وقتی نوبت به ارائه ارائه می رسد ، اکثر ما عصبی می شویم. طبیعی است که احساس کنیم هیچ چیز جدیدی برای احساس چنین نگرانی قبل از ارائه وجود ندارد. شما می توانید برای مبارزه با این اضطراب و قاطعیت در هنگام ارائه ، یک کارگاه مهارت ارائه – Deutschland را انتخاب کنید. با این حال ، ما چند نکته را با شما در میان می گذاریم تا به شما در کاهش چشمگیر عصبی کمک کند. شاید مهمترین کاری که می توانید برای از بین بردن عصبی بودن و در عین حال بهبود ارائه خود انجام دهید این است که صحبت خود را با توجه به ساختار فرعی موجود در داستانها محکم کنید. این امر با بیان مشکل ، مسئله ، چالشی که صحبت شما سعی در حل آن دارد (یا حل کرده است) آغاز می شود. مشکل باید به وضوح بیان شود و توسط داده های پشتیبانی پشتیبانی شود. پس از بیان ، شما باید به راه حلی بروید که می تواند راه حل زیرساختی ، راه رسیدن به آنجا و منافع لیسترنر در نتیجه راه حل باشد. ارائه خود را معنی دار کنید. بهترین نشانگرها همیشه متوجه می شوند که هر چیزی که درباره آن صحبت می کنند با شنونده ارتباط دارد. از یک محصول جدید گرفته تا گرم شدن زمین گرفته تا یک لیوان کاغذی ، باید نشان دهید که موضوع شما چقدر برای خواننده مهم است. اگر نمی توانید به مخاطبان خود بگویید چرا موضوع شما مهم است ، آنها به سادگی گوش نمی دهند. صادق باشید ، شما نیز گوش نمی دهید. تمرین کلید دستیابی به هر چیزی است که می خواهید. همین امر در مورد ارائه ارائه نیز صدق می کند. هرچه بیشتر تمرین کنید ، ارائه شما بهتر خواهد بود. سعی کنید ارائه خود را با دوستان یا خانواده تمرین کنید و از آنها بازخورد بخواهید. اگر فردی هستید که برنامه اش فشرده است ، می توانید از خودتان فیلم بگیرید. تقریباً همیشه خواهید دید که کجا باید پیش پرداخت کنید. استفاده از پشتیبانی بصری جذاب (معمولاً پاورپوینت) بسیار مهم است. از نگاه دیگر ، اسلایدهای متنی معمولاً برای اکثر مخاطبان “خاموش” می شوند – صرف نظر از این که گوینده چه شخصیتی دارد. هیچ کس نمی خواهد برایش کتاب خوانده شود. آنها می خواهند یک سخنران جالب ، با یک پیام معنی دار ، اسلایدهای آنها ایده های پیچیده را پشتیبانی (روشن) می کنند. اسلایدها برای درک آسان ایده های پیچیده و پیچیده وجود دارند. اگر اسلاید هستید این کار را نکنید ، از آنها استفاده نکنید. این نکات بالا تنها برخی از کارهایی است که می توانید برای بهبود ارائه های خود انجام دهید. شما همچنین گزینه های دیگری مانند پیوستن به یک کارگاه آموزشی ارائه موثر فروش – آلمان یا آموزش ارائه های بین فرهنگی در آلمان را دارید تا مهارت ارائه خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهید. IPA یا International Presentation Academy یکی از آکادمی های آموزشی است که می توانید بر آن تکیه کنید. چه برای مهارت های ارائه ، آموزش های پیشرفته سمینارهای مربی و چه آموزش مهارت های موثر در نوشتن مشاغل ، آکادمی بین المللی ارائه یکی از منابع است که مهارت های شما را به سطح بعدی می برد. پست با کمک GSA Content Generator Demoversion ایجاد شد.

هایپرلینک ها دارای دو بخش اساسی هستند: آدرس صفحه وب ، آدرس ایمیل یا مکان دیگری که به آنها پیوند داده شده است ، و متن نمایش داده شده (که همچنین می تواند یک تصویر یا شکل باشد). پیوند به چه معناست؟ Hyperlink چیست دو مثال بزنید؟ یک پیوند به یک سند کامل یا یک عنصر خاص در یک سند اشاره می کند. Hypertext متنی است که دارای پیوندها است. به متنی که از آن پیوند داده می شود انکر تکست می گویند. به عنوان مثال ، در یک کار مرجع آنلاین مانند ویکی پدیا یا گوگل ، بسیاری از کلمات و اصطلاحات متن به تعاریف آن اصطلاحات پیوند داده می شوند. گزینه hyperlink در Word کجاست؟ در نوار منو یا روبان در بالای پنجره برنامه Word ، روی برگه درج کلیک کنید. در برگه Insert ، در قسمت پیوندها ، روی گزینه Hyperlink یا Link کلیک کنید. در پنجره Insert Hyperlink ، آدرس صفحه وب را که می خواهید متن برجسته شده را در پیوند آدرس آدرس به آن پیوند دهید وارد کنید ، سپس روی تأیید کلیک کنید. چگونه پیوند را نشان می دهید؟ برای به حداکثر رساندن قابلیت درک کلیک پذیری ، رنگ و خط زیر متن پیوند را مشخص کنید. با فرض رنگ آمیزی متن پیوند ، همیشه خط کشیدن آن ضروری نیست. حتی اگر پیوندهای شما زیر خط نباشد ، زیر متنی که پیوند نیست ، خط نزنید. برای پیوندهای بازدید شده و بازدید نشده از رنگ های مختلف استفاده کنید. چگونه متن را پیوند می دهید؟ متن یا تصویری را که می خواهید به عنوان هایپرلینک نمایش داده شود انتخاب کنید. K. همچنین می توانید روی متن یا تصویر کلیک راست کرده و در منوی میانبر روی پیوند کلیک کنید. در کادر Insert Hyperlink ، پیوند خود را در کادر آدرس تایپ یا جایگذاری کنید. چگونه می توان یک پیوند کوتاه را کوتاه کرد؟ می توانید URL ها را کوتاه کنید تا اشتراک گذاری آنها با استفاده از کوتاه کننده URL Google آسان تر شود … اگر وارد سیستم نشده اید ، روی دکمه ورود به سیستم در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. نشانی اینترنتی خود را در کادر Paste your long URL here بنویسید یا جایگذاری کنید. چگونه URL را در Word کوتاه کنم؟ پاسخ: کوتاه کردن URL ها در MS Word در Word ، روی دکمه Office و سپس Word Options کلیک کنید. روی Proofing و سپس AutoCorrect Options کلیک کنید. روی برگه AutoFormat As You Type (تایپ کردن) کلیک کنید و مطمئن شوید که گزینه “Replace as you type” را برای “اینترنت و مسیرهای شبکه با پیوندها” تیک زده اید. برای بستن این گفتگوها روی OK کلیک کنید. آیا URL کوتاه ایمن است؟ خطر امنیتی با یک URL کوتاه این است که وقتی روی پیوند کلیک می کنید نمی توانید بگویید کجا می روید ، باید به فرستنده اعتماد کنید. در نتیجه ، برخی از سازمان ها به کارکنان خود می آموزند که به آدرس های اینترنتی کوتاه اعتماد نکنند یا به سادگی آنها را در دروازه شبکه خود مسدود می کنند. چرا کوتاه کننده های URL بد هستند؟ از آنجا که URL های کوتاه بسیار کوتاه هستند ، در برابر اسکن بی رحم آسیب پذیر هستند ، به این معنی که مهاجمان می توانند چندین URL کوتاه شده را حدس بزنند و همه آدرسهای کارکرده را بخوانند. چگونه می توانم آدرس Bitly خود را افزایش دهم؟ برای پیوند به صفحه پیش نمایش ارسال می شود. چگونه می توانم بررسی کنم که آیا پیوند ایمن است؟ در اینجا چندین ابزار برای بررسی سالم بودن پیوند وجود دارد … پیوندها را با ScanURL بررسی کنید. از VirusTotal Safe Link Checker استفاده کنید. پیوند باید چه رنگی باشد؟

