دولت برنامه های ایجاد کارگروه جدید تحول در NHS را انکار می کند



وزارت بهداشت و رفاه (DHSC) حدس و گمان در مورد برنامه ریزی برای ایجاد یک واحد فناوری جدید برای تحریک تحول دیجیتال NHS را تکذیب کرد.

در گزارش شده است HSJ [paywall] که یافته های موقت NHS IT National Management Review یک واحد جدید را برای تمرکز در غربالگری سرطان ، مراقبت های پایان زندگی ، بهداشت روان ، خدمات سرپایی و خدمات ناتوانی های یادگیری نشان می دهد.

با توجه به HSJ منبع ، در کارگروه پیشنهادی حداکثر 300 نفر مشغول به کار خواهند شد و هزینه های جاری از بودجه های NHSX و NHS Digital (NHSD) تأمین می شود.

DHSC ، با این حال ، گفت اخبار فناوری اطلاعات در مراقبت های بهداشتی هیچ برنامه ای وجود نداشت و نیازی به واحد فنی NHS سوم نبود. سخنگوی “نقش های حیاتی” NHSX و NHSD در طول بحران COVID-19 را ستود.

چرا مهم است

وزیر بهداشت مت هنکوک در ماه جولای یک بررسی فنی را سفارش داد که توسط رئیس جمهور NHSD ، لورا وید-گری با مشاوران مک کینزی و شرکت هدایت شد.

هدف آن شناسایی قابلیت ها و مدل عملیاتی دیجیتال در NHSD ، NHSX و NHS انگلیس (NHSE) مورد نیاز برای ایجاد تحول گسترده تر سیستم پیش بینی شده در NHS بلند مدت است.

به گفته DHSC: “بررسی در مورد چگونگی ایجاد شرایط مناسب برای سیستم گسترده تر است تا اطمینان حاصل شود که دیجیتال همیشه بخشی از مکالمه ، تفکر و فرهنگ در تغییر سرویس ها و روش کار است.”

متن بزرگتر

در اوایل این ماه ، گزارشی در مورد تحول دیجیتال NHS به NHS و DHSC هشدار داد که از سابقه برنامه های شکست خورده فناوری اطلاعات به مدت دو دهه ادامه دهند.

Hancock برای اولین بار از NHSX در فوریه 2019 برای هدایت برنامه دیجیتال NHS خبر داد. با این حال ، این بخش با اختلاف نظر و کنترل داخلی بر روی شیوه های خرید خود روبرو است. ورود سریع تعدادی از برنامه های جدید به NHS نگرانی هایی را در مورد انطباق و استاندارد سازی ایجاد کرده است و گزارش شده است که مدیر عامل شرکت متیو گولد نگرانی هایی را ایجاد کرده است که این باعث می شود بدن اعتماد به نفس خود را از دست بدهد.

در حال ضبط

سخنگوی DHSC گفت: “هیچ برنامه ای وجود ندارد و نیازی به ایجاد یک سازمان جدید نیست و کار بر روی راه های استفاده بیشتر از فن آوری ، فناوری دیجیتال و داده های NHS ادامه دارد.

“NHSX و NHSD در طی یک بیماری همه گیر نقش حیاتی دارند. کار استراتژیک NHSX ، با پشتیبانی از تحویل NHSD ، امکان انتشار ارتباط از راه دور برای کارکنان NHS را فراهم کرده است ، به پزشکان و پرستاران امکان دسترسی به اطلاعات بیمار را که در مقابل آنها نیاز دارند ، داده و ابزارهای دیجیتالی مورد نیاز شهروندان را برای دسترسی به اطلاعات فراهم کرده است. برای ویروس کرونا و خدمات و به NHS کمک کرد تا به سرعت مشاوره مجازی را اتخاذ کند تا بیماران همچنان به مراقبت دسترسی داشته باشند. ما می خواهیم با استفاده از این دستاوردها ، خدمات را تغییر دهیم و بهبود دهیم ، همانطور که در برنامه بلند مدت NHS ذکر شده است. “


منبع: gharb-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>