آنچه که دارند می کنند.” “بنابراین این مشکل است – و این یک فرصت است.”

[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir