پس از ماشین کاری پیستون آن را طبق روال خاصی گرم و سرد می کنند و به اصطلاح روی آن عملیات گرمایی انجام می دهند تا خواص مطلوب را پیدا کند . از سوی دیگر شستوشوی انژکتور نیز باید به روش صحیح انجام piston 95mm شود. البته به دلیل قابلیت بالای انبساط پیستون های آلومینیومی باید لقی بیشتری بین این نوع پیستون و سیلندر در نظر گرفته شود. از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط زیاد بدنه ی آن است که طراحان مجبور می شوند برای جلوگیری از گریپاژ، پیستون را با لقی زیاد بسازند، مگر آن که با طرح هایی این انبساط را کاهش دهند. برای جلوگیری از بروز این اتفاق، مواد افزودنی مانند بعضی سیالات به بنزین اضافه می شوند، اما با گذشت زمان، ممکن است این مواد به شکل گیری رسوبات در محفظه احتراق کمک کند تا تراکم و نیازهای اکتان موتور را بالا ببرد. اغلب این رسوبات از خود بنزین است. 2 وارد زمین شد.هنوز یک دقیقه از بازی نگذشته بود که تیم پرسپولیس با استفاده از تاکتیک اوت پرتابی با گل به خودی عبدالله کرمی به گل رسید تا آب سردی بر پیکره فولاد ریخته باشد.تیم فولاد خوزستان که مثل همیشه از حمایت چشمگیر هواداران خود بهره میبرد نتوانست از نظر روحی خود را به تعادل نسبی برساند و با لو دادن توپ ها در میانه زمین و دادن پاس های اشتباه فرصت را به هافبک های بازیساز پرسپولیس می داد و همین موضوع باعث شد که تیم پرسپولیس در دقیقه 11 توسط وحید امیری با غفلت مدافعین و خروج اشتباه طالب لو که روز بدی را پشت سر گذاشت به گل برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مجید جلالی در ارتباط با دربی تهران که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: در فوتبال یک اصطلاح داریم که میگویند بازی قفل شد و در مورد دربی هم همین موضوع piston 81mm صدق میکند. در ایران انژکتور جزو قطعات حساس خودرو تقسیمبندی میشود هر چند در حالت عادی ممکن است انژکتور بدون مشکل چند ۱۰ هزار کیلومتر کار کند. خودروها به مسدود بودن انژکتور حساس هستند، اما انژکتورهای طرح سوزنی با احتمال مشکلات آلایندگی بالا نیز روبه رو بوده و آسیب پذیرتر هستند. طراحی انژکتورهای سوزنی به صورتی است که الگوی پاشش مخروطی شکل را ایجاد کنند، اما در صورت تجمع رسوبات بنزین در قسمت سوزن انژکتور، ممکن است انتقال سوخت محدود شود و الگوی پاشش ایراد پیدا کند و در نتیجه، سبب رقیق شدن ترکیب هوا و سوخت شود. یکی از نکات مهم در انژکتور، ترکیب مکانیک و الکترونیک در آن است و به همین دلیل عیبیابی آن نیاز به دانش ویژهای دارد.

یکی دیگر از منابع آلودگی انژکتور، اجزای مومی بنزین است که نمیتوان آن را ویژه بنزین ایران دانست و کم و بیش در تمامی کشورها دیده میشود. این رسوبات در نتیجه کارکرد معمولی موتور شکل میگیرند، بنابراین مواد پاک کننده به بنزین اضافه میشود تا موجب تمیزی انژکتورها شود. بنابراین تولید پیستون با استفاده از آلیاژ آلومینیم باعث افزایش مقاومت پیستون خواهد شد. در زمان بروز این اتفاق، اکسیژن ترکیب نشده با سوخت وارد اگزوز شده و حسگر اکسیژن، مخلوط سوخت و هوا را رقیق میخواند؛ در این زمان، ECU نسبت به پیام دریافتی واکنش نشان داده و سپس تحریک انژکتور را افزایش میدهد تا بنزین بیشتری پاشش کند. توضیحات ساده شده کارکرد انژکتور در این بخش به معنی سادگی ساخت این مجموعه نیست چرا که ساخت انژکتور فرآیندی بسیار دقیق است و در حال حاضر نیز معدود شرکتهایی در سطح بینالمللی توانایی تولید انژکتور را دارند چرا که تلورانسهای تولیدی انژکتور در حد یک میکرون بوده و جزو دقیقترین اجزا خودرو است. در ابتدای تولید انژکتورهای طرح سوزنی، شکل سوزن و اندازه دهانه مقدار سوخت از طریق انژکتور و شکل الگوی پاشش را تعیین میکند.

در صورت خاموش بودن موتور، انژکتورها گرمای زیادی را تحمل میکنند، رسوب بنزین در سوزن های انژکتور بخار شده و مواد مومی شکل از خود به جای می گذارند. به علاوه گاهی ذراتی کوچک و یا محلول در بنزین از این فیلتر عبور میکنند که بعداً میتوانند بر روی سوراخ ریز خروجی انژکتور و یا فاصله میان سوزن انژکتور و دهانه آن رسوب کرده و میزان پاشش انژکتور را کم کنند. این ناخالصیها گاهی آنقدر ریز هستند که از فیلتر اولیه نصب شده بر روی پمپ بنزین و حتی فیلتر بنزین عبور میکنند و به انژکتور میرسند. البته در نظر داشته باشید این روش به دلیل احتمال ریختن بنزین بر روی بخشهای داغ موتور خطرات خاص خود را دارد و تنها در مواقع خاص باید از آن استفاده کرد زیرا بسیار پیستون خودرو تبریز خطرناک است. اضافه کردن سیلیکون به آلومینیوم، از طرفی باعث ترد و شکننده شدن پیستون شده و در این صورت، خطر شکسته شدن و خرابی پیستون خودرو هنگام پرس کردن گژنپین وجود دارد. یکی از علل خرابی انژکتور در خودروهایی که در کشورمان کار میکنند ناخالصیهای فیزیکی موجود در بنزین است. در ابتدا بهتر است انژکتورها به وسیله دستگاهی که به این منظور طراحی شده است تحت آزمون قرار گیرند تا میزان و کیفیت پاشش سوخت آنها ارزیابی شود.

ایندکسر