رعایت قوانین ONC و CMS می تواند فرصت های رشد را ارائه دهد



به طور واضح ، بسیاری از رهبران فناوری اطلاعات بیمارستان ها رعایت چند قانون جدید از مراکز مدیکر و خدمات پزشکی و دفتر هماهنگ کننده فناوری اطلاعات سلامت ملی را به عنوان کارهای خانه ای می دانند که باید مدیریت شود تا در سمت راست قانون باقی بماند.

اما قانون شفافیت قیمت بیمارستان CMS ، که از روز سال جدید به اجرا درآمد و قانون درمان ONC در مورد مسدود کردن اطلاعات و دسترسی بیماران (که از آوریل اعمال می شود) فرصت های جدیدی برای رشد مراقبت های بهداشتی ارائه می دهند. گزارش جدید Deloitte نشان می دهد که آنها پیش نویس شده اند.

چرا مهم است
محققان Deloitte در این گزارش گفتند: “این قوانین باعث افزایش اشتراک داده ها می شود و احتمالاً افزایش می یابد.”

HIMSS20 دیجیتال

در صورت تقاضا ، کسب اعتبار ، یافتن محصولات و راه حل ها را بیاموزید. شروع کنید >>

“ما انتظار داریم قوانین پس از دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات قیمتی که می تواند برای تصمیم گیری در مورد مراقبت های بهداشتی و حرکت صنعت به سمت آینده مراقبت های بهداشتی مصرف کننده مورد استفاده قرار گیرد ، رقابت را افزایش دهد. ما همچنین انتظار داریم که هماهنگی بهتر و کیفیت مراقبت با پزشکان و پزشکان را تحریک کنیم. مصرف کنندگان اطلاعاتی را دریافت می کنند که اکنون برای راه حل های تشخیصی و درمانی کم دارند. “

به گفته Deloitte ، که 30 رئیس سیستم های بهداشتی اصلی – عمدتا مدیر مالی و معاونین درآمد سیکل – را مورد بررسی قرار داده است ، در اینجا برخی از فرصت های استراتژیک عالی برای سیستم های بهداشتی آماده برای پذیرش آنها وجود دارد.

آنها دریافتند که 62٪ معتقدند که الزامات تبادل داده قوانین جدید CMS و ONC هماهنگی مراقبت و نتایج کیفیت را تقویت می کند.

آنها همچنین بر لزوم سرمایه گذاری در یک تجربه مصرف کننده اذعان کردند و برنامه هایی را برای توسعه فرصت های جدید برنامه ریزی آنلاین (70٪) ، برنامه های تخمین هزینه (53٪) و فرصت های تأمین مالی پرداخت (53٪) تشریح کردند.

محققان گفتند: “اگرچه سیستم های بهداشتی در تلاشند تا با مقررات امروز مطابقت داشته باشند ، اما آنها باید خود را برای نیازهای آینده آماده کنند و از این برنامه ها به عنوان بخشی از استراتژی های رقابتی ، مالی و دیجیتالی خود استفاده کنند.”

طبق گفته Deloitte ، این آماده سازی ها باید شامل موارد زیر باشد:

  • تجزیه و تحلیل بازار برای حمایت از تصمیمات استراتژیک.
  • استراتژی های جدید جذب مشتری و طراحی محصول.
  • کار با شرکای جدید فناوری
  • سیستم عامل های جدید برای ردیابی و نظارت بر سوالات کاربران.
  • همکاری ابتکاری بیشتر با سازمان های پرداخت.

به طور کلی ، محققان گفتند: “یک تجربه بهتر مصرف کننده با قیمت گذاری یکپارچه و داده های با کیفیت ارائه شده بصری می تواند یک روایت قوی در بازار ایجاد کند ، که به نوبه خود می تواند سهم بازار را افزایش دهد.”

“سیستم های بهداشتی همچنین می توانند با ارائه یک برآورد هزینه ساده ، جامع و دقیق برای بیمار ، رضایت بیمار را بهبود بخشیده و اعتماد وی را بین بیماران و ارائه دهندگان افزایش دهند. درب ورودی بیمارستان دیجیتال با طراحی مناسب که برآورد هزینه شخصی را برای بیمار فراهم می کند ، شرایط تأمین اعتبار را فراهم می کند و گزینه زمانبندی جلسه ، همه در یک تعامل دیجیتالی ، می توانند به مجموعه های بالاتر از نقاط فروش و سودآوری کل در حساب های پرداخت خودکار تبدیل شوند. “

به گفته Deloitte ، از این پس “سیستم های بهداشتی باید اطمینان حاصل کنند که آنها شرایط کوتاه مدت را برآورده می کنند و گزینه های استراتژیک را در نظر می گیرند.” با افزایش تبادل داده ها و “خدمات قابل فروش” ، سیستم های بهداشتی بیمارستان باید “برنامه ای بلند مدت برای کمک به آنها در مهلت مهلت ها و ایجاد مزیت رقابتی برای موفقیت در آینده مراقبت های بهداشتی” تهیه کنند.

گرایش بزرگتر
علاوه بر ارزش آشکار بهداشتی جمعیت برای قوانین همکاری CMS و ONC ، مزایای جانبی دیگری نیز از یک اکوسیستم اشتراکی برای به اشتراک گذاری داده ها با کاربران مراقبت های بهداشتی آگاه و توانمندتر وجود دارد.

Deloitte قبلاً نشان داده بود که ارائه دهندگان و پرداخت کنندگان بیشتر و بیشتر از انطباق فراتر می روند ، با درک اینکه دسترسی گسترده تر بیمار و تجربه کاربری بهتر اکنون یک ضرورت استراتژیک است.

تاریخ انطباق با مقررات مسدود کردن اطلاعات قانون درمان 5 آوریل است.

در HIMSSCast اخیر ، ما در مورد چگونگی آماده سازی ارائه دهندگان و پرداخت کنندگان برای آنها صحبت کردیم.

در حال ضبط
محققان Deloitte در این گزارش گفتند: “شفافیت قیمت و قابلیت همکاری به سرمایه گذاری قابل توجهی از سیستم های بهداشتی نیاز دارد.” “سازمان ها ملزم به انتشار هزینه های استاندارد و قیمت های توافق شده با برنامه های بهداشتی برای خدمات خاص و به اشتراک گذاشتن داده های بیمار به طور یکپارچه با مصرف کنندگان ، پرداخت کنندگان و سایر ارائه دهندگان هستند.”

آنها افزودند: “سازمانهایی که برای سفر طولانی مدت به سمت شفافیت و قابلیت همکاری بیشتر آماده هستند ، نه تنها با مقررات مطابقت ندارند ، بلکه برای دستیابی به یک مزیت رقابتی بلند مدت نیز به صورت استراتژیک به این مراحل نزدیک می شوند.”


منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>