ذخیره فایل ها در ابر زندگی من را آسان کرده است. من می توانم فایلها و عکسها را از هر تلفن ، رایانه لوحی یا رایانه متصل به اینترنت مشاهده کنم و آنها را در صورت نیاز بارگیری کنم. حتی اگر تلفن خود را گم کنید یا رایانه شما خراب شود ، فضای ذخیره سازی ابری به شما نسخه پشتیبان از فایل ها می دهد تا هرگز گم نشوند. ذخیره سازی ابری برای افرادی که از خانه کار می کنند و باید فایل های خود را برای کالج خود به اشتراک بگذارند نیز مهم است. بسیاری از خدمات ذخیره سازی ابری نیز دارای ردیف رایگان و گزینه های مختلف قیمت گذاری هستند. به همین دلیل ، ما راهنمای محبوب ترین سرویس های ذخیره سازی ابری را جمع آوری کرده ایم: نحوه عملکرد آنها ، نقاط قوت و ضعف آنها و برخی خدمات کمتر شناخته شده اگر می خواهید از جریان اصلی دور شوید. با روشهای سرگرم کننده و مبتکرانه ما نکات و ترفندهای ابزار هوشمند و اینترنت را بیاموزید. Google مجموعه کاملی از ابزارهای اداری را با ذخیره سازی ابری در Google Drive ترکیب می کند. با این سرویس کمی از همه چیز ، از جمله پردازشگر کلمه ، برنامه صفحه گسترده و سازنده ارائه ، به علاوه 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان برخوردار می شوید. همچنین نسخه های Team و Enterprise این سرویس وجود دارد. می توانید از Google Drive در Android و iOS و همچنین در رایانه های رومیزی Windows و MacOS استفاده کنید. بیشتر بخوانید: Google Photos به فضای ذخیره نامحدود رایگان خاتمه می دهد. اگر قبلاً حساب Google دارید ، می توانید به Google Drive دسترسی پیدا کنید. 15 گیگابایت فضای ذخیره برای هر چیزی که در Drive بارگذاری می کنید – از جمله عکس ، فیلم ، اسناد ، فایل های Photoshop و موارد دیگر دریافت می کنید. با این حال ، باید آن 15 گیگابایت را با حساب Gmail خود به اشتراک بگذارید ، عکس هایی که در Google Plus بارگذاری می کنید ، و هرگونه اسنادی که در Google Drive ایجاد می کنید مگر اینکه برنامه خود را با Google One ، اشتراک ذخیره سازی ابری Google ، ارتقا دهید. با عضویت در عضویت در Google One 100 گیگابایت فضا برای استفاده از شما در Google Drive ، Gmail و Google Photos با هزینه 2 دلار در ماه به شما داده می شود. همچنین به تعدادی از ویژگی های دیگر مانند پشتیبان گیری خودکار برای عکس ها ، پیام ها و مخاطبین دستگاه Android خود دسترسی خواهید داشت. OneDrive گزینه ذخیره سازی مایکروسافت است.

2-6 “Workstreams” را به عنوان مستطیل های افقی در زیر جدول زمانی ایجاد کنید. “واحدهای کار” را به عنوان جعبه های کوچک با برچسب در هر جریان کار ، حداکثر تا 6 در هر جریان کار تنظیم کنید. چند مورد کلیدی را تعیین کنید و آنها را به عنوان نقاط عطف بالاتر از جدول زمانی تعیین کنید. چگونه می توان یک جدول زمانی نقشه راه ایجاد کرد؟ اولویت بندی تحویلات پروژه بر اساس وابستگی ها و اهداف تجاری. تلاش و زمان مورد نیاز برای هر محصول قابل برآورد را تخمین بزنید. نقاط عطف را برای هر محصول قابل تحویل اضافه کنید. طرح وظایف سطح بالا که منجر به نقطه عطفی در جدول زمانی می شود. چگونه می توان نقشه راه محصول را تهیه کرد؟ استراتژی محصول خود را مشخص کنید. استراتژی محصول این است که چگونه برای محصول خود مورد استفاده قرار دهید. یک دوره زمانی گسترده برای ابتکارات خود تعیین کنید. نقشه راه خود را با ذینفعان (های) خود تنظیم کنید. نقشه راه محصول خود را به اشتراک بگذارید چگونه نقشه راه تهیه کنم؟ از رنگ استفاده کنید. رنگ راهی عالی برای نشان دادن نحوه ارتباط نقشه راه شما با چشم انداز محصول یا اهداف استراتژیک است. از فونت های بزرگ استفاده کنید. افراد زمان محدودی برای هضم استراتژی شما دارند ، بنابراین از فونت های بزرگ استفاده کنید ، مخصوصاً اگر نقشه راه خود را بر روی پروژکتور یا در یک جلسه آنلاین ارائه می دهید. چگونه می توان یک نقشه راه چابک تهیه کرد؟ در اینجا هفت مرحله برای ایجاد نقشه راه چابک آورده شده است. مرحله اول: با استراتژی شروع کنید. مرحله دوم: موضوعات استراتژیک را مشخص کنید. مرحله سوم: به صورت متقابل کار کنید. مرحله چهارم: داستانهای کاربر را به موضوعات استراتژیک وصل کنید. مرحله پنجم: تجربیات جدید مشتریان را منتشر کنید. مرحله ششم: ایده ها را ثبت کنید. مرحله هفتم: نتایج را اندازه گیری کنید. چگونه می توان نقشه راه آنلاین ایجاد کرد؟ برای یک حساب Venngage ثبت نام کنید. کتابخانه الگوهای Venngage را مرور کرده و الگوی نقشه راه را انتخاب کنید که متناسب با برنامه محصول شما باشد. قالب را با استفاده از بوم کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. طراحی نقشه راه خود را با استفاده از نمادها ، نمودارها و رنگ ها و فونت های سفارشی افزایش دهید. نقشه راه خوب چگونه است؟ اکثریت قریب به اتفاق نقشه های راه دلیل اینکه پشت آن چه می سازند را نادیده می گیرند و فقط بر ویژگی ها تمرکز می کنند – آنها از استراتژی محصول جدا شده اند و هیچ هدف یا موضوعی مشخص ندارند. در عوض ، نقشه راه های عالی باید محصول همکاری باشد و شامل ورودی بسیاری از ذینفعان و تیم های چند منظوره باشد. نقشه راه چابک چگونه است؟

Y شبیه قبل از تغییر هستید؟ و این امکان پذیر است زیرا ما یک منبع حقیقت برای کد داریم – تاریخچه کنترل نسخه ما. فرض کنید شما در حال ایجاد یک وب سایت هستید – یک وبلاگ ، به طور دقیق تر. شما برنامه خود را با استفاده از آخرین چارچوب جاوا اسکریپت طراحی کرده اید و هنگامی که آن را در localhost آزمایش می کنید به راحتی روی دستگاه شما اجرا می شود. اما این به اندازه ای نیست که بتوان آن را در معرض دید جهانیان قرار داد! شما باید یک سرور برای میزبانی وب سایت تهیه کنید ، شما باید یک دامنه را با یک سرویس DNS ثبت کنید و بیشتر اوقات شما مجبورید نوعی پایگاه داده را که برنامه شما با آن صحبت می کند ، بچرخانید. چگونه مطمئن می شوید که همه این قطعات با هم کار کرده و بدون مشکل اجرا شوند؟ شاید فراموش کرده اید وابستگی های خود را در برنامه جاوا اسکریپت فریز کنید: هنگامی که آنها را روی سرور نصب می کنید ، نسخه های اخیر چند بسته را دریافت می کنید که حاوی اشکالی است که وبلاگ شما را خراب می کند. ممکن است از MacBook Pro نرم و صاف به عنوان ماشین کار خود استفاده می کنید ، اما احتمالاً سرور شما طعم لینوکس را اجرا می کند – منبع دیگری از مشکلات. ممکن است پایگاه داده شما هنگام اجرای هر دو در localhost با برنامه شما ارتباط برقرار کند ، اما فراموش کرده اید که مجوزهای مناسب را تنظیم کنید تا سرورهای میزبان آنها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند – در حال حاضر وبلاگ زنده شما نمی تواند به پایگاه داده خود و همه پست ها دسترسی پیدا کند. /بخش نظرات خالی است یک الگوی مکرر وجود دارد: همه کد ما در مخزن کنترل نسخه زندگی می کند و ما از عملکرد آن اطمینان حاصل کرده ایم (آزمون واحد ، آزمون پذیرش و غیره). ) اما یک جهان کامل در اطراف برنامه ای در حال تولید وجود دارد که به آن توجه نمی شود و به همان اندازه ممکن است باعث اختلال در پروژه نرم افزاری ما شود. این جهان در سیستم کنترل نسخه ما ضبط نشده است. چگونه آن را حل کنیم؟ چطوری این کار را انجام میدهی؟ شما ابتدا با کدگذاری محیط ، پیکربندی ، زیرساخت و فرآیندها به صورت کد شروع می کنید – تعدادی ابزار برای این امر وجود دارد ، از ظروف Docker برای محیط های قابل تکرار گرفته تا ماژول های Terraform برای زیرساخت های قابل تولید و همچنین ابزارهای استقرار مداوم برای اطمینان از اینکه زندگی در مخزن نسخه کنترل شده به درستی در محیط های مناسب (تولید ، توسعه و غیره) مستقر می شود. فرآیندها نیز باید به صورت کد ذخیره شوند. آیا می توانم نسخه خاصی از سیستم نرم افزاری کامل – با زیرساخت ، داده ، نرم افزار و پیکربندی – با اجرای یک فرمان که از سیستم کنترل نسخه من تجدید نظر خاصی دریافت می کند؟ اگر نمی توانید ، همه چیز را نسخه نمی کنید. اگر همه چیز را نسخه نمی کنید ، نمی توانید برنامه خود را به طور مداوم بازتولید کنید. این پیامدهای بسیار بدی دارد و من به جرات می توانم بگویم که علت اصلی بسیاری از بدهی های فنی ، پیچیدگی ها و شکست ها در مورد سیستم های یادگیری ماشین است. چرا یادگیری ماشین اینقدر خاص است؟ داده تمایز اصلی بین یک پروژه یادگیری ماشین و یک پروژه نرم افزاری سنتی است: حتی اگر همه چیز پایدار بماند ، تغییر داده هایی که مدل های شما بر اساس آن آموزش می بینند تفاوت بزرگی ایجاد می کند. و داده ها به دلیل اندازه و ماهیت آن ، در سیستم های کنترل نسخه مانند git بسیار دشوار است. ما می توانیم بینش های بیشتری را در مورد نحوه عملکرد یک پروژه یادگیری ماشین جمع آوری کنیم. تولید – مدل ML در کنار تمام ماشین آلات مربوطه مورد نیاز برای کارکردن (API سرویس ، برخی خطوط لوله ETL و غیره) مستقر شده است. آموزش ، مگر اینکه با مدل یادگیری آنلاین سروکار داشته باشید ، معمولاً قبل از استقرار یک مدل ، در مرحله اولیه نمونه سازی ، انجام می شود. این یک مصنوع است که از ترکیب تعداد معینی از منابع داده و کدی که برای پردازش و یادگیری از آنها استفاده می شود ، ایجاد شده است. بنابراین مرحله نمونه سازی به طور مستقیم بر آنچه در مرحله تولید اتفاق می افتد تأثیر می گذارد – بازتولید یک دوره آموزشی هنگامی که یکی از مدلها در تولید مستقر می شود و مشکلی پیش می آید بسیار مرتبط می شود.

در حالی که یک خلاصه یک تجدید نظر فصلی است که نکات اصلی طرح را پوشش می دهد ، تجزیه و تحلیل شامل استفاده از شواهد خاص از متن و توضیح چگونگی ارتباط آن با موضوع خاصی از آنچه می خوانید می شود. همچنین شامل توضیح هدف نویسنده از استفاده از عناصر خاص ادبیات است. در یافته ها چه چیزی باید بنویسم؟ تجزیه و تحلیل متنی این داده ها که معنی آن را در قالب جمله توضیح می دهد. گزارش جمع آوری داده ها ، استخدام و/یا شرکت کنندگان. چگونه می توانید گزارش یافته ها را بنویسید؟ خلاصه. گزارش یافته های خود را با خلاصه ای کوتاه از نتایج آزمایش خود آغاز کنید. بحث. بحث بخش مهمی از گزارش یافته های شما است و اگر به طور مناسب نوشته شود می تواند برای مخاطبان شما ارزش زیادی داشته باشد. چگونه یافته ها را ارائه می دهید؟ مخاطبان خود را از قبل بشناسید. ارائه خود را برای آن مخاطب تنظیم کنید. توصیه های سیاستی یا عملی توصیه هایی را که قابل اجرا هستند و به مخاطبان شما کمک می کند ، درج کنید. وقت بگذارید و کاری را که انجام می دهید تمرین کنید. داده های خود را تجسم کنید: اینفوگرافیک را امتحان کنید! چگونه یافته های کمی را ارائه می دهید؟ معمولاً ابتدا داده های جمعیت شناختی که نمونه را توصیف می کنند ارائه می شوند. س questionال مورد تحقیق یا فرضیه مورد آزمایش را به خواننده یادآوری کنید. بیان کنید که تفاوتها قابل توجه است. روندها و تفاوتها/مقایسه های مهم را برجسته کنید. چگونه یافته های کیفی را می نویسید؟ یافته های شما باید در پاسخ به مشکل ارائه شده (همانطور که در سوالات تحقیق تعریف شده است) باشد و باید “راه حل” یا “پاسخ” این س questionsالات باشد. شما باید بر داده هایی تمرکز کنید که شما را قادر می سازد به سوالات تحقیقاتی خود پاسخ دهید ، نه فقط ارائه داده های خام. چگونه یافته های تحلیل محتوا را ارائه می دهید؟ در مرحله بعد ، این پنج مرحله را دنبال کنید. محتوایی را که تجزیه و تحلیل می کنید انتخاب کنید. بر اساس س researchال تحقیقی خود ، متونی را که تجزیه و تحلیل می کنید انتخاب کنید. واحدها و دسته های تجزیه و تحلیل را تعریف کنید. مجموعه ای از قوانین برای برنامه نویسی را ایجاد کنید. متن را مطابق قوانین کدگذاری کنید. تجزیه و تحلیل نتایج و نتیجه گیری. انواع تحلیل محتوا چیست؟ دو نوع کلی تحلیل محتوا وجود دارد: تحلیل مفهومی و تحلیل رابطه ای. تحلیل مفهومی وجود و فراوانی مفاهیم را در یک متن تعیین می کند. تجزیه و تحلیل رابطه ای با بررسی روابط بین مفاهیم در یک متن ، تحلیل مفهومی را بیشتر توسعه می دهد. چرا تحلیل محتوا روش خوبی است؟ تجزیه و تحلیل محتوا در تحقیقات سازمانی بسیار ارزشمند است زیرا به محققان اجازه می دهد تا تفاوت های رفتارهای سازمانی ، تصورات ذینفعان و روندهای اجتماعی را بازیابی و بررسی کنند. همچنین یک پل مهم بین روشهای تحقیق کمی و کیفی است. کدگذاری در تحلیل محتوا چیست؟ کدگذاری محتوا کدگذاری در تجزیه و تحلیل محتوا همان کدگذاری پاسخ ها در یک نظرسنجی است: خلاصه کردن پاسخ ها به گروه ها ، کاهش تعداد پاسخ های مختلف برای سهولت مقایسه. بنابراین شما باید بتوانید مفاهیم را به گروه ها طبقه بندی کنید ، به طوری که در هر گروه مفاهیم هر دو هستند. چگونه کد می زنید؟ مرحله 1: دلیل اینکه می خواهید نحوه کد نویسی را بیاموزید ، مشخص کنید. مرحله 2: زبان های مناسب را انتخاب کنید. مرحله 3: منابع مناسب را برای کمک به یادگیری انتخاب کنید. مرحله 4: ویرایشگر کد را بارگیری کنید. مرحله 5: نوشتن برنامه های خود را تمرین کنید. مرحله 6: به انجمن آنلاین بپیوندید. مرحله 7: کد شخص دیگری را هک کنید. کدگذاری اولیه چیست؟ برنامه نویسی اولیه ، که به عنوان “کدگذاری باز” نیز شناخته می شود ، اولین مرحله از فرآیند کدگذاری است ، به ویژه در روش های کیفی مانند نظریه مبنایی. در این گذر اولیه که داده های کیفی خود را به قطعات گسسته تقسیم می کنید و کدهایی برای برچسب گذاری آنها ایجاد می کنید. مثال تجزیه و تحلیل متنی چیست؟ تجزیه و تحلیل متنی در علوم اجتماعی به عنوان مثال ، یک محقق ممکن است بررسی کند که چند بار کلمات خاصی در پست های رسانه های اجتماعی تکرار می شوند ، 0. http://webdars.net/پاورپوینت-آزمایشگاه-علوم-پایه-یازدهم/ 1. http://webdars.net/پاورپوینت-آمادگی-دفاعی-پایه-دهم/ 2. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دهم-کل-کتاب/ 3. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دوازدهم-کل-درو/ 4. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دوازدهم-2/ 5. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-دوازدهم/ 6. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-دوا/ 7. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-دوم/ 8. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-ششم/ 9. http://webdars.net/پاورپوینت-فارسی-یازدهم-درس-هجدهم/ 10. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-سوم/ 11. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-7/ 12. http://webdars.net/پاورپوینت-ادبیات-فارسی-یازدهم-درس-پنج/ 13. http://webdars.net/پاورپوینت-انسان-و-محیط-زیست-پایه-یازده/ 62. http://webdars.net/پاورپوینت-دین-و-زندگی-پایه-یازدهم-درس-ا/ 63. http://webdars.net/پاورپوینت-دین-و-زندگی-یازدهم/ 64. http://webdars.net/پاورپوینت-دین-و-زندگی-یازدهم-درس-دهم-و-ی/ 65. http://webdars.net/پاورپوینت-ریاضی-دوازدهم-تجربی/ 66. http://webdars.net/پاورپوینت-زبان-انگلیسی-نهم-برای-تمام-د/ 67. http://webdars.net/پاورپوینت-زبان-انگلیسی-هشتم-برای/ 68. http://webdars.net/پاورپوینت-زبان-انگلیسی-هفتم/ 69. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دهم-تمام-فصل-ها/ 70. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم/ 71. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-دوم/ 72. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-3-4/ 73. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-زیست-شناسی-دوازدهم/ 74. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هشتم-زیست-شناسی-دوازدهم/ 75. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هفتم-زیست-شناسی-دوازدهم/ 76. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-پنجم/ 77. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-دوازدهم-فصل-اول/ 78. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-یازدهم-تمام-دروس/ 79. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-9-زیست-یازدهم/ 80. http://webdars.net/پاورپوینت-زیست-شناسی-یازدهم-فصل-هفتم/ 81. http://webdars.net/powerpoint-elementary-biology-seventh-part/ 82. http://webdars.net/پاورپوینت-عربی-دهم-رشته-انسانی/ 83. http://webdars.net/پاورپوینت-علوم-تجربی-نهم-تمام-فصل-ها/ 84. http://webdars.net/پاورپوینت-علوم-فنون-دوازدهم/ 85. http://webdars.net/پاورپوینت-علوم-و-فنون-پایه-دهم-انسانی/ 86. http://webdars.net/پاورپوینت-علوم-و-فنون-پایه-یازدهم-انسا/ 87. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-جامعه-شناسی-یازدهم/ 88. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-حسابان-پایه-دوازدهم/ 89. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-حسابان-یازدهم/ 90. http://webdars.net/ppt-chapter1-mathematics10/ 91. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-ریاضی-گسسته-دوازدهم/ 92. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-ریاضی-یازدهم/ 93. http://webdars.net/pptf1z10/ 94. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-زیست-شناسی-یازدهم/ 95. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-شیمی-دهم/ 96. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-شیمی-دوازدهم/ 97. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-شیمی-یازدهم/ 98. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-فیزیک-دهم/ 99. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-فیزیک-دوازدهم-ریاضی/ 100. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-اول-فیزیک-یازدهم/ 101. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-جامعه-شناسی-یازدهم/ 102. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-2-حسابان-یازدهم/ 103. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-ریاضی-دهم/ 104. http://webdars.net/پاورپوینت-ریاضی-یازدهم-تجربی/ 105. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-زیست-شناسی-دهم/ 106. http://webdars.net/power-point-chapter-2/ 107. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-شیمی-دهم/ 108. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-شیمی-یازدهم/ 109. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-فیزیک-دهم/ 110. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-فیزیک-دوازدهم/ 111. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-دوم-فیزیک-یازدهم/ 112. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-جامعه-شناسی-یازدهم/ 113. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-ریاضی-دهم/ 114. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-ریاضی-یازدهم/ 115. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-زیست-شناسی-دهم/ 116. http://webdars.net/powerpoint-chapter-three-eleven/ 117. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-شیمی-دهم/ 118. http://webdars.net/powerpoint-chapter-3-chemistry11/ 119. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-فیزیک-دهم/ 120. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-فیزیک-دوازدهم/ 121. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-سوم-فیزیک-یازدهم/ 122. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-زیست-دهم/ 123. http://webdars.net/powerpoint-chapter-six-of-eleven-biology/ 124. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-زیست-یازدهم/ 125. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-ششم-فیزیک-دوازدهم-ریاضی/ 126. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هشتم-زیست-یازدهم/ 127. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هفتم-زیست-شناسی-دهم/ 128. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-هفتم-زیست-شناسی-یازدهم/ 129. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-زیست-شناسی-یازدهم/ 130. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-ششم-هفتم-ریاضی-یازد/ 131. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-فیزیک-دهم/ 132. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-پنجم-فیزیک-دوازدهم/ 133. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-ریاضی-دهم/ 134. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-ریاضی-یازدهم/ 135. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-زیست-شناسی-دهم/ 136. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-زیست-شناسی-یازدهم/ 137. http://webdars.net/پاورپوینت-فصل-چهارم-فیزیک-دهم/