[ad_1]

با 13 مکان در ایندیانا ، OrthoIndy یکی از بزرگترین اقدامات ارتوپدی در ایالات متحده است و ارائه دهنده رسمی خدمات ارتوپدی برای Indiana Pacers و Indiana Fever است. دوره کارآموزی همچنین مراقبت از چندین برنامه ورزشی دانشجویی را فراهم می کند.

مشکل

بسیاری از تمرین کنندگان تعداد قابل توجهی از عصر و آخر هفته را برای نقشه برداری صرف کردند. اینها معمولاً برنامه های 2-3 ساعته بعد از ساعت برای هر روز معاینه بیماران در کلینیک بود. این امر سلامتی و سلامتی آنها را تحت تأثیر قرار داده و وقت آنها را برای خود و خانواده شان به پایان رسانده است.

همچنین ، وقتی پزشکان از نقشه برداری عقب می مانند ، این بدان معناست که این عمل تمام مسئولیت های خود را برای دفتر کار به موقع انجام نمی دهد ، از جمله ثبت ادعاهای بیمه و صورتحساب. این روی عملیات تجاری تأثیر دارد. همچنین یادآوری تمام جزئیات قرار ملاقات بیمار برای پزشکان چند روز بعد از واقعیت ممکن است دشوار باشد ، که این می تواند مستندی باشد که جامع کمتر از حد مطلوب است.

علاوه بر این ، هنگامی که پزشکان نیاز به تعامل با سیستم الکترونیکی سوابق بهداشتی دارند و از لیست های کنترل ، جعبه های بررسی و سایر محتوای الگو انتخاب می کنند ، تهیه یک تصویر واقعی از بیمار می تواند یک چالش باشد. بسیاری از پزشکان در عمل اظهار داشته اند که یادداشت های آنها از رنگ و وضوح مطلوبی برخوردار نیستند ، خصوصاً هنگام مراجعه به پرونده بیمار ، آماده شدن برای ویزیت بعدی. EHR در عمل برای حمایت از فاکتور ، کدگذاری و بیمه ، نه تحویل مراقبت طراحی شده است.

دکتر تیموتی دیکه ، رئیس و مدیر عامل شرکت ارتو ایندی ، گفت: “ارتو ایندی همیشه پزشکان ما را با پشتیبانی اسنادی در اختیار داشته است.” “ما هرگز نخواسته ایم پزشكان خود بار مسئولیت اسناد را به دوش بكشند یا مانند مقامات ورود اطلاعات احساس كنند ، مانند واقعیت بسیاری از پزشكان در سراسر كشور.

“پزشکان ما بر این باورند که تعادل بهتر بین زندگی و زندگی بیشترین سود را دارد و آنها این ارزش را بی اندازه ارزیابی می کنند.”

دکتر تیموتی دیکه ، ارتو ایندی

وی افزود: “برخی از پزشکان ما از نرم افزار اساسی تشخیص گفتار مانند Dragon به همراه EHR استفاده کردند ، برخی از دستورات سنتی همراه با خدمات رونویسی استفاده می کردند ، در حالی که دیگران کارمند مستقیمی در اتاق امتحان داشتند که قرار ملاقات های واقعی را مستند می کرد.”

با این حال ، هیچ یک از این راه حل ها لزوماً کارآمدترین ، قابل اعتمادترین و مقرون به صرفه نیستند. دیکه گفت ، همه آنها نقاط قوت و ضعف خود را دارند ، اما به طور کلی هیچ یک از آنها عالی نیستند.

پیشنهاد

ارائه دهنده فناوری اطلاعات Saykara فناوری ریشه در هوش مصنوعی را ارائه می دهد که اساساً به OrthoIndy قول می دهد روند ایجاد یک یادداشت ساختاریافته را به طور خودکار انجام دهد. این ارائه دهنده آن را “دستیار هوش مصنوعی سیار” برای پزشکان می نامد.

وعده این بود: هر پزشکی که از کارا (نام دستیار تلفن همراه هوش مصنوعی) استفاده می کند دیگر مجبور نیست که بار نقشه برداری بعد از کار را متحمل شود. کارا برای آنها برنامه ریزی می کند ، بر اساس صدا از داخل اتاق معاینه – از مکالمات بین پزشک و بیمار – یا از خلاصه های کوتاه بازتابی که دکتر پس از جلسه ارائه می دهد.

پزشک فقط باید یادداشت را در EHR بررسی و امضا کند. دلیل جذابیت فن آوری Saykara برای OrthoIndy قول حذف دکتر از هرگونه اسناد عملی بود.

دیدار با چالش

دیکه یکی از اولین پزشکان در OrthoIndy بود که خلبان کارا را آزمایش کرد ، به همراه دکتر میهیر پاتل ، یکی دیگر از جراحان ارتوپدی در عمل.

دیكه گفت: “میهیر حامی بزرگ فن آوری های سلامت دیجیتال و توانایی او در تغییر و تحول است.” “او بخشی جدایی ناپذیر از تصمیم ما در مورد سایکارا بود. من و میهیر با سایکارا بسیار موفق بودیم و از آن زمان وی توسط پزشکان در کل سازمان ما پذیرفته شده است.”

و اما چگونگی استفاده پزشکان از آن ، آنها می توانند به برنامه Kara در آیفون های خود دسترسی پیدا کنند. او لیست های بیمار را برای روز نمایش می دهد و پزشکان به سادگی نام بیمار را لمس می کنند و صحبت می کنند. آنها می توانند در حین جلسه ، اتاق معاینه یا ویزیت از راه دور از سلامتی از آن استفاده کنند. آنها فقط آن را روشن می کنند و برنامه مکالمه با بیمار را ضبط می کند.

پزشکان همچنین می توانند بعد از قرار ملاقات از آن استفاده کنند. باز هم ، آنها به سادگی نام بیمار را لمس می کنند و خلاصه ای از بازتاب را کوتاه می کنند که ممکن است از 30 ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد. آنها نباید از دستورات یا دستورالعمل های خاصی استفاده کنند. رفتار معمول دستیار صوتی ، مشابه آنچه با الکسا یا سیری دیده می شود ، لازم نیست. یک دکتر فقط با کارا صحبت می کند.

دیكه توضیح داد: “ما همچنین مجبور نیستیم داده ها را در الگوها وارد كنیم و لازم نیست كه به برنامه بگوییم كه داده ها را در كجا باید در EHR قرار دهد.” “ما می توانیم از طریق برنامه سفارش دهیم ، می توانیم توصیه هایی را ارائه دهیم ، داروهایی را تجویز کنیم ، و بقیه کارها را فناوری انجام می دهد. این یک یادداشت کاملاً ساختاریافته ایجاد می کند که مستقیماً وارد پرونده الکترونیکی سلامت Allscript ما می شود.”

وی افزود ، همه اینها در آنجا که باید در EHR باشد پایان می یابد ، هم داده های ساختاری و هم ساختار غیر ساختاری. پزشکان نباید هیچ یک از فعالیتهای معمول EHR را انجام دهند. کارا این کار را برای آنها انجام می دهد. پزشکان به سادگی آن را در EHR بررسی کرده و امضا می کنند. سایکارا به شخصی که آگاه است اجازه می دهد قبل از ورود داده به EHR ، داده ها را بررسی کند تا از صحت آنها اطمینان حاصل کند.

فناوری Saykara با Ers of OrthoIndy Allscript کار می کند. این لیست روزانه بیمار را بازیابی می کند و هنگامی که هوش مصنوعی ضبط ، تفسیر و تبدیل داده ها از مکالمه اطراف یا خلاصه بازتاب را به پایان می رساند ، داده ها در نمودار بیمار در EHR وارد می شود. این شامل هر دو داده ساخت یافته و غیر ساختاری است.

نتایج

دیكه گفت: “كارا بعد از ساعتها كاملاً برنامه ها را از بین می برد.” “پزشكانی كه از این محلول استفاده می كنند دیگر عصرها و تعطیلات آخر هفته را برای جبران هزینه نمی كنند. برای بسیاری از پزشكان ، این معادل دو تا سه ساعت در روز هنگام معاینه بیماران در كلینیك بود.

