سیستم عامل همکاری Epic Care Everyways جهشی بزرگ در تبادل داده ها نشان می دهد



Epic هفته گذشته آماری منتشر کرد که نشان می دهد سیستم های مراقبت های بهداشتی با استفاده از پلتفرم قابلیت همکاری Care Everyplace بیش از 221 میلیون ثبت نام بیمار در یک ماه پاییز به اشتراک گذاشته است.

این غول سلامت الکترونیکی گفت ، این جهش تقریباً 40٪ نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

دیو فرمن ، معاون ارشد همکاری بین اپیک ، گفت که این رشد نشان دهنده تمایل به تحرک و افزایش تقاضا برای خدمات بهداشتی در میان بیماری همه گیر COVID-19 است.

“با COVID-19 ، ما باید مقداری از ارزش آن را ببینیم [interoperability] او در Epic کار کند. “به خصوص وقتی بیماران به دنبال درمان از راه دور بهداشت هستند ، ارائه دهندگانی که به سوابق دسترسی دارند ، درمان را یکپارچه و موثرتر می کنند.

فورمن ، كه از زمان تأسیس در Epic ، روی “همه جا” كار می كرد ، گفت: “دیدن تحول در طی سالهای بسیار جالب بود.” “تنها چیزی که باقی مانده سازگار است: در حالی که با ارائه دهندگان قابلیت همکاری صحبت می کنیم ، بیماران باید این تصویر کامل را داشته باشند. ما آنچه را که برای بیمار مناسب است انجام خواهیم داد.”

چرا مهم است

به گفته فرمن ، افزایش نرخ اشتراک رکورد ، جهشی مشابه در تعداد خدمات بهداشتی ارائه شده را نشان می دهد. در ماه آوریل ، ترس ناشی از COVID-19 منجر به وقفه در مراقبت های اضطراری شد – و بر این اساس Epic دید که میزان قابلیت همکاری نیز کاهش یافته است.

همانطور که تقاضا برای مراقبت دوباره به آرامی افزایش یافت ، تقسیم سوابق نیز افزایش یافت.

فرمن گفت: “من در این مورد بسیار خوشبین هستم.” از نظر وی ، این بدان معنی است که “ما در ارائه دهندگان مختلف و ارائه دهندگان مختلف با سرعت مراقبت ارتباط برقرار می کنیم.”

او می گوید ، دلیل دیگر سرگرمی این واقعیت است که حدود نیمی از سوابق رد و بدل شده از طریق Care Everywhere بین مشتریان Epic و کسانی است که از EHR متفاوت استفاده می کنند.

این ، او می گوید ، این “پذیرش مداوم” از قابلیت همکاری را نشان می دهد ، که تا حدودی با چارچوب هایی مانند Carequality امکان پذیر است.

از این پس ، به گفته وی ، ادامه تبادل نظر بین تامین کنندگان با ادامه پاسخگویی به بیماری همه گیر ویروس کرونا مهم خواهد بود.

وی گفت: “در روزهای ابتدایی COVID-19 ، تمرکز زیادی بر روی بالا بردن تختخواب ها و ارتباط مشتریان بود.” وی گفت ، در آینده ، قابلیت همکاری مفید خواهد بود ، به ویژه از نظر ماهیت واکسن دو دوز.

به عنوان مثال ، اگر یک بیمار یک دوز را از ارائه دهنده خدمات مراقبت های اولیه خود دریافت کند و دومین را در داروخانه محلی خود دریافت کند ، “ما انتظار داریم قابلیت همکاری این نوع موارد را پشتیبانی کند.”

گرایش بزرگتر

رهبران صنعت مراقبت های بهداشتی بارها و بارها به روشهایی اشاره کرده اند که COVID-19 اهمیت همکاری پذیری را برجسته می کند.

اما س questionsالاتی درباره اشتراک داده ها در زمینه واکسن باقی مانده است ، در حالی که برخی از ایالت ها مخالف ایده ارسال اطلاعات بیمار به دولت فدرال هستند.

در حال ضبط

دیوید ریز ، سابق ، گفت: “هنگامی که بیمارستان های ما پر از بیماران COVID را شروع کردند ، ما مجبور شدیم بیماران را بین امکانات منتقل کنیم تا از امکانات موجود بهترین استفاده را ببریم و در بعضی موارد بیمارانی را از سایر امکانات پذیرش کنیم.” مدیر اطلاعات در Hackensack Meridian Health در ادیسون ، نیوجرسی ، در بیانیه ای.

ریس گفت: “مراقبت در همه جا به سیستم های بهداشتی در نیویورك و نیوجرسی اجازه داده است كه اطلاعات بیمار را به صورت یكپارچه و در زمان واقعی برای بهبود مراقبت های ارائه شده نه تنها به بیماران مبتلا به COVID-19 ، بلكه برای همه بیماران به اشتراک بگذارند.”

کت جرشیچ سردبیر ارشد اخبار سلامت IT است.
توییتر: kjercich
ایمیل: [email protected]
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.




منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>