درصورتیکه دارای این هزینههای بالا، توان اهداء هدیه در هر عید و مناسبتی را ندارید، صرفا بر بر روی عید عید نوروز تمرکز کنید. کل توان و ابتکار خویش را بر روی باکس سازمانی عید عید باستانی بگذارید. مطابق آمار، در عید نوروز بیش از هر مناسبت دیگری افراد انتظار پیشکش و هدیه را دارند. باکس سازمانی، هدایایی میباشند که مدیران شرکتها و مؤسسات در مراسمات مختلف، مانند عید نوروز، سالگرد افتتاح شرکت، مراسمات ملی – مذهبی و امثالهم، به کارمندان، مشتریها، همکاران تجاری و همینطور رقبا (!) اهداء میکنند. 2. به طور معمول به منظور تولید حس برابری، خوب تر هست که گیفت سازمانی بصورت یکسان برای کلیه کارکنان گزینش شود. کارخانه امداد می کند که به ماجرای شغل ها گوناگون سرک کشیده شود و هر فرد اساسی دید بهتری، حرفهی مطلوب خویش را تعیین کند. گوشواره، کروات، کوسن و لوگوی سازمان را میتوانید اساسی سوزن دوزی توصیه بدهید و فردی سازی کنید. آن سازمان حالا به عنوان انجمن فی مابین المللی محصولات تبلیغاتی یا این که PPAI (Promotional Products Association International) در حالا حاضر بیش از 10.000 عضو جهانی دارد. به عبارت دیگر اکسیتو بضاعت تهیه و تنظیم اقلام دیگر برحسب نیاز مشتری را هم دارند و به طور کلی میتوان گفت پکهای هدیه سازمانی موجود در اکسیتو علاوه بر همین که برای سازمان شخصسازی میشوند و به جهت گیرندگان همین پکها نیز فردی سازی میشوند. شما میتوانید بر شالوده سلیقه خود و طرح مد نظرتان اشکال تابلو را در سایزهای متفاوت توصیه دهید و به عنوان یک هدیه با ارزش سازمانی به مدیران دیگر شرکتها و مشتریان خود هدیه بدهید و مهم همین ترفند افراد بیشتری دارای کسبوکار خود آشنا کنید. چنین هدایایی می تواند کلیدی به ملازم داشتن لوگو و طرح کمپانی شما، بهترین تبلیغات را برای شما انجام دهد. این رزهای جاودان اهمیت زیبایی مخصوص به فرد و خاص قابل خریداری میباشند. تابلو از منظرهای یگانه و یا دارای سبکی یگانه نیز می تواند هدیه لطف باشد. سوالی که زیاد اصلی آن روبرو میشویم همین می باشد که منظور از هدیه سازمانی چیست؟ با به وجود وارد شدن تبلیغات دیجیتال، دنیای بازاریابی دستخوش تغییر شد و این تغییر تحول به قدری بزرگ شده که بسیاری از افراد از خود میپرسند: آیا سرمایه گذاری و خرید کردن هدایای سازمانی ارزشش را داراست یا خیر؟ این روش نوعی بازاریابی برای جذب مخاطبان است. هدیه دادن یک هنر و یک رویه مطلوب به جهت نشان دادن وجود خویش به دیگران میباشد و اما هنگامی کلام از هدیه دادن میگردد تنها منظور هدیه دادن یک فرد به فرد دیگر نیست، گاهی هدایا میتوانند از سمت یک کمپانی به یک شخص یا این که کمپانی دیگر داده شوند که در این حالت هدایا، ابزار بازاریابی برای انواع هدایای سازمانی شرکتها محسوب میشوند.

ایندکسر