وی ادامه داد: “این تصمیم تأثیر بسیار مثبتی در تعادل بین زندگی شخصی و شغلی داشته است.” “بسیاری گفتند که آنها با بیماران خود احساس آرامش بیشتری دارند ، وقت بیشتری برای گذراندن با بیماران خود دارند و دیگر اضطرابی را که قبلاً از سنگینی اسناد و مدارک تجربه کرده بودند احساس نمی کردند. این امکان وجود دارد زیرا پزشکان با استفاده از کارا دیگر نمی توانند با EHR ارتباط برقرار کنید یا ورود اطلاعات دستی را انجام دهید. “

آنها نبايد از نرم افزار تشخيص گفتار كه نياز آنها به حضور در رايانه و EHR است استفاده كنند. و برای کسانی که یادداشت های خود را دیکته کرده اند ، دیگر لازم نیست منتظر رونویسی شوند و برای ویرایش آن وقت می گذارند.

سایكرا داده های قبل و بعد را مقایسه كرد و دریافت كه پزشكانی كه از كارا استفاده می كنند می توانند تعداد بیماران جدیدی را كه می بینند 20٪ افزایش دهند. وی افزود: این امر به دلیل صرفه جویی در وقت در نتیجه عدم انجام سطح اسناد عملی که قبلاً انجام داده اند ، امکان پذیر است.

دیك گفت ، ارائه دهنده خدمات همچنین دریافت كه كیفیت یادداشت ها از نظر كامل بودن و صحت یادداشت ها برای كارا 25٪ افزایش یافته است.

وی گفت: “با استفاده از برنامه Kara ، پزشكان نیازی به تعامل با محتوای الگو ، انتخاب لیست ها و جعبه های انتخاب را از بین می برند و این امر باعث می شود تا یادداشت های جامع تر و متناسب تری ارائه شود.” “هوش مصنوعی سبک دکتر را می فهمد و با گذشت زمان با هر برخورد جدید می آموزد. این اجازه می دهد تا تصمیم گیری در گرفتن و تفسیر آنچه دکتر می گوید مهارت بیشتری داشته باشد. یادداشت های ساختاری که کارا می نویسد دقیق و دقیق هستند. “

نکاتی برای دیگران

دیكه به همتایان خود توصیه می كند كه از این نوع فن آوری استفاده كنند و خاطرنشان كرد: “هوش مصنوعی نوید زیادی می دهد كه به پزشكان كمك می كند تا كارآمدتر و م effectiveثرتر باشند و هم از نظر شناختی و هم از نظر اسناد و مدارك كاهش دهند”

وی گفت: توانایی AI برای یادگیری با گذشت زمان “به این معنی است که ما بیشتر از این درآمد خواهیم داشت”. “بازگشت سرمایه وجود دارد. اگرچه افزایش تعادل بین زندگی و زندگی بهتر از کمیت است ، من می دانم که پزشکان ما بر این باورند که تعادل بهتر بین زندگی و زندگی بیشترین سود را دارد. از نظر آنها ، این مقدار غیر قابل اندازه گیری است. “

همچنین منصفانه است که بگوییم همه گیری کنونی توجه پزشکان را بیشتر به خود جلب کرده و ترس بسیار واقعی است ، او توضیح داد.

دیكه گفت: “به عنوان یك كشور و به عنوان یك جامعه جهانی ، شاهد افزایش میزان خودكشی پزشكان و افزایش تعداد پزشكانی هستیم كه این عمل را ترك می كنند.” “عوامل بیشماری در این امر مثر هستند ، اما مطمئناً بار مستندات در این میان است. هر سازمان بهداشتی که بخواهد با این مشکل مقابله کند ، باید این نوع راه حل های هوش مصنوعی را در نظر بگیرد.”

توییتر: SiwickiHealthIT
به نویسنده ایمیل بزنید: bsiwicki@himss.org
Health IT News نشریه ای از رسانه HIMSS است.



[ad_2]

منبع: gharb-khabar.ir