[ad_1]

فقط در دو هفته پس از توقف اول بیماری همه گیر COVID-19 ، سیستم های بهداشتی Banyan ، مستقر در میامی ، فلوریدا ، خدمات بهداشتی را به سلامت از راه دور تغییر دادند.

قبل از همه گیری ، سیستم بهداشتی فقط از طریق سلامتی از راه دور استفاده می کرد و مشاوره های بین مراکز مسکن و سرپایی را به پزشکان ارائه می داد. پس از یک ارزیابی کوتاه ، بنیان تصمیم گرفت خدمات telehealth را با حداکثر برنامه ها و خدمات با استفاده از پلتفرم tele-health DoxyMe گسترش دهد. او تهیه کننده را به دلیل سهولت استفاده برای بیمار و توانایی اعزام سریع انتخاب کرد.

دامنه کامل مراقبت

بانیان از جمله ارائه بازدیدهای مدیریت پرونده های مجازی و خدمات شریک به سلامت کامل و بهداشت رفتاری روی آورد. جفری تی کینگ ، مدیر ارشد اجرایی سیستم های بهداشتی بانیان ، گفت: این به بیماران امکان می دهد که مراقبت های کامل خود را بدون از دست دادن حتی یک سکته ادامه دهند.

کینگ گفت: “استفاده از سلامتی از راه دور دسترسی و تعهد ما را به طور کلی بهبود بخشیده است. با این حال ، ما بلافاصله یک مشکل اساسی را با جمعیت کم درآمد ، کم درآمد و کم درآمد شناسایی کردیم.” وی افزود: اگرچه بسیاری از بیماران ما دستگاه های همراه دارند اما بسیاری از آنها دستگاه های هوشمند نیستند و بسیاری از آنها از قابلیت فیلمبرداری برخوردار نیستند.

علاوه بر این ، بسیاری از بیماران کم درآمد اینترنت پرسرعت یا WiFi ندارند یا داده های نامحدودی برای استفاده برای ویزیت های بهداشتی مجازی ندارند.

وی افزود: اگرچه بسیاری از بیماران ما دستگاه های همراه دارند اما بسیاری از آنها دستگاه های هوشمند نیستند و بسیاری از آنها از قابلیت فیلمبرداری برخوردار نیستند.

جفری تی کینگ ، سیستم های بهداشتی بانیان

کینگ توضیح داد: “حتی با وجود دسترسی آسان به بستر وب سلامتی تحت وب DoxyMe ، بیماران با تجهیزات محدود یا سرویس اینترنت محدود نمی توانند برای بازدیدهای مجازی با موفقیت ارتباط برقرار کنند یا ارتباط را حفظ کنند.” “بنابراین ما برای تهیه کیت Virtual Health و نظارت از راه دور Banyan با Vivify Health همکاری کردیم و واحد مراقبت های ویژه خود را راه اندازی کردیم.”

رفع موانع سلامت از راه دور

بانیان راه حل از راه دور بهداشت ، از جمله تجهیزات و خدمات را برای افرادی که موانعی در برابر خدمات بهداشت از راه دور دارند ، ارائه داد. با تهیه تجهیزات ، از جمله یک تبلت تحت شبکه و تجهیزات جانبی بیومتریک ، موانع telehealth برای این افراد برطرف شده و مشکلات جلوگیری از ارائه خدمات telehealth برطرف شده است.

کینگ گفت: “واحد مراقبت های ویژه ما برای پاسخگویی به چالش های بیماران ما طراحی شده است.”

Telehealth و تجهیزات نظارت از راه دور بیمار برای افراد و خانواده های شناسایی و شناسایی شده استفاده می شود. این امر توسط یک تیم هماهنگی مراقبت های داخلی و پزشکان انجام می شود. مسیرهای مراقبت از بیمار برای کمک به تیم مراقبت در ارزیابی مداوم ، نظارت و مدیریت سلامتی و رفاه بیمار به تیم مراقبت اختصاص داده شده است.

بانیان هنوز در حال راه اندازی این برنامه است ، بنابراین شناسایی شاخص های موفقیت خیلی زود است. هدف آن دریافت 2000 بیمار از طریق واحد سلامتی است. از بین بیماران در این برنامه تا به امروز ، بنیان در ملاقات های برنامه ریزی شده میزان غیبت بسیار کمتری را مشاهده کرده است.

1 میلیون دلار کمک هزینه پزشکی از راه دور

در اواسط سال 2020 ، برنامه تأمین مالی telehealth FCC 958،270 دلار به بانیان اختصاص داد تا به 24 منطقه محروم در شهرستانهای میامی-داد و بروارد خدمات ارائه دهد ، خدمات بهداشتی از راه دور را به حدود 2000 بیمار کم خطر و پرخطر ارائه می دهد. بیماران می توانند در خانه در طی یک بیماری همه گیر.

کینگ توضیح داد: “بودجه FCC برای خرید تجهیزات برای کیت telehealth و نظارت بر بیمار از راه دور استفاده شد.” “ما با Vivify Health برای ایجاد کیت شامل یک قرص وب ، یک مقیاس وزن ، یک فشار خون ، یک دماسنج و بیش از 200 شواهد مبتنی بر سلامت همکاری کردیم. بودجه FCC به ما امکان خرید 500 مجموعه کیت مستقر و دوچرخه سواری تا 2000 بیمار را طی 18 ماه داده است. “

